  • 11. Data: 2010-11-23 13:12:55
    Temat: Re: multiroom
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie ma, ale jest PVR ready i zamiast na dysku zewn ma
    > nagrywać na dysku w dekoderze master

    Jasne.
    Choć nie bardzo widzę sens pchania tego przez sieć, zakładając że oba
    sprzęty są w jednym domu.

  • 12. Data: 2010-11-24 16:35:19
    Od: "WASYL" <k...@p...com>

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:icfscs$gd7$1@inews.gazeta.pl...

    > pawle jak juz podajesz newsa to daj do tego linka:
    > http://satkurier.pl/news/60961/multiroom-w-n-od-22-l
    istopada.html

    Dzwoniłem, bo chiałem zamówić usługę będąc stałym abonentem od 2 lat.
    Dowiedziałem się, że zbierają na razie zamówienia i gdy będzie tego sporo to
    będą realizować najwcześniej w połowie grudnia. Śmiech jakiś normalnie.
    Wprowadzili usługę, której nie ma. Nawet nowi abonenci dostają teraz
    Turbodekoder a ten drugi dekoder doślą również najwcześniej w połowie
    grudnia. Ciekawa (wirtualna) usługa, prawda ?

  • 13. Data: 2010-11-24 18:18:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 24.11.2010 17:35, WASYL pisze:

> [...]
    > Turbodekoder a ten drugi dekoder doślą również najwcześniej w połowie
    > grudnia. Ciekawa (wirtualna) usługa, prawda ?

    niestety, szybkość nie jest ich cnotą.
    to że nie ma dla obecnych to wiem, bo również czekam.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 14. Data: 2010-11-24 23:16:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > od 22.11 w n dostępny jest multiroom.
    > na razie tylko dla nowych abonentów, ale działa.

    Dobrze widzę, że trzeba zapłacić 400 zł za aktywację tych dwóch dekoderów?
    Czyli praktycznie dwa razy za ten drugi?
    Ładna ściema ten multiroom.

  • 15. Data: 2010-11-25 13:38:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-25 00:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dobrze widzę, że trzeba zapłacić 400 zł za aktywację tych dwóch dekoderów?
    > Czyli praktycznie dwa razy za ten drugi?
    > Ładna ściema ten multiroom.

    drugi kupujesz na własność

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2010-11-25 13:42:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > drugi kupujesz na własność

    Płacąc 400 zł, kiedy sprzęt jest wart max. 200.

    A raczej po prostu "on zostaje u Ciebie po rozwiązaniu umowy z n".
    Masz gdzieś zagwarantowane, że go do czegokolwiek da się później
    wykorzystać?

  • 17. Data: 2010-11-25 13:46:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-25 14:42, Cavallino pisze:
    > Płacąc 400 zł, kiedy sprzęt jest wart max. 200.

    płacisz 199 za aktywacje pierwszego przy najnizszym abo.
    w najwyższym 99.
    tak sobie wymyślili i to nie nowość

    > A raczej po prostu "on zostaje u Ciebie po rozwiązaniu umowy z n".
    > Masz gdzieś zagwarantowane, że go do czegokolwiek da się później
    > wykorzystać?

    jako TnK HD

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 18. Data: 2010-11-25 13:56:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > płacisz 199 za aktywacje pierwszego przy najnizszym abo.
    > w najwyższym 99.
    > tak sobie wymyślili i to nie nowość

    Nowość to może nie, ale drogość tak.
    Za dodatkowe 200 zł to już sobie splitter można kupić.
    A tuner za kilkadziesiąt zł, nie każdy potrzebuje 2*hd.

    > jako TnK HD

    Parowane.
    Masz zapisane w umowie z n, że Ci sparują samą kartę z tunerem który
    posiadasz?

  • 19. Data: 2010-11-25 14:26:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-25 14:56, Cavallino pisze:
    > Nowość to może nie, ale drogość tak.
    > Za dodatkowe 200 zł to już sobie splitter można kupić.
    > A tuner za kilkadziesiąt zł, nie każdy potrzebuje 2*hd.

    hd może nie, ale dostęp do nagrań tak

    > Parowane.
    > Masz zapisane w umowie z n, że Ci sparują samą kartę z tunerem który
    > posiadasz?

    jeszcze, nie.
    będzi to zobaczymy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 20. Data: 2010-11-25 14:32:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > hd może nie, ale dostęp do nagrań tak

    Każdy jeden, obowiązkowo potrzebuje w domu dwa tunery z możliwością
    nagrywania?
    Nie rób sobie jaj.

    > jeszcze, nie.
    > będzi to zobaczymy

    TnK HD już jest od dawna.
    Można sparować samą kartę z posiadanym dekoderem?
    Są w ogóle same karty do zakupu?