  • 1. Data: 2011-04-17 10:04:46
    Temat: montaż klawiatury
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Mam klawiaturę, w której ułamał sie przewód. Po demontazu i polutowaniu
    działa, ale nie wszystko :). Klawiatura jest z 3 warstwami folii
    (styki-przekładka-styki), z płytką drukowaną łączy się przez docisk
    napylonych scieżek w folii ze stykami na płytce drukowanej. całośc
    dociskana płytka metalową z gumka pod spodem. I tu pies pogrzebany- nie
    wszystkie styki kontaktują, a w rezultacie niektóre grupy klawiszy nie
    działają. Ma ktoś patent na skuteczny montaż takiego układu płytka ze
    stykami- folia z napylonymi stykami-gumka i płytka dociskowa ? Styki na
    pewno "trafiają" w ściezki. Problem jest z uzyskaniem "przejścia" dla
    wszystkich styków.

  • 2. Data: 2011-04-17 10:41:58
    Temat: Re: montaż klawiatury
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stykami- folia z napylonymi stykami-gumka i płytka dociskowa ? Styki na
    > pewno "trafiają" w ściezki. Problem jest z uzyskaniem "przejścia" dla
    Wiele razy "prałem" swoją klawiaturę o identycznej budowie i nigdy nie było
    problemu ze zmontowaniem tego spowrotem do "kupy".
    Może coś krzywo sie przykręciło albo wlazł jakis paproch miedzy warstwy ?

    Piotr sq3ogx

  • 3. Data: 2011-04-17 18:39:31
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Jak nie działają "grupy" to raczej bym stawiał na problem z napyloną
    ścieżką, może którąś przy okazji popsułeś
    (nadłamałeś, lub uszkodziłeś w inny sposób).
    Radziłbym najpierw miernikiem sprawdzić czy ścieżki przewodzą "od końca do
    końca".

  • 4. Data: 2011-04-17 18:56:46
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 20:39:31 +0200, sundayman napisał(a):

> [...]
    > (nadłamałeś, lub uszkodziłeś w inny sposób).
    > Radziłbym najpierw miernikiem sprawdzić czy ścieżki przewodzą "od końca do
    Sprawdziłem-jest ok. Za każdym razem /skręceniem układu
    płytka-folia-gumka-docisk/ nie działają inne grupy.

  • 5. Data: 2011-04-18 07:55:59
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    Włodek

  • 6. Data: 2011-04-18 22:27:19
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam klawiaturę, w której ułamał sie przewód.

    Od czego (do czego) ta klawiatura?

    Feromon

  • 7. Data: 2011-04-18 23:08:02
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 00:27:19 +0200, Feromon napisał(a):

    > Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Od czego (do czego) ta klawiatura?
    komputerowa-slim. Kupiłem kiedys w cenie hurtowej 9 zł :) W sklepie-30 pln.

  • 8. Data: 2011-05-30 19:29:22
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > komputerowa-slim. Kupiłem kiedys w cenie hurtowej 9 zł :) W sklepie-30
    > pln.

    A ile cenisz sobie swoja godzinę pracy? ;))

    Feromon