  • 11. Data: 2014-03-16 10:21:49
    Temat: Re: modernizacja peceta
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > od bodajże kwietnia XP przestaje być wspierany przez Microsoft.

    I co z tego?

    > Stąd decyzja o zmianie systemu

    Innych powodow nie znalazles?
    Powaznie?

    PS
    System powinien byc "dopasowany" do platformy sprzetowej.

  • 12. Data: 2014-03-16 11:18:29
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik jakson napisał:

    > I co z tego?

    > Innych powodow nie znalazles?
    > Powaznie?

    Moze szuka po prostu PRETEKSTU :D

    JA tez czasem szukam dziury w calym, zeby kupic sobie jakas nowa zabawke :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 13. Data: 2014-03-16 12:51:38
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > A może mi ten nowy procesor niepotrzebny, tylko pamięci więcej? Nie bardzo
    > wiem jak sprawdzić co jest słabym ogniwem.

    Task Manager włącz (Ctrl+Alt+Del) podczas odtwarzania filmów / korzystania z
    www i zobacz jakie jest obciążenie procesora. Ten AMD to dziś już jest
    bardzo słaby CPU.

    > I jeszcze odnośnie pamięci. Pojemność to wiadomo. A jak jest z
    > taktowaniem? Odczuję różnicę między 333 a 400 Mhz?
    > I czy Dual Channel to jest coś o co warto walczyć?

    Różnica znikoma. Jeśli masz 1,5 GB RAM to w Win XP jest to ilość
    wystarczająca do ww zastosowań. Szkoda zachodu z kupowaniem 2x1 GB. W
    konfiguracji z dość mocnym procesorem 1 GB RAM nawet na Win 7 nie spowoduje
    zacięć streamowanego video (jeśli nie masz w tle jakichś pamięciożernych
    procesów - tzn włączasz przeglądarkę www z jedną kartą) Proponuję zmienić
    sam procesor na mocniejszy a pieniądze zostawić na przyszłą modernizację
    CPU+płyta+RAM

  • 14. Data: 2014-03-26 21:35:21
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    mam podobną konfigurację Win XP i 1,5 GB ramu
    Na obecne czasy to troche mało ramu i jak pootwieram po kilka programów, to
    zaczyna przymulać.
    ale filmy z netu chdzą dobrze - jedynie przy full hd może czasem przycinać.
    To może byc kwestia sterowników karty graficznej.

    O Win7 można zapomnieć bo potrzebuje co najmniej 4GB ramu
    A ponieważ moja płyta jest wybredna i nie obsługuje wszystkich kości
    pamięci to nie będę się bawić w loterię.

    Zbieram kasę na nowy sprzęt i chyba wybiorę AMD na FM2.

    pozdrawiam
    AK

  • 15. Data: 2014-03-27 01:24:36
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "AK" napisał w wiadomości grup

    O Win7 można zapomnieć bo potrzebuje co najmniej 4GB ramu

    Kto Ci tak powiedział?

  • 16. Data: 2014-03-27 18:17:03
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AK" napisał w wiadomości grup
    >

    > O Win7 można zapomnieć bo potrzebuje co najmniej 4GB ramu
    >

    > Kto Ci tak powiedział?

    Opieram się na swoim doświadczeniu bo mam do czynienia z róznym sprzętem
    także nowszym.
    Win XP na starym sprzęcie chodził znośnie ale zapuszczenie win7 to była
    masakra.

    pozdrawiam
    AK

  • 17. Data: 2014-03-27 18:27:30
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "AK" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >także nowszym.
    >Win XP na starym sprzęcie chodził znośnie ale zapuszczenie win7 to była

    Win7 chodzi porównywalnie do XP przy 2Gb ramu nawet na P4 więc coś
    ściemniasz. Chyba że testowałeś na netbookach z Atomem ;)

  • 18. Data: 2014-03-28 19:28:03
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Santana" napisał w
    news:lh1n1v$jg9$1@usenet.news.interia.pl ...
    :
    :
    : Użytkownik "AK" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    : lh1mbp$nus$...@p...pl ...
[...]

    Jeden z moich domowych PC-tów ma P4 2.8 GHz, i płytę gł. obsługującą max 2
    GB RAMu, i zastanawiam się, czy po 8 kwietnia nie będę musiał pożegnać się z
    Win. XP, i zrobić przesiadki na Windę nowszą? Czy na 7-kę, 8, czy też ową
    nieudaną (jak słyszałem) Vistę?

    Nie bardzo mi się widzi wymiana płyty gł. - bo to i koszty dla mnie deczko
    zbyt duże, no i roboty trochę. Co doradzacie, pozostać przy XP (pozbawionym
    uaktualnień), czy przeskoczyć na któryś z wyż. wym. odmian "wiodącego OS"?

    Na ile bezbolesna jest jakaś "migracja", na ile zachowuje różne ustawienia,
    tudzież programy-składniki OS dotychczasowego? W szczególności chodzi mi o
    Outlook Expres, bo używam go do Grup, a słyszałem, że w "wyższych Win-dach"
    już go nie ma?

  • 19. Data: 2014-03-30 10:09:38
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Win7 chodzi porównywalnie do XP przy 2Gb ramu nawet na P4 więc coś
    > ściemniasz. Chyba że testowałeś na netbookach z Atomem ;)

    Sam system może chodzić porównywalnie, ale spróbuj popracować na kilku
    programach.
    Jak zazanaczyłem to jest tylko moja skromna opinia i nikogo nie zmuszam do
    zakupu dodatkowej pamięci.
    Ale wg mnie im więcej pamięci tym lepiej, bo nowe programy są coraz bardziej
    pamięciożerne

    AK

  • 20. Data: 2014-03-30 22:31:07
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Santana* wdusil[a] knefle:

    >Win7 chodzi porównywalnie do XP przy 2Gb ramu nawet na P4 więc coś
    >ściemniasz. Chyba że testowałeś na netbookach z Atomem ;)

    Po ilu piwach?