  • Data: 2011-12-21 08:45:15
    Temat: Re: mysz do notebooka bluetooth
    Od: "Jarx" <j...@b...wp.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:o0o0f75kr97vkhffcmrbpqs95oteqmuqe1@4ax.com...
    > potrzebuje szybko wybrac mysz do notebooka na bluetooth w cenie < =
    > 100 zl (lub blisko). Zasilanie najlepiej na 1xAA
    > Macie jakies swoje typy? Notebook (starszy) ma tylko 2 porty USB i nie
    > chcialbym blokowac portu na nano odbiornik.

    Witam!
    Ja z powodzeniem uzywan takiej:
    http://www.alibaba.pl/klawiatury-i-myszy/mysz-manta-
    bluetooth-mouse-mm764-mm-764/p-c0361354

    Jest dostepna w Selgrosie, ostatnio widzilem ja tam za 45 brutto, w innych
    marketach róznie od 39-90 zeta. Ja uzywam jej juz póltora roku, bateria
    spokojnie mi wystarcza n 6 miesiecy, przy uzywaniu ok 10h tygodniowo.

    pozdrawiam
    Jarx

    6729 (20111220) __________