  • Data: 2009-01-07 16:43:33
    Temat: Re: motor czy samochód??!!
    Od: Fimek <f...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-01-2009 o 14:54:49 qbafire <qbafire@_nospam_gmail.com> napisał(a):

    > Witam, dopiero co zdałem prawko kat. A i B, chcę kupić sobie motor lecz
    > kilka osób odradza mi tego posunięcia, uważają że powinienem nabrać
    > doświadczenia na drodze a w samochodzie jest to bezpieczniejsze (wg
    > nich). I co na początek, jeżeli już, gs500 czy xj 600? --

    hmm... ja samochodem nie latalem, zrobilem prawko B
    z koniecznosci, zas A - z potrzeby. Zaraz po zdaniu
    egzaminu zasiadlem za sterami GPZ-ty i jakos to sie kreci :)
    Ale nie powiem - wszyscy polecali mi najpierw zakup
    samochodu.

    Najbardziej balem sie, ze jaki diabel we mnie siedzi
    i bedzie mnie ponosic, no i ze nie zapanuje nad maszyna, -
    ktora wtedy wydawala mi sie bardzo mocna. Wiec na poczatek
    nie szalalem z obrotami, uwazalem i staralem sie zestroic
    z motórem. Pomogla mi tez bardzo jazda w deszczu jeszcze
    kiedy jeszcze robilem kurs.

    Latalem glownie po stolicy i na trasie Wawa-Lublin,
    pare razy gdzies indziej - tez w trasie. Jezdzilem
    ile sie dalo:) Nie zaliczylem zadnej wywrotki,
    choc mialem kilka ostrzejszych sytuacji z winy swojej
    innych userow drogi i pogody :/

    I zyje, wiec moge polecic taka droge.

    Pozdrawiam,
    --