  • Data: 2011-10-28 08:56:20
    Temat: Re: monitor z funkcja TV
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-10-28, o godz. 10:41:19
    "Vituniu" <v...@p...fm> napisał(a):

    > Na przyklad kazdy TV 22" na matrycy 1680x1050,
    > funkcja PIP oraz mozliwoscia sterowania sila podswietlania.
    >
    > Z tym, ze IMHO jednak wygodniejszym rozwiazaniem bedzie
    > zwykly monitor plus tuner do komputera.

    A tu się nie zgodzę. Mam w domu jako jeden z monitorów Samsunga B2230HD
    http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-pr
    tinters/monitors/lcd-tv-tuner/LS22PTDSF/EN/index.idx
    ?pagetype=prd_detail
    i nie zgodzę się że tuner+monitor komputerowy jest lepszy pod względem
    użytkowym. Tuner komputerowy+monitor daje zdecydowanie gorszy obraz niż
    ten telewizor. Nie mówiąc już o tym że TV może chodzić niezależnie od
    komputera a dla kogoś kto lubi ciszę i małe zużycie prądu to ma
    znaczenie. Poza tym TV to zestaw wejść analogowych i cyfrowych - ciężko
    pod monitor i komputer z tunerem podłączyć jednocześnie np. tuner
    kablówki/satelity, konsole i kamerę HDMI.

    Przy zakupie monitor+TV warto zwrócić uwagę że PIP często działa tylko
    dla sygnału cyfrowego więc o ile korzysta się np. z analogowego
    naziemnego to może się okazać że z obrazem w okienku będzie krucho. Ale
    to już trzeba sprawdzić dla konkretnego modelu.

    Zdrówko