-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "zonda" <z...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: motorower Komar?
Date: Sun, 18 Oct 2009 15:19:18 +0200
Organization: news.internetia.pl
Lines: 25
Message-ID: <hbf58n$kkm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hbek7e$kk3$1@news.onet.pl> <hbelio$cdg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbelt3$pc1$1@news.onet.pl> <4adafc4f$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 174.witominska.net
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1255872600 21142 80.55.50.174 (18 Oct 2009
13:30:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Oct 2009 13:30:00 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612407
[ ukryj nagłówki ]
> Model 231 mial krotsza lampe i nie mial szybkosciomierza. Kosztowal w
> Motozbycie
> 4000 zl i byl najtanszym dostepnym jednosladem. Wowczas (pierwsza polowa
> lat 60-tych)
Zgadza sie.
http://www.praktyka.rubikon.pl/galerie/gal_231/mr231
-5.jpg , z tym ze
produkcja Komara 231 rozpoczela sie w 1962r, a oficjalna prezentacja odbyla
sie podczas targow poznanskich w 1963r.. Glowna roznica bylo zastosowanie
silnika S38 zamiast dotychczas stosowanego SM02 (az 0,3 KM wiecej). Poza tym
231 posiadal inny widelec przedni, inna kierownice, inne oslony gaznika..
Polecam zabawe w Komara. Sam zrobilem rekonstrukcje 232 a w tej chwili
pracuje nad 2361.
Duzo frajdy za rozsadne pieniadze. Wszystko zalezy od tego jaki material
kupisz.
Ze swojego doswiadczenia podpowiem, ze zdecydowanie lepiej jest kupic cos
drozszego ale w lepszym (w sensie kompletnosci) stanie, niz bawic sie
pozniej w kompletacje, ktora zajmuje wiecej czasu i de facto jest drozsza.
Profesjonalne przywrocenie Komara do stanu fabrycznego to koszt okolo 2-3
tys. zl.
z.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.09 13:54 Laphroaig
- 18.10.09 13:57 Laphroaig
- 18.10.09 15:24 Sil
- 18.10.09 17:12 zonda
- 18.10.09 20:52 Laphroaig
- 18.10.09 20:55 Laphroaig
- 18.10.09 23:10 p47
- 18.10.09 23:15 p47
- 19.10.09 09:27 metalbeast
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=