  • 1. Data: 2009-11-24 07:56:09
    Temat: modem iplus i karta play
    Od: kkk kkk <k...@g...com>

    Włożyłem do modemu iplusa kartę play z pakietem playonline w
    telefonie, Przy próbie połaczenia stwierdził że nie widzi sieci, Czy
    przed zmianą karty w modemach iplusa trzeba coś zrobić ? Simlocka nie
    ma prawdopodobnie.

  • 2. Data: 2009-11-24 14:24:30
    Temat: Re: modem iplus i karta play
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    kkk kkk pisze:
> [...]
    > telefonie, Przy próbie połaczenia stwierdził że nie widzi sieci, Czy
    > przed zmianą karty w modemach iplusa trzeba coś zrobić ? Simlocka nie

    Karta się nie rejestruje w sieci:

    Jeśli nie to:
    1. Zmień na EDGE, może nie masz zasięgu 3G. W Play gsm można korzystać z
    internetu po 2G
    1. Wgraj oprogramowanie producenta, a nie syf od operatora
    2. Reset modemu przez menadżer urządzeń ( wyłącz / włącz )

    Karta rejestruje się w sieci, ale nie możesz uzyskać połączenia:

    1.Wpisz w APN: internet
    2.W niektórych modemach ( nie byłeś na tyle przytomny, żeby napisać
    model tego modemu ) trzeba wpisać numer dostępowy ( *99# )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-11-24 14:35:51
    Od: kkk kkk <k...@g...com>

    On 24 Lis, 15:24, Tomaszek <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > 2.W niektórych modemach ( nie byłeś na tyle przytomny, żeby napisać
    > model tego modemu ) trzeba wpisać numer dostępowy ( *99# )

    modem tu huawei e800 - apn i numer wpisuje :

    Połaczenie nie jest możliwe przed zarejestrowaniem do sieci
    3g jest czyli pozostaje flash modemu - ma on oryginalne oprogramowanie
    iplus -
    czy w czasie flash modemu moze sie cos stac ze sprzetem ?

  • 4. Data: 2009-11-25 18:27:51
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    kkk kkk pisze:
    > Połaczenie nie jest możliwe przed zarejestrowaniem do sieci

    Oczywiście, że nie, ale z Twojego pierwszego postu nie było to tak
    oczywiste i musiałem się upewnić.

    > 3g jest czyli pozostaje flash modemu - ma on oryginalne oprogramowanie
    > iplus -
    > czy w czasie flash modemu moze sie cos stac ze sprzetem ?

    Nie musisz flashować modemu, zanim wypróbujesz oprogramowanie
    producenta. Ściągasz soft producenta, instalujesz. Wkładasz modem,
    załącza się aktualne oprogramowanie. Zabijasz odpowiedni proces w
    systemie i wtedy włączasz oprogramowanie producenta. Z tym flashowaniem
    modemu to się na razie wstrzymaj.

    Ps: nie cytuje się sygnaturki;)

  • 5. Data: 2009-11-25 23:25:57
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 15:24:30 +0100, Tomaszek napisał(a):

    > W Play gsm można korzystać z internetu po 2G

    Ale nie na pewno?
    ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-11-25 23:28:42
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 06:35:51 -0800 (PST), kkk kkk napisał(a):

    > modem tu huawei e800 - apn i numer wpisuje :
    >
    > Połaczenie nie jest możliwe przed zarejestrowaniem do sieci

    A czy ta karta SIM była już aktywowana w sieci?
    Bo jeśli nie (a na to by wskazywał Twój opis) to trzeba by z niej
    chociaż raz zadzwonić lub wysłać SMS-a, żeby ją aktywować.

    > 3g jest czyli pozostaje flash modemu - ma on oryginalne oprogramowanie
    > iplus -
    > czy w czasie flash modemu moze sie cos stac ze sprzetem ?

    Flashowanie zawsze niesie ze sobą ryzyko, tak wiec ja bym się z tym nie
    spieszył.
    Jeśli modem jest sprawny i pracuje w sieci Plusa, to wg mnie, jest to
    jakiś problem z konfiguracją. Może być np. modem ustawiony na łączenie
    się tylko po GPRS/EDGE, a Play jak na razie udostępnia 2G tylko w kilku
    lokalizacjach, a wszędzie gdzie indziej tylko 3G.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-11-26 08:43:02
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    jakiś problem z konfiguracją. Może być np. modem ustawiony na łączenie
    się tylko po GPRS/EDGE, a Play jak na razie udostępnia 2G tylko w
    wybranych lokalizacjach, a wszędzie gdzie indziej tylko 3G.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof