  • 1. Data: 2010-11-23 07:41:45
    Temat: multiroom
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    od 22.11 w n dostępny jest multiroom.
    na razie tylko dla nowych abonentów, ale działa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 2. Data: 2010-11-23 07:45:40
    Temat: Re: multiroom
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > od 22.11 w n dostępny jest multiroom.
    > na razie tylko dla nowych abonentów, ale działa.

    Na jakiej zasadzie?
    Dwie karty niezależne od siebie?

    Czyli można zabrać drugi dekoder np. do innego miasta?

  • 3. Data: 2010-11-23 08:01:31
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 23-11-2010 08:41, pawell32 pisze:
    > od 22.11 w n dostępny jest multiroom.
    > na razie tylko dla nowych abonentów, ale działa.

    pawle jak juz podajesz newsa to daj do tego linka:
    http://satkurier.pl/news/60961/multiroom-w-n-od-22-l
    istopada.html

  • 4. Data: 2010-11-23 08:14:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-23 08:45, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na jakiej zasadzie?
    > Dwie karty niezależne od siebie?
    >
    > Czyli można zabrać drugi dekoder np. do innego miasta?

    jak masz odpowiednią przepustowość to po vpn-ie pewnie tak.
    dekodery łączy się po lanie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-11-23 08:20:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jak masz odpowiednią przepustowość to po vpn-ie pewnie tak.

    A do czego Ci ta przepustowość, zakładając że oglądać zamierzasz z satelity,
    a nie z dysku turbodekodera?

    > dekodery łączy się po lanie

    To czytałem.

  • 6. Data: 2010-11-23 08:39:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-23 09:20, Cavallino pisze:
    > A do czego Ci ta przepustowość, zakładając że oglądać zamierzasz z
    > satelity, a nie z dysku turbodekodera?

    masz dwie opcje, strumień po lanie z mastera, lub z anteną.
    po lanie idzie przede wszystkim nagrywanie i odtwarzanie.
    i to jest główna rzecz na której wielu zależy.
    bez połączenia sieciowego jest zwykłym dekoderem TnK HD,

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-11-23 12:46:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > i to jest główna rzecz na której wielu zależy.
    > bez połączenia sieciowego jest zwykłym dekoderem TnK HD,

    Chyba nie o tym mówimy, znaczy co, nie można oglądać pełnej oferty N, z
    wykorzystaniem lan tylko do uprawnień?
    Z tego co widzę to można i tych opcji jest więcej.

  • 8. Data: 2010-11-23 13:00:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-23 13:46, Cavallino pisze:
    > Chyba nie o tym mówimy, znaczy co, nie można oglądać pełnej oferty N, z
    > wykorzystaniem lan tylko do uprawnień?
    > Z tego co widzę to można i tych opcji jest więcej.

    po to to jest.
    1. masz to samo na obydwóch
    2. masz dostęp do dwóch list nagrań

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-11-23 13:04:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > po to to jest.
    > 1. masz to samo na obydwóch

    Ano właśnie.
    I jeśli biały wywieziesz do innego miasta, to nie mając super przepustowego
    vpn, możesz chyba oglądać pełną ofertę z satelity, a przez net pójdą tylko
    uprawnienia?

    > 2. masz dostęp do dwóch list nagrań

    Jakich dwóch, jak w białym nie ma dysku?

  • 10. Data: 2010-11-23 13:08:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-23 14:04, Cavallino pisze:

    > Ano właśnie.
    > I jeśli biały wywieziesz do innego miasta, to nie mając super
    > przepustowego vpn, możesz chyba oglądać pełną ofertę z satelity, a przez
    > net pójdą tylko uprawnienia?

    tak mi się wydaje, gdyż jeszcze tego nie sprawdziłem

    > Jakich dwóch, jak w białym nie ma dysku?

    nie ma, ale jest PVR ready i zamiast na dysku zewn ma
    nagrywać na dysku w dekoderze master

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux