  • 1. Data: 2009-02-17 23:35:26
    Temat: mospec f12C20C w codegenach - mozna zmienic na s16C40C?
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Wlasnie zmeczylem serie codegeno-podobnych zasilaczy i zauwazylem ze na
    liniach 12V uzywane sa F12C20C , a na pozostalych np. SBL3045PT.

    Dreczy mnie pytanie - czy uzycie F12C20C jest podyktowane wzgledami
    ekonomicznymi (sa tansze) czy faktycznie do czegos potrzebna jest ich
    mniejsza pojemnosc?
    Czy mozna zamienic (i czy ktos probowal) F12C20C np. na SBL3045PT ?
    Czestotliwosci w ukladzie wysokie nie sa, 100khz to nie tak duzo...

  • 2. Data: 2009-02-18 00:19:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Wednesday, February 18, 2009, 12:35:26 AM, you wrote:

> [...]
    > Dreczy mnie pytanie - czy uzycie F12C20C jest podyktowane wzgledami
    > ekonomicznymi (sa tansze) czy faktycznie do czegos potrzebna jest ich

    Takiego drobiazgu, jak znacząco wyższe napięcięcie wsteczne nie
    zauważasz...

    > Czy mozna zamienic (i czy ktos probowal) F12C20C np. na SBL3045PT ?

    Lubisz zapach palonych półprzewodników?

    > Czestotliwosci w ukladzie wysokie nie sa, 100khz to nie tak duzo...

    Ale napięcia sa niewąskie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-02-18 09:11:55
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Takiego drobiazgu, jak znacząco wyższe napięcięcie wsteczne nie
    > zauważasz...

    zauwazam.
    FYI :
    F12C20C wstecznego wytrzymuje okolo 20V ,
    SBL3045PT wytrzymuje 45V

  • 4. Data: 2009-02-18 10:50:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Wednesday, February 18, 2009, 10:11:55 AM, you wrote:

    > zauwazam.
    > FYI :
    > F12C20C wstecznego wytrzymuje okolo 20V ,

    200V: http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/mospec/F12
    C10.pdf

  • 5. Data: 2009-02-18 11:15:15
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > 200V: http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/mospec/F12
    C10.pdf

    ups, zwracam honor, zmylila mnie 'systematyka' nazewnictwa (prad/napiecie) .

  • 6. Data: 2009-02-18 11:22:12
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

> [...]
    > Czy mozna zamienic (i czy ktos probowal) F12C20C np. na SBL3045PT ?
    > Czestotliwosci w ukladzie wysokie nie sa, 100khz to nie tak duzo...

    hmm, w takim razie do pytania dochodzi zagadka jak duze napiecia wsteczne
    pojawiaja sie na wyjsciu uzwojenia 12V, ktos moze mierzyl/ma jak zmierzyc?

  • 7. Data: 2009-02-18 11:29:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    > hmm, w takim razie do pytania dochodzi zagadka jak duze napiecia wsteczne
    > pojawiaja sie na wyjsciu uzwojenia 12V, ktos moze mierzyl/ma jak zmierzyc?

    Teoretycznie ok. 50V ale dochodzą wszelkiego rodzaju śmieci o krótkich
    czasach i dużych prędkościach narastania.