    From: "VSS" <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: moduł gsm
    Date: Fri, 28 Jan 2011 18:21:14 +0100

    W wiadomości:ihut22$gkb$...@n...onet.pl,
    Krzysztof Kucharski <s...@B...poczta.onet.pl> nastukał:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [....]

    > [...]
    >
    > Wykaż, proszę, sprzeczności w obu wypowiedziach. Mojej i Twojej.
    >
    > Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

    dla mnie słowo TERMINAL mówi o kompletne urządzenie. np:

    http://www.google.pl/images?client=opera&rls=pl&q=te
    rminal%20gsm&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&h
    l=pl&tab=wi

    moduł to płytka bez złącza antenowego, czytnika sim która wygana
    podłączenia do logki aby jakkolwiek zadziałała np. g24, simm900 itp.

    --
    VSS