  • Data: 2009-07-20 05:46:05
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mystik pisze:
    > Cześć

    > Motocykl węższy nie będzie, a i wkładanie na niego komputera
    > stacjonarnego widzę tylko w kategorii jednorazowej przejażdżki.
    Jestem tej samej profesji. Wiele lat byłem niemodyfikowalny co do
    stacjonarnych komputerów, ale się przestawiłem. W sytuacjach zawodowych
    notebook podrózuje w torbie-plecaku, na moich plecach lub w porządnym
    kufrze, zależnie od sytuacji. Nawiasem nb nawet wyższy model jest
    znacznie tańszy od motocykla, a nawet od 2letnich kosztów (odnoszę sie
    do 2 lat bo tak można przyjąć amortyzację). Jest do kupienia za +/-
    miesięczną stawkę kogoś kto naprawdę uprawia ten zawód.

    > Polecam zrobienie jednak kategorii A, póki masz jeszcze chęć i środki.
    Dokładnie.
    > I ewentualnie zakup jakiegoś większego - nie koniecznie szerszego -
    > skutera (250cm3). To będzie IMHO najlepsze rozwiązanie.
    Popieram podobną myśl Grzybola: motocykl może być "wołem roboczym" ale
    bez tego czegoś (dojrzeć/kochać itd) to nie ma sensu.