  • 21. Data: 2009-07-23 21:21:40
    Temat: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
    Od: W <a...@o...pl>

    Błażej wystukał, co następuje:

    > Dnia Thu, 23 Jul 2009 15:02:35 +0200, Piotr M napisał(a):
    > [...] I jest jeszcze jeden "haczyk". Wszystkie te środki możesz
    > wykorzystać tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany do sieci P4.

    No czyli normalnie - gdzie tu haczyk? Sieć p4 = nadajniki play + nadajniki
    plusa. Jakby chodziło o nadajniki play to by tak napisali (vide nowa oferta
    na internet mobilny w abonamencie ty lko na wlasnych nadajnikach)

  • 22. Data: 2009-07-23 22:02:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Błażej" news:96wymqd8w3iw$.q67rpu570p8m.dlg@40tude.net

    > Wszystkie te środki możesz
    > wykorzystać tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany do sieci P4.

    Dla takich jak ty to powinni inkwizycję reaktywować, która paliła na stosach
    za szerzenie bredni.

  • 23. Data: 2009-07-23 22:04:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "B?aaeej" news:1q7910qrtte1t.1q1013g342cg0.dlg@40tude.net

    [ciach]

    Beda dwa trudne pytania:
    1. Korzystasz z PLAY'a?
    2. Swoje wywody opierasz tylko na regulaminie?

  • 24. Data: 2009-07-24 06:09:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jul 2009 13:40:40 +0200, MarekM wrote:

    >A Ty myślisz, że ktoś wysyła mailem/faksem elaboraty na ten temat, które
    >trzeba "zauważyć, przekazać"? To się dzieje (a przynajmniej powinno)
    >automatycznie - w systemie pojawia się odpowiedni status po uzyskaniu
    >odpowiedzi od dawcy i sprawa załatwiona. Wymiana komunikatów jest
    >zestandaryzowana. Tutaj jest zgrubny opis:
    >http://telekomunikacyjny.blox.pl/2009/07/0907-Szale
    nstwo-MNP.html

    A sa gdzies opisane te komunikaty dokladnie ?

    >W zasadzie nie widzę problemu, by przenosiny "na pre-paid" zrobić
    >identycznie jak z abonamentem: karta SIM z tymczasowym numerem telefonu
    >do czasu uwolnienia numeru przez starego operatora... Ciekaw jestem,
    >dlaczego tak zrobili tylko dla abonamentu.

    Ja w ogole nie widze po co ten tymczasowy numer - skoro to 6h, to
    klient przychodzi, placi i wychodzi - "do jutra bedzie dzialalo".
    No chyba zeby do niego zadzwonic "pana stary numer nie zostal
    uwolniony, bo ..."

    A tak swoja droga - jak w koncu zostalo zorganizowane przesienie
    numeru od strony centralowej ? Bo to przeciez wypadaloby jeszcze
    innych operatorow powiadomic ..

    J.

  • 25. Data: 2009-07-24 13:01:11
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 00:02:55 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "Błażej" news:96wymqd8w3iw$.q67rpu570p8m.dlg@40tude.net

    > Dla takich jak ty to powinni inkwizycję reaktywować, która paliła na stosach
    > za szerzenie bredni.

    Zaraz inkwizycja i palenie na stosie. A nie można po prostu wytłumaczyć, że
    źle zrozumiałem regulamin?
    Dobrze, że nie można strzelać z pistoletu przez internet bo pewnie już bym
    wyglądał jak ser.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 26. Data: 2009-07-24 13:24:21
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 00:04:31 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "B?aaeej" news:1q7910qrtte1t.1q1013g342cg0.dlg@40tude.net
    >
    > [ciach]
    >
    > Beda dwa trudne pytania:
    > 1. Korzystasz z PLAY'a?
    > 2. Swoje wywody opierasz tylko na regulaminie?

    ad.1 Korzystam z Paly.
    ad 2. Po przeczytaniu regulaminu przełączyłem telefon na sieć PLay i nie
    sprawdzałem jak się zachowuje w roamingu z Plausem.
    Dziękuję za wyprowadzenie mnie z błędu i przepraszam za wprowadzenie w
    błąd.

    Mylić się jest rzeczą ludzką.