  • Data: 2005-04-28 22:39:40
    Temat: Re: mks_vir 2005 -crack [prawdziwy problem?]
    Od: fakir <f...@n...ma.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4/28/2005 10:24 PM, napisałeś:

    > A bo Panie, prawdziwe problemy polskiego internetu są ogólnie znane,
    > oklepane i... przyklepane. Na polipie wieje nudą i pustkami, więc czasem
    > trzeba sobie problem _stworzyć_ ,żeby grupa nie zmarła.

    oj Panie .. tu rację Ci muszę przyznać... aż czasem strach się odezwać..
    bo zaraz ktoś rzuci NTG... ;)
    A miałem się nie odzywać.. ale tak się ubawiłem twoją wypowiedzią ze nie
    mogłem się powstrzymać...

    --
    Michał

    Jeśli uważasz, że nastapiła mała awaria, to znaczy, że nie poznałeś
    jeszcze jej rzeczywistych rozmiarów.
    Prawo Murphy'ego