  • 41. Data: 2010-07-12 17:15:04
    Temat: Re: monster szejset
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    jeDrASS pisze:

    > też masz L, a że w nazwie i porządną vałkę pod dupą ;-)

    Czy znane jest Ci słowo "ironia"?

    ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 42. Data: 2010-07-12 17:54:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Nie ma temata, ktos to kupil. A ch... nie zadzwonil zeby o tym powiedziec.

    No i juz,kto inny będzie się męczył.
    Swoją szosą mojego panna nie kupiła bo miał wgniotkę na baku,łyknęła
    ładnego wizualnie ale z resztą było gorzej..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 43. Data: 2010-07-12 18:24:53
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-07-12 19:15, Don Pedro wrote:

    > Czy znane jest Ci słowo "ironia"?
    >
    > ;)

    hmm.. aż kusi by zapytać o to samo :-D
    rzecze właściciel V do własciciela Vki :-P

    --
    jeDrASS + kusząca vłoszka

  • 44. Data: 2010-07-12 19:42:13
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    news.onet.pl pisze:

    > przeca wszystkie motury sa jezddzone tylko w niedziele
    > (głownie przez staruszki bez prawa jazdy)
    > :-)))

    Ten akurat bo użytkowany na niedzielne wycieczki do Mugello bo tam
    kościół jest.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet