  • 21. Data: 2009-06-11 11:23:40
    Temat: Re: motocykl turystyk/miejski z szyba
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    tak jak koledzy polecam deauville najlepiej NT 700 VA, ABS przydaje się
    bardzo, to stosunkowo ciężki motocykl, może nie powala wyglądem, ale jest
    naprawdę praktyczny i uniwersalny polecam
    pawel

  • 22. Data: 2009-06-11 13:06:48
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Mon, 08 Jun 2009 21:04:38 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    > Wiesz, ja na golasie z mała szybką na reflektorze robiłem przebiegi
    > rzędu 900 km w 1 dzień, a nie sądzę abym był jakimś specjalnym
    > rekordzistą w tej kwestii. Więc jak dla mnie do trasek 200 km nada się
    > dokładnie wszystko ;-)

    Eee, szyba wogóle jest zbędna. Ja na golasie bez żadnej szyby robiłem i
    1200 w 1 dzień :-D
    200 km to wycieczka wogół komina niemal :-).

    > Na Twoim miejscu bym popatrzył na owiane golasy - np małego Fazera,
    > CBF600S itp.

    Popieram taki kierunek :-)

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (powoli się składa)