    From: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: modem - co moge z nim zrobic
    Date: Sat, 31 Oct 2009 21:25:04 +0100

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 31 październik (sobota),
    znalazłem donos TW *Konrad N.S.*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > ale wrócę jeszcze do samej techniki:
    > czy do modemu wystarczy włożyć kartę sim a modem w usb komputera i już
    > działa?

    O ile mnie pamięć nie zawodzi to cała aplikacja dostępowa jest w pamięci
    modemu i stamtąd się ją instaluje. Równie dobrze możesz ją ściągnąć ze
    strony Plusa, będziesz wtedy miał najnowaszą wersję. Ja polecam takie
    rozwiązanie, ponieważ po pierwszym uruchomieniu sprawdza ona na stronie
    plusa czy jest dostępna nowa wersja i chce ją ściągać.

    > czy też może konieczne jest jakieś oprogramowanie, konfigurowanie, klucze,
    > licencje, inne?

    Po zainstalowaniu wystarczy podac tylko pin do karty i działa. Ewentualnie
    odpowiednio skonfigurować domyślną przeglądarkę, ona otwiera IE a mnie się
    to naa przykład nie podoba :)
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php