  • 1. Data: 2010-06-11 16:24:45
    Temat: mux3 - ze Sremu z TVP HD
    Od: a...@p...pl

    http://satkurier.pl/news/56087/testy-mux-3-z-rtcn-sr
    em-z-tvp-hd.html

    to jest news dnia

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-06-11 16:28:33
    Temat: Re: mux3 - ze Sremu z TVP HD
    Od: a...@p...pl

    ciekaw jestem jaki to ma zasieg.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-06-12 22:02:07
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    Ludzie z Rawicza, Gniezna potwierdzają, że są w zasięgu więc jest
    nieźle.
    Sygnał trochę słabszy niż MUX1.
    Moja mała symulacja w radiomobilu
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/e_kBVNbbBi2FB6Ii
    7_0d8g?feat=directlink

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-06-13 09:12:30
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 12 Jun 2010 15:02:07 -0700 (PDT), Andrzej H
    <h...@g...com> wrote:

    >Ludzie z Rawicza, Gniezna potwierdzają, że są w zasięgu więc jest
> [...]

    Andrzeju,

    ale ta mapka jest niewyrazna!! Ty "obliczony sygnal" nakladasz na
    jakas zeskanowana mapke? Moglaby ona byc w wiekszej rozdzielczosci ?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-06-13 09:46:20
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Użytkownik wrote:
    > ale ta mapka jest niewyrazna!! Ty "obliczony sygnal" nakladasz na
    > jakas zeskanowana mapke? Moglaby ona byc w wiekszej rozdzielczosci ?

    użyj mocy, luke, użyj mocy. a jak to nie da rady to kliknij w lupkę w
    górnym prawym rogu

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 6. Data: 2010-06-13 15:12:36
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 13 Jun 2010 11:46:20 +0200, "VSS" <n...@v...pl> wrote:

    >użyj mocy, luke, użyj mocy. a jak to nie da rady to kliknij w lupkę w
    >górnym prawym rogu

    no tak z pliku 128kB (512x512 pixeli) to za duzo sie nie powiekszy. Ta
    nieostrosc wynika z pikselozy powiekszania.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-06-13 15:17:43
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > no tak z pliku 128kB (512x512 pixeli) to za duzo sie nie powiekszy. Ta
    > nieostrosc wynika z pikselozy powiekszania.

    Weź nie rób z siebie ofermy...
    "Informacje o zdjęciu
    Ładowanie.
    12-06-2010
    2500×2500 piks. - 1730 KB"

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 8. Data: 2010-06-13 15:59:55
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 13 Jun 2010 17:17:43 +0200, "Wiewior" <j...@f...j.yc>
    wrote:

    >Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Weź nie rób z siebie ofermy...
    >"Informacje o zdjęciu
    >Ładowanie.
    >12-06-2010
    >2500×2500 piks. - 1730 KB"

    Wewior, masz racje jestem oferme. Ja zapisalem tylko podglad (bo nie
    uzywam picasa i full zdjecie jest pod zapis!

    to powinien byc wlasciwy link:

    http://lh3.ggpht.com/_juxDj2r2ITk/TBNYqO0vluI/AAAAAA
    AAGUg/mXCTnFz1_SM/ch28-20kW-RX-yagi16dBi-loss4dB-11m
    AGL.jpeg

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-06-13 20:16:46
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    Wrzuciłem, taki a nie inny link, by co sprytniejsi sobie przeszli do
    tego albumu i spojrzeli na inne obrazki.
    Na szybko zrobione, wiadomo "amatorskie" wykonanie, ale wydaje mi się,
    że całkiem dobrze pokrywa się z rzeczywistością.
    Ja nie mam na czym oglądać na razie, bo tuner w kompie po burzy
    klękł;)
    Ludzie piszą, że jakość TVP jest lepsza niż w MUX1, nareszcie ogarnęli
    temat... bo momentami brakowało słów na tą siermięgę TVP na k23.

    pozdrawiam
    Andrzej