  • 41. Data: 2011-09-09 16:19:40
    Temat: Re: moze mnie zjecie
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:j4dd68$nau$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    a%20OC.pdf
    > i nie ma. Wszystko jest normalną czcionką:
    > http://www.lexagit.pl/prawo-cywilne/podstawy-wylacze
    nia-odpowiedzialnosci-
    > ubezpieczyciela-oc-pojazdu-sprawcy-wypadku/ Nadal uwazasz ze za wszystko
    > zapłacą?

    No i git. O tym piszę, o obowiązku. Jak ktoś chce szerzej to niech se płaci.
    A obowiązkowe jest wycyrklowane optymalnie. Czego więcej tu trzeba?

    --
    Grzybol

  • 42. Data: 2011-09-09 17:35:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:

    > No i git. O tym piszę, o obowiązku. Jak ktoś chce szerzej to niech se
    > płaci. A obowiązkowe jest wycyrklowane optymalnie. Czego więcej tu trzeba?

    chyba sie nie rozumiemy. W ramach obowiązkowego OC mozna tak
    narozrabiać, ze ubezpieczenie tego nie obejmie. A to znaczy, ze warto
    wiedzec czego robic nie nalezy. Zaczeło sie od braku uprawnien i duzej
    swobody kierujących w podejsciu do tego faktu.
    Owszem, od policji dostaniemy mandat i to wsyzstko. Ale w przypadku OC
    juz nie jest tak różowo:
    http://www.odzyskaj.info/poradnik-odszkodowania/wyla
    czenie-odpowiedzialnosci-ubezpieczyciela-w-umowie-oc
    /
    polecam fragment o artykule 43.
    Jak widac obowiązkowosc czy fakultatywnosc OC nie ma tu nic do rzeczy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 43. Data: 2011-09-09 22:54:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-09 12:07, Mat S pisze:
    > Zdawałeś już na nim, czy dają się przejechać każdemu, kto poprosi?

    Szkoła w której robię kurs ma "taki" sprzęt.

    Wyjaśniam: pieprzonym w/w skuterem łatwiej trzaska mi się ósemki
    niż na sprzęcie egzaminacyjnym. Trzynastego napsioczę na olany
    lub zdany egzamin ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 44. Data: 2011-09-10 17:46:38
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-07 11:53, PH pisze:

    > 500 jak nie masz żadnych uprawnień
    > 300 jak masz inną kategorie

    Lub wiezienie jak masz orzeczony sadowy zakaz prowadzenia pojazdow
    mechanicznych (nie wiem tylko czy skuty ponizej 50 pod to podchodza..).

    Gorzej jak sie komus kuku stanie albo koszt naprawienia szkody bedziesz
    musial bulic z wlasnej kieszeni.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 45. Data: 2011-09-10 18:31:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gorzej jak sie komus kuku stanie

    Np. jebnie babke na srodku drogi i trza bedzie jej sztuczną szczękę
    odkupić:-)

    --
    Grzybol

  • 46. Data: 2011-09-10 18:59:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2011 19:46, marider pisze:

    > Lub wiezienie jak masz orzeczony sadowy zakaz prowadzenia pojazdow
    > mechanicznych (nie wiem tylko czy skuty ponizej 50 pod to podchodza..).

    Podchodzą.

    Rowery nie, ale bywało że sądy zakaz wydawały na wszelkie pojazdy, wtedy
    i na rowerze nie wolno.

    Ale bywało i w drugą stronę - sąd orzekał zakaz na konkretną kategorię
    pojazdów np. samochody osobowe.

  • 47. Data: 2011-09-10 19:01:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.09.2011 16:56, Mat S pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4e67b88a$1@news.home.net.pl...

    > Iiitam nie wolno ci... A kto/co ci zabrania?
    > Nie wolno takim czymś jeździć, ale zakazu doradzania chyba nie ma...

    Może być ślisko, bo jak ktoś to zinterpretuje jako
    zachęcanie/pochwalanie przestępstwa... ;->

    > Ta, np Neos 100 jako motorower, c'nie? ;-)

    Ja tam wierzę, co jest w papierach, a cylindra nie mierzyłem :-P

  • 48. Data: 2011-09-10 22:32:01
    Temat: Re: moze mnie zjecie [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-10 20:31, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Np. jebnie babke na srodku drogi i trza bedzie jej sztuczną szczękę
    > odkupić:-)

    Wiem do czego pijesz Grzybku ale tu sie mylisz :) Babcia placi za
    naprawe motocykla + za szkode na zdrowiu, tyle nie-w-temacie ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 49. Data: 2011-09-14 20:37:07
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie: jaki tani skuter polecacie dla kierowcy
    > bez uprawnień na motocykl.
    > Skuter ma być tylko do jeżdżenia po mieście tylko?
    >
    > Posiadam YZ450f, ale na dojazdy do biura się raczej
    > nie nadaje.

    Vespami VN i PK się całkiem sympatycznie lata. Dwusuwy z manualną skrzyną
    biegów. Trzy- i czterobiegowe. Vespa jest też o tyle sympatyczna że do
    podstawowego silnika można sobie dokupić kit który z 50 robi 75 lub 80 ccm.
    I nagle jazda staje się przyjemniejsza, nawet nie w sensie jakichś osiągów
    ale elastyczności silnika. Wiem bo mam i piszę z autopsji: o tu np moja żona
    "śmiga"
    http://www.youtube.com/watch?v=KA5tSpnlHtc

    Gadanie że na 50 się nie da to takie pierdolenie kotka przy użyciu młotka.
    Cała Europa południowa i cała Azja daje rade a Polacy nie dają ? Pitu
    pitu....

    Ja mam komara na pedały który jedzie może 40 km/h i gdy na nim jadę nie
    oczekuję niczego więcej. Jest fajnie, motoreczek sobie pyrka pyr pyr pyr,
    niebieski dymek wylata z rury ludzie się z sympatią oglądają za
    nostalgicznym owadem a ja jestem wtedy nieszczęsliwy tylko z jednego powodu:
    z powodu konieczności wożenia durnowatego garnka na łbie. Z rozrzewnieniem
    wspominam czasy gdy jako dzieciak całe lata jeździłem na motorowerze bez
    żadnych kasków i innych durnych nowoczesnych wymysłów.
    --
    Jackare

  • 50. Data: 2011-09-15 07:15:29
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.09.2011 22:37, Jackare pisze:
> [...]
    > rozrzewnieniem wspominam czasy gdy jako dzieciak całe lata jeździłem na
    > motorowerze bez żadnych kasków i innych durnych nowoczesnych wymysłów.

    Coś w tym jest. Kiedy wszedł przymus na kaski w odruchu protestu
    powiedziałem sobie że nie będę jeździć motorowerem w kasku i oddałem
    komarka dziadkowi. Znacznie lepiej kiedy jest wybór. Kto o czaszkę chce
    dbać kask założy i tak, a przynajmniej po kilku doniesieniach medialnych
    o wypadkach rozwalonego czerepu u ludzi włączy się kilka szarych
    komórek. Sedno czegoś takiego jak bezpieczeństwo siedzi w głowie, a nie
    w przepisach. Im bardziej przepisy "dbają" o bezpieczeństwo, tym
    bardziej u ludzi wyłącza się samodzielne myślenie o nim.

    --
    Tom