  • Data: 2011-09-08 21:28:41
    Temat: Re: moze mnie zjecie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 10:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie zawsze ;)
    > Poza tym zrobienie prawka to spore koszta i kołomyi formalnej - nie
    > każdemu się chce i nie każdy ma czas i ekstra tysiąc leżący luzem.

    Pochwalę się, na dniach mam egzamin :).
    U mnie na wiosce zdaje się na jakiejś hondzie 250 , i "tajfunie"
    cokolwiek by to nie było ... Jest to lekki motor, ale na
    pieprzonych ósemkach wali się jak 250 kilowa maszyna. Jak boga
    kocham, głupim nexusem mi się na tym samym placu ósemki lepiej
    trzaskało. Przepisy mam ogarnięte, więc teoria bez problemu.
    Uważam, że na mieście też nic mnie nie zaskoczy, a jedyne obawy
    jakie mam , to zdezelowany sprzęt wordu pod postacią "tajfuna"
    ....Rozmiar buta mam 47 , a w tym tajfunie mam problem z
    wbijaniem biegów "do góry" ... masakra jakaś ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=