-
21. Data: 2009-07-23 21:21:40
Temat: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
Od: W <a...@o...pl>
Błażej wystukał, co następuje:
> Dnia Thu, 23 Jul 2009 15:02:35 +0200, Piotr M napisał(a):
> [...] I jest jeszcze jeden "haczyk". Wszystkie te środki możesz
> wykorzystać tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany do sieci P4.
No czyli normalnie - gdzie tu haczyk? Sieć p4 = nadajniki play + nadajniki
plusa. Jakby chodziło o nadajniki play to by tak napisali (vide nowa oferta
na internet mobilny w abonamencie ty lko na wlasnych nadajnikach)
--
|| Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong"
-
22. Data: 2009-07-23 22:02:55
Temat: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"Błażej" news:96wymqd8w3iw$.q67rpu570p8m.dlg@40tude.net
> Wszystkie te środki możesz
> wykorzystać tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany do sieci P4.
Dla takich jak ty to powinni inkwizycję reaktywować, która paliła na stosach
za szerzenie bredni.
-
23. Data: 2009-07-23 22:04:31
Temat: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"B?aaeej" news:1q7910qrtte1t.1q1013g342cg0.dlg@40tude.net
[ciach]
Beda dwa trudne pytania:
1. Korzystasz z PLAY'a?
2. Swoje wywody opierasz tylko na regulaminie?
-
24. Data: 2009-07-24 06:09:54
Temat: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 23 Jul 2009 13:40:40 +0200, MarekM wrote:
>J.F. pisze:
>>> Dlaczego "jutro", skoro dawca ma na odpowiedź 6 godzin?
>> Dawca ma 6h, ale my musimy wyslac, odpowiedz trzeba przeczytac,
>> przekazac, zauwazyc ..
>
>A Ty myślisz, że ktoś wysyła mailem/faksem elaboraty na ten temat, które
>trzeba "zauważyć, przekazać"? To się dzieje (a przynajmniej powinno)
>automatycznie - w systemie pojawia się odpowiedni status po uzyskaniu
>odpowiedzi od dawcy i sprawa załatwiona. Wymiana komunikatów jest
>zestandaryzowana. Tutaj jest zgrubny opis:
>http://telekomunikacyjny.blox.pl/2009/07/0907-Szale
nstwo-MNP.html
A sa gdzies opisane te komunikaty dokladnie ?
>> no a my wychodzimy za 5 minut :-)
>W zasadzie nie widzę problemu, by przenosiny "na pre-paid" zrobić
>identycznie jak z abonamentem: karta SIM z tymczasowym numerem telefonu
>do czasu uwolnienia numeru przez starego operatora... Ciekaw jestem,
>dlaczego tak zrobili tylko dla abonamentu.
Ja w ogole nie widze po co ten tymczasowy numer - skoro to 6h, to
klient przychodzi, placi i wychodzi - "do jutra bedzie dzialalo".
No chyba zeby do niego zadzwonic "pana stary numer nie zostal
uwolniony, bo ..."
A tak swoja droga - jak w koncu zostalo zorganizowane przesienie
numeru od strony centralowej ? Bo to przeciez wypadaloby jeszcze
innych operatorow powiadomic ..
J.
-
25. Data: 2009-07-24 13:01:11
Temat: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
Od: Błażej <b...@i...pl>
Dnia Fri, 24 Jul 2009 00:02:55 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
> "Błażej" news:96wymqd8w3iw$.q67rpu570p8m.dlg@40tude.net
>
>> Wszystkie te środki możesz
>> wykorzystać tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany do sieci P4.
>
> Dla takich jak ty to powinni inkwizycję reaktywować, która paliła na stosach
> za szerzenie bredni.
Zaraz inkwizycja i palenie na stosie. A nie można po prostu wytłumaczyć, że
źle zrozumiałem regulamin?
Dobrze, że nie można strzelać z pistoletu przez internet bo pewnie już bym
wyglądał jak ser.
--
Pozdrawiam.
Błażej
Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
ludzi rozwiązane. JFK
http://share.ovi.com/album/mecenas.public
http://zlotemysli.w.interia.pl
-
26. Data: 2009-07-24 13:24:21
Temat: Re: moj wlasny test czasu trwania przenoszenia numeru...
Od: Błażej <b...@i...pl>
Dnia Fri, 24 Jul 2009 00:04:31 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
> "B?aaeej" news:1q7910qrtte1t.1q1013g342cg0.dlg@40tude.net
>
> [ciach]
>
> Beda dwa trudne pytania:
> 1. Korzystasz z PLAY'a?
> 2. Swoje wywody opierasz tylko na regulaminie?
ad.1 Korzystam z Paly.
ad 2. Po przeczytaniu regulaminu przełączyłem telefon na sieć PLay i nie
sprawdzałem jak się zachowuje w roamingu z Plausem.
Dziękuję za wyprowadzenie mnie z błędu i przepraszam za wprowadzenie w
błąd.
Mylić się jest rzeczą ludzką.
--
Pozdrawiam.
Błażej
Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
ludzi rozwiązane. JFK
http://share.ovi.com/album/mecenas.public
http://zlotemysli.w.interia.pl