  • 11. Data: 2011-10-10 15:56:15
    Temat: Re: modernizacja komputera [ tak do 300 - 350 zł ]
    Od: "Vince" <w...@o...pl>

> [...]
    > DDR. Płyta ma 4xSata, zintegrowaną grafikę (bodajże GeForce 6100), do tego
    > złącze PCI-E, chipset nforce.
    >
    > Jakby co to odezwij się na gg: 3694774, to się dogadamy, wystawię sprzęt
    > na allegro.
    > Sprzęt w 100% sprawny
    >
    > mam też cały komp na sprzedaż (płyta Asus M2N-MX SE, procek Athlon x2
    > 4000+, 2x1GB DDR2 Kingston, grafa GeForce 9600GT 512MB RAM, dysk 2x80GB
    > SATA (jeden WD drugi Seagate), zasilacz 400W, nagrywarka DVD Samsung,
    > obudowa czarno-srebrna, czytnik kart wewnętrzny. Zestaw w ciągłym użyciu.

    Czytam, czytam i po raz pierwszy normalna i logiczna odpowiedź. Chlopak o
    tunningu komputera do gier, a Szanowne Koleżeństwo o kondensatorach

    Pozdrawiam, M.

  • 12. Data: 2011-10-10 18:00:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Vituniu" napisał:

    > Ekhem... JoteR, w kwestii formalnej - ta "wieczysta" gwarancja
    > najczesciej oznacza "do czasu zakonczenia produkcji"

    To i tak wieczność w porównaniu z jej (zazwyczaj) całkowitym brakiem u
    handlarzy na (za przeproszeniem) Allegro.

    JoteR

  • 13. Data: 2011-10-11 11:44:00
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A to sie zgadza :) Takim Feel'om kondensatory puchna w
    > dzien po wyjsciu gwarancji... zegarki mozna regulowac.
    > Glowny inzynier odstawil kawal swietnej roboty. :)

    Nie wiem o co tyle krzyku o zasilaczach Modecom Feel.
    W firmie gdzie mam ze 100 komputerów, w około 90
    są te zasilacze. I nie mam powodu narzekać na nich.
    W kilkunastu kompach przy różnych "wynalazkach" (zasilaczach)
    były powybulane kondensatory, które samemu wymianiałem,
    jaki i - przy okazji - zailacze, właśnie na Modecomy.
    Sprawdzane po paru latach, wymieniane kondzioły
    mają się dobrze działając z nimi.

    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl