  • 1. Data: 2013-04-02 20:43:21
    Temat: mocowanie anteny ferrytowej
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ostatnie pytanko z serii, ma Ktoś tu jakis patent na zamocowanie anteny
    ferrytowej w obudowie plastikowej? takiego wałka, jak w radiach do fal
    długich i średnich

  • 2. Data: 2013-04-02 20:48:04
    Temat: Re: mocowanie anteny ferrytowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    identyfikator: 20040501 napisał:

    > ostatnie pytanko z serii, ma Ktoś tu jakis patent na zamocowanie anteny
    > ferrytowej w obudowie plastikowej? takiego wałka, jak w radiach do fal
    > długich i średnich

    Podejrzewam, że Apple może mieć.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2013-04-02 20:50:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    > Podejrzewam, że Apple może mieć.

    Mam nadzieję, że lepszy niż mocowanie anteny UHF w ich telefonach :D

  • 4. Data: 2013-04-03 08:23:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Podejrzewam, że Apple może mieć.

    Mój stary poczciwy Jowita nie potrzebował patentów Apple.

    Marek

  • 5. Data: 2013-04-03 09:16:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 02.04.2013 20:43, identyfikator: 20040501 wrote:
    > ostatnie pytanko z serii, ma Ktoś tu jakis patent na zamocowanie anteny
    > ferrytowej w obudowie plastikowej? takiego wałka, jak w radiach do fal
    > długich i średnich

    Nawiercasz ten wałek i wkładasz kołek rozporowy a od zewnątrz wkręt i
    podkładka.

    Michoo

  • 6. Data: 2013-04-03 09:31:20
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kjf8sa$rtb$1@node2.news.atman.pl...
    > ostatnie pytanko z serii, ma Ktoś tu jakis patent na zamocowanie anteny
    > ferrytowej w obudowie plastikowej? takiego wałka, jak w radiach do fal
    > długich i średnich
    Są takie plastikowe uchwyty z gwóżdziem do mocowania kabli na tynku.
    Wystarczy gwóźdź wbić z drugiej strony, przez PCB, albo zastąpić cienkim
    wkrętem.

  • 7. Data: 2013-04-03 10:02:00
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale gdzie je dostać, na allegro nie mają?

  • 8. Data: 2013-04-03 10:25:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Mój stary poczciwy Jowita nie potrzebował patentów Apple.

    Robią to gdzieś jeszcze? Nie robią. Widocznie dostali pozew od Apple.

    Jarek

    PS
    Dzlaczego "mój stary", a nie "moja stara"?

  • 9. Data: 2013-04-03 10:30:41
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Dzlaczego "mój stary", a nie "moja stara"?

    Bo to jest ten stary radioodbiornik Jowita a nie ta stara radioodbiorniczka
    Jowita.

  • 10. Data: 2013-04-03 10:49:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Bo to jest ten stary radioodbiornik Jowita a nie ta stara
    > radioodbiorniczka Jowita.

    Ale to tak nie działa. Mówimy "mój stary dell" i "moja stara toshiba"
    (o komputerach) albo "mój stary mercedes" i "moja stara mazda" --
    mawet mimo tego, że w oryginale Mercedes jest imieniem żeńskim,
    a Mazda męskim.

    --
    Jarek