  • 21. Data: 2010-11-25 14:53:59
    Temat: Re: multiroom
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nowość to może nie, ale drogość tak.
    > Za dodatkowe 200 zł to już sobie splitter można kupić.
    > A tuner za kilkadziesiąt zł, nie każdy potrzebuje 2*hd.

    A jak potrzebuje to co moze zrobic w C+ i za ile ?
    Bo imho pitolisz i narzekasz a C+ poza kretynskim lataniem co 6h w celu
    "doladowania" laskawie oferuje multiroom za 35 zl/miesiecznie +
    koniecznosc dokupienia sobie samemu dekodera.
    Za ile kupie dekoder do odbioru HD z mozliwoscia nagrywania na potrzeby
    multiroomu C+ ?
    Za 200zl ?

  • 22. Data: 2010-11-25 14:59:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > A jak potrzebuje to co moze zrobic w C+

    Kupić splitter.

    > Za ile kupie dekoder do odbioru HD z mozliwoscia nagrywania na potrzeby
    > multiroomu C+ ?

    Jeden?
    Wypożyczysz.
    Za friko w wielu przypadkach.
    Nie wiem jak dwa.

    Ale np. Ariva kosztuje niewiele więcej niż te 200 zł, na pewno DUŻO mniej
    niż 400 zł które musisz zapłacić w n i na pewno będzie działać gdy
    podziękujesz Cyfrze.

  • 23. Data: 2010-11-25 15:05:46
    Od: PaPi <...@...3>

    > Kupić splitter.

    I co z nim dalej zrobic ?

    > Jeden?
    > Wypożyczysz.
    > Za friko w wielu przypadkach.
    > Nie wiem jak dwa.

    Przed chwila dzwonilem. Drugiego NIE mozna wypozyczyc.
    Pan na infolinii polecil mi zakup dekodera na wolnym rynku.

    > Ale np. Ariva kosztuje niewiele więcej niż te 200 zł

    Ariva za 265 zl na allegro (model 100E HD) nie umozliwia nagrywania.

    >, na pewno DUŻO
    > mniej niż 400 zł które musisz zapłacić w n i na pewno będzie działać gdy
    > podziękujesz Cyfrze.

    Najtansza ariva ktora umozliwia nagrywanie (ale nie ma dysku) przez port
    USB to koszt 385zl.
    A co innego wsadze poza cyfra czy polsatem w ten dekoder ?

  • 24. Data: 2010-11-25 15:14:03
    Od: PaPi <...@...3>

    > Najtansza ariva ktora umozliwia nagrywanie (ale nie ma dysku) przez port
    > USB to koszt 385zl.
    > A co innego wsadze poza cyfra czy polsatem w ten dekoder ?

    Reasumujac.
    W C+ kupuje dekoder za 385zl (bez dysku), splitter za 110zl, place 35zl
    miesiecznie, biegam co 6h zeby "podladowac" karte.
    A do tego wszystkiego musze moj pakiet podstawowy + HD zamienic na
    prestizowy w ktorym mam dokladnie to samo co interesujace mnie programy
    w podstawowym + za jedyne 20 zl miesiecznie wiecej.
    Oferta nie do przebicia IMVHO.

  • 25. Data: 2010-11-25 15:15:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.11.2010 15:32, Cavallino pisze:
    > Każdy jeden, obowiązkowo potrzebuje w domu dwa tunery z możliwością
    > nagrywania?
    > Nie rób sobie jaj.

    czy Ty czytasz dokładnie?
    nagrywa jeden, a dospęp do nagrań masz na dwóch.
    Tak potrzebuje. leżę sobie w sypialni i mogę pooglądać to co
    nagrałem.

    > TnK HD już jest od dawna.
    > Można sparować samą kartę z posiadanym dekoderem?
    > Są w ogóle same karty do zakupu?

    nie wiem o czym mówisz. drugi dekoder też chyba ma karte.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 26. Data: 2010-11-25 15:18:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ariva za 265 zl na allegro (model 100E HD) nie umozliwia nagrywania.

    Producent nie wie co składa?
    http://www.ferguson-digital.eu/pl/odbiorniki-hd-ariv
    a/193-ariva-100.html

    "Ariva 100 to zdecydowanie najlepsze źródło cyfrowej telewizji satelitarnej
    zarówno dla kanałów w wysokiej rozdzielczości HD, jak i standardowej SD.
    Panel tylny zawiera port Ethernet oraz port USB z możliwością nagrywania "

    Zresztą wybór masz, są inne, niewiele droższe.

    > Najtansza ariva ktora umozliwia nagrywanie (ale nie ma dysku) przez port
    > USB to koszt 385zl.
    > A co innego wsadze poza cyfra czy polsatem w ten dekoder ?

    Polsatu to chyba nie wsadzisz, bo ona nie ma CI.
    Ale Tnk zwykłe już tak.

  • 27. Data: 2010-11-25 15:19:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.11.2010 15:59, Cavallino pisze:

    > Kupić splitter.

    a splitery rozdają za darmo.
    ok 200 zł na dwa dekodery

    > Ale np. Ariva kosztuje niewiele więcej niż te 200 zł,

    i nie jest warta. poczytaj o problemach.
    tego badziewia już nie kupie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 28. Data: 2010-11-25 15:21:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.11.2010 16:14, PaPi pisze:
    > Reasumujac.
    > W C+ kupuje dekoder za 385zl (bez dysku), splitter za 110zl, place 35zl
    > miesiecznie, biegam co 6h zeby "podladowac" karte.

    jak masz spliter to nie biegasz.
    poza tym te tanie splitery nie działają poprawnie z arivami

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 29. Data: 2010-11-25 15:23:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Reasumujac.
    > W C+ kupuje dekoder za 385zl (bez dysku), splitter za 110zl, place 35zl
    > miesiecznie, biegam co 6h zeby "podladowac" karte.

    Nie bzdurz.
    są dwie opcje:
    1. kupujesz arrive+splitter, za mniej niż 400 zł w sumie i 0 zł miesięcznie
    2. kupujesz tylko Arivę za 270 zł i płacisz 35 zł miesięcznie za multiroom i
    biegasz.

    W N płacisz 400 zł i 20 zł miesięcznie, czyli w każdym przypadku drożej.

    > A do tego wszystkiego musze moj pakiet podstawowy + HD zamienic na
    > prestizowy

    A po co?
    Ja mam komfortowy i Multiroom+dekoder za 0 zł.

  • 30. Data: 2010-11-25 15:24:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czy Ty czytasz dokładnie?
    > nagrywa jeden, a dospęp do nagrań masz na dwóch.
    > Tak potrzebuje. leżę sobie w sypialni i mogę pooglądać to co
    > nagrałem.

    Bierzesz hdd, podłączasz do tv i lecisz. ;-)

    > nie wiem o czym mówisz.

    To pomyśl.
    Kupujesz zestaw TnK HD.
    Gubisz kartę.
    Możesz sparować nową z posiadanym dekoderem?