  • 31. Data: 2022-10-24 22:32:49
    Temat: Re: może bym zasilacz sobie kupił
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2022 21:18, Janusz wrote:
    > kondensator np 100n załatwia problem, u mnie jakoś trzeszczenia nie
    > widać :)

    To jest to 0.5 centa, które by położyło chińczykom cały biznes.

  • 32. Data: 2022-10-25 05:06:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tj5vah$qng$1@gioia.aioe.org>
    user PeJot pisze tak:

    > Też bym kupił. Albo zrobił, trochę gratów wala się w szufladzie.
    >
    > Mam wprawdzie fabrycznego Mansona, ale jego prąd maksymalny ( 40 A )
    > bywa czasem nadmierny, a koncepcji na zmianę tego brakuje.

    chyba zbuduję sobie sam

    zgromadziłem już potrzebne podzespoły ;)

    https://ibb.co/v1pQmvb

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 33. Data: 2022-10-25 08:32:20
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 25.10.2022 o 05:06, PiteR pisze:

    > https://ibb.co/v1pQmvb

    Swoją drogą, gdzie takie *pojedyncze* zasilacze 12/24 V 100-200 A się
    stosuje ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 34. Data: 2022-10-25 09:25:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-24 o 22:32, heby pisze:

    > To jest to 0.5 centa, które by położyło chińczykom cały biznes.

    To prawda, widzę wiele urządzeń chińskich ogołoconych z czego się tylko da.
    --
    Janusz

  • 35. Data: 2022-10-25 18:25:32
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-10-21 o 01:49, PiteR pisze:
    > kieszeń mnie pali.
    >
    > pochwalcie się jakie macie ;)

    A ja mam parę szt. KORADA : KA6005D, KA3005D, KA3010P ten ma wejście
    RS232 i USB do sterowania.

    W jednym po paru latach pojawiły się problemy z enkoderem, ale nic
    poważnego. Poza tym bez zastrzeżeń.
    Lubię je, bo się wygodnie obsługuje nastawy tym enkoderem.
    Wentylator włącza się przy większym obciążeniu, a tak to jest cisza.

  • 36. Data: 2022-10-25 19:15:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2022 18:25, sundayman wrote:
    > A ja mam parę szt. KORADA : KA6005D, KA3005D, KA3010P ten ma wejście
    > RS232 i USB do sterowania.

    Litera P to komuniakcja? Widzę że jest wersja 3005P. Co da się po USB
    zrobić?

    Jakiś czas temu chciałem kupić własnie taki z USB ale nie potrafiłem
    dowiedzieć się co ja w zasadzie tam mogę uzyskać. Będzie tak, jak z
    mikroskopem Discovery L. Jak się zdecydowałem kupić, to przestali
    produkować :/

  • 37. Data: 2022-10-25 19:20:33
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 25.10.2022 o 19:15, heby pisze:
    [...]
> [...]
    > dowiedzieć się co ja w zasadzie tam mogę uzyskać. Będzie tak, jak z
    > mikroskopem Discovery L. Jak się zdecydowałem kupić, to przestali

    Mam zasilacz Siglent z USB. Zainstalowałem program EasyPower. Użyłem go
    tylko raz, do zmiany firmware.

    Paweł

  • 38. Data: 2022-10-25 19:42:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2022 19:20, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Mam zasilacz Siglent z USB. Zainstalowałem program EasyPower. Użyłem go
    > tylko raz, do zmiany firmware.

    Interesuje mnie profilowanie, najlepiej algorytmiczne (np. z poziomu
    Pythona) zasilania. Czyli tyle a tyle sekund takie napięcie, potem
    liniowo ma rosnąc, potem spadać itd. Spięte z multimetrem z komunikacją
    powoduje, że masz nagle dość tanio mozliwości sprzętu za znacznie więcej.

    Wiele zabawek tego typu z USB ma często jakieś "tajne" protokoły,
    dlatego pytam, czy to jakoś rozpracowane jest.

    Mam oscyloskop Owon z takim felerem: producent dał USB ale nie dał
    protokołu. Po nacisku społeczności dali z wielką łaską. I w sumie
    okazało się dlaczego nie chcieli - guano, projektowane przez elektronika
    a nie programistę.

  • 39. Data: 2022-10-25 20:13:37
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 25.10.2022 o 19:42, heby pisze:

> [...]
    > liniowo ma rosnąc, potem spadać itd. Spięte z multimetrem z komunikacją
    > powoduje, że masz nagle dość tanio mozliwości sprzętu za znacznie więcej.

    Nie bawiłem się w to. Ale wiem, że ten zasilacz ma driver do NI.

    Paweł

  • 40. Data: 2022-10-25 20:15:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tj7vtd$19f6$1@gioia.aioe.org>
    user PeJot pisze tak:

    > Swoją drogą, gdzie takie *pojedyncze* zasilacze 12/24 V 100-200 A
    > się stosuje ?

    Maszyny przemysłowe gdzie wszystko na +24v chodzi.
    Czasem składam takie moduły co mają takie zasilacze na +48v.

    https://uk.rs-online.com/web/p/switching-power-suppl
    ies/6741669