eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklemoze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...Re: moze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...
  • Data: 2010-05-20 16:29:58
    Temat: Re: moze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...
    Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Wielkie dzieki za pomoc :)
    wlasnie im wytknelem to ze wg tej ich umowy nie mam tak naprawde w ogole
    mozliwosci jej wypowiedzenia i po tym stwierdzeniu koles powiedzial ze jak
    bardzo bede chcial to dopisza taki punkt ze moge wypowiedziec umowe miesiac
    przed bez podania powodu i nie bedzie to sie wiazalo z zadna kara/lub innego
    rodzaju kosztami...