eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklemoto na O2
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 21. Data: 2012-11-11 12:52:10
    Temat: Re: moto na O2
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>


    > Zasięg w napędzie elektrycznym to ta mniejsza wada. Większa - to czas
    > doładowania liczony w godzinach. Razem obie powodują, że napęd elektryczny PÓKI
    > CO nie nadaje się do typowych zastosowań samochodu.


    po prostu samochód do codziennych dojazdów, powrotów z pracy, zakupy
    itp. Czyli tak naprawdę 80% potrzeb większości ludzi, którzy żyją i pracują
    w obrębie jednego miasta prawda ?

    Roger


  • 22. Data: 2012-11-11 13:06:49
    Temat: Re: moto na O2
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-11 12:52, Roger from Cracow pisze:
    >
    >> Zasięg w napędzie elektrycznym to ta mniejsza wada. Większa - to czas
    >> doładowania liczony w godzinach. Razem obie powodują, że napęd
    >> elektryczny PÓKI CO nie nadaje się do typowych zastosowań samochodu.
    >
    >
    > po prostu samochód do codziennych dojazdów, powrotów z pracy, zakupy
    > itp. Czyli tak naprawdę 80% potrzeb większości ludzi, którzy żyją i pracują
    > w obrębie jednego miasta prawda ?

    Pozostaje te 20% potrzeb, które także KAŻDY ma. Czasem pojechać dalej,
    do rodziny, na święta, na wakacje. I co? I klapa.

    --
    MN


  • 23. Data: 2012-11-11 20:49:42
    Temat: Re: moto na O2
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 13:06, Marcin N pisze:
    > W dniu 2012-11-11 12:52, Roger from Cracow pisze:
    >>
    >>> Zasięg w napędzie elektrycznym to ta mniejsza wada. Większa - to czas
    >>> doładowania liczony w godzinach. Razem obie powodują, że napęd
    >>> elektryczny PÓKI CO nie nadaje się do typowych zastosowań samochodu.
    >>
    >>
    >> po prostu samochód do codziennych dojazdów, powrotów z pracy, zakupy
    >> itp. Czyli tak naprawdę 80% potrzeb większości ludzi, którzy żyją i
    >> pracują
    >> w obrębie jednego miasta prawda ?
    >
    > Pozostaje te 20% potrzeb, które także KAŻDY ma. Czasem pojechać dalej,
    > do rodziny, na święta, na wakacje. I co? I klapa.
    >

    W większości rodzin jest już więcej niż 1 samochód.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 24. Data: 2012-11-11 21:21:35
    Temat: Re: moto na O2
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-11 20:49, Magic pisze:
    > W dniu 2012-11-11 13:06, Marcin N pisze:
    >> W dniu 2012-11-11 12:52, Roger from Cracow pisze:
    >>>
    >>>> Zasięg w napędzie elektrycznym to ta mniejsza wada. Większa - to czas
    >>>> doładowania liczony w godzinach. Razem obie powodują, że napęd
    >>>> elektryczny PÓKI CO nie nadaje się do typowych zastosowań samochodu.
    >>>
    >>>
    >>> po prostu samochód do codziennych dojazdów, powrotów z pracy, zakupy
    >>> itp. Czyli tak naprawdę 80% potrzeb większości ludzi, którzy żyją i
    >>> pracują
    >>> w obrębie jednego miasta prawda ?
    >>
    >> Pozostaje te 20% potrzeb, które także KAŻDY ma. Czasem pojechać dalej,
    >> do rodziny, na święta, na wakacje. I co? I klapa.
    >>
    >
    > W większości rodzin jest już więcej niż 1 samochód.

    Zgoda, powiedzmy, że taki elektryczny miałby być drugim w rodzinie.
    Zawęża to dramatycznie liczbę potencjalnych klientów. Poza tym - po co
    jako samochód wyłącznie do miasta kupować brykę za ponad 100 tys? Jeśli
    ma to być wozidełko na 20-50 km, to kto wyda na to taką kasę?
    Ekonomicznie zupełnie bez sensu.

    --
    MN


  • 25. Data: 2012-11-11 21:29:56
    Temat: Re: moto na O2
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 21:21, Marcin N pisze:> W dniu 2012-11-11 20:49, Magic
    pisze:
    >> W dniu 2012-11-11 13:06, Marcin N pisze:
    >>> W dniu 2012-11-11 12:52, Roger from Cracow pisze:
    >>>>
    >>>>> Zasięg w napędzie elektrycznym to ta mniejsza wada. Większa - to czas
    >>>>> doładowania liczony w godzinach. Razem obie powodują, że napęd
    >>>>> elektryczny PÓKI CO nie nadaje się do typowych zastosowań samochodu.
    >>>>
    >>>>
    >>>> po prostu samochód do codziennych dojazdów, powrotów z pracy, zakupy
    >>>> itp. Czyli tak naprawdę 80% potrzeb większości ludzi, którzy żyją i
    >>>> pracują
    >>>> w obrębie jednego miasta prawda ?
    >>>
    >>> Pozostaje te 20% potrzeb, które także KAŻDY ma. Czasem pojechać dalej,
    >>> do rodziny, na święta, na wakacje. I co? I klapa.
    >>>
    >>
    >> W większości rodzin jest już więcej niż 1 samochód.
    >
    > Zgoda, powiedzmy, że taki elektryczny miałby być drugim w rodzinie.
    > Zawęża to dramatycznie liczbę potencjalnych klientów. Poza tym - po co
    > jako samochód wyłącznie do miasta kupować brykę za ponad 100 tys? Jeśli
    > ma to być wozidełko na 20-50 km, to kto wyda na to taką kasę?
    > Ekonomicznie zupełnie bez sensu.
    >

    Romet 4E ma być dostępny za ok 30 tys. Poza tym pamiętajmy że to dopiero
    początki tej gałęzi motoryzacji w obecnej formie. Wszystko będzie
    stawało się wydajniejsze i tańsze. Jedyne czego się tak naprawdę obawiam
    to nieczyste zagrania koncernów naftowych i motoryzacyjnych
    zainteresowanych utrzymaniem prymatu silników spalinowych przez następne
    100 lat. General Motors już parę lat temu zabiło projekt EV-1, a to był
    w pełni funkcjonalny, duży i sprawny samochód elektryczny.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 26. Data: 2012-11-11 21:32:30
    Temat: Re: moto na O2
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-11 21:29, Magic pisze:
    > Poza tym pamiętajmy że to dopiero
    > początki tej gałęzi motoryzacji w obecnej formie.

    Zgoda. Dlatego na wstępie napisałem, że PÓKI CO - te samochody są prawie
    bezwartościowe.


    --
    MN


  • 27. Data: 2012-11-11 23:02:47
    Temat: Re: moto na O2
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-11 21:29, Użytkownik Magic napisał:

    > Romet 4E ma być dostępny za ok 30 tys. Poza tym pamiętajmy że to dopiero
    > początki tej gałęzi motoryzacji w obecnej formie. Wszystko będzie
    > stawało się wydajniejsze i tańsze. Jedyne czego się tak naprawdę obawiam
    > to nieczyste zagrania koncernów naftowych i motoryzacyjnych
    > zainteresowanych utrzymaniem prymatu silników spalinowych przez następne
    > 100 lat. General Motors już parę lat temu zabiło projekt EV-1, a to był
    > w pełni funkcjonalny, duży i sprawny samochód elektryczny.

    Jako drugi w rodzinie jest w wielu przypadkach niewystarczający.
    Jak masz do podwiezienia dwójkę dzieci to ten Romet odpada, jak
    masz małe dziecko to w tym wynalazku brak drugiego rzędu siedzeń.


    Pozdrawiam


  • 28. Data: 2012-11-12 07:56:25
    Temat: Re: moto na O2
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2012 21:30:00 UTC+1 użytkownik Magic napisał:
    > Romet 4E ma by� dost�pny za ok 30 tys.

    Prędkość max. 62/42 km/h
    Zasięg 90/180km

    Cykl pracy akumulatorów ~400, to daje 36tyś km przejechanych w trybie turbo, po
    których trzeba wyłożyć 8tyś na akumulatory.

    Pozdrawiam
    ursyn


  • 29. Data: 2012-11-12 08:31:57
    Temat: Re: moto na O2
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 07:56, ursyn pisze:
    > W dniu niedziela, 11 listopada 2012 21:30:00 UTC+1 użytkownik Magic napisał:
    >> Romet 4E ma by� dost�pny za ok 30 tys.
    >
    > Prędkość max. 62/42 km/h
    > Zasięg 90/180km
    >
    > Cykl pracy akumulatorów ~400, to daje 36tyś km przejechanych w trybie turbo, po
    których trzeba wyłożyć 8tyś na akumulatory.
    >

    To samo miałeś do tej pory dostępne za 80-100 tys zł więc chyba jest
    postęp? I powtarzam - to dopiero początki.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 30. Data: 2012-11-12 09:10:39
    Temat: Re: moto na O2
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 08:32:01 UTC+1 użytkownik Magic napisał:
    > W dniu 2012-11-12 07:56, ursyn pisze:
    >
    > > W dniu niedziela, 11 listopada 2012 21:30:00 UTC+1 użytkownik Magic napisał:
    >
    > >> Romet 4E ma by� dost�pny za ok 30 tys.
    >
    > >
    >
    > > Prędkość max. 62/42 km/h
    >
    > > Zasięg 90/180km
    >
    > >
    >
    > > Cykl pracy akumulatorów ~400, to daje 36tyś km przejechanych w trybie turbo, po
    których trzeba wyłożyć 8tyś na akumulatory.
    >
    > To samo miałeś do tej pory dostępne za 80-100 tys zł więc chyba jest
    >
    > postęp? I powtarzam - to dopiero początki.

    Postęp jest to na pewno, ale w tej cenie(30tyś) można kupić auto które ma podobne
    koszty utrzymania, o komforcie nawet nie wspomnę.
    A jakby porównać 4e do Tata Nano, to Romet wypada moim zdaniem cieniutko. Może za 10
    lat...

    Pozdrawiam
    ursyn



strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: