  • Data: 2019-01-10 14:00:02
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To głupio napisałeś. Pierwszeńmstwo na zielonym nie rozpatujemy w
    > kontekście togo, co w lusterkach widać.

    Ja nie pisałem o pierwszenstwie i jego rozpatrywaniu tylko o braniu pod
    uwage tego co własciwie mogłoby mnie nie interesowac. Patrze na boki
    chociaz to ja mam pierwszenstwo, patrze w lusterka chociaz jak ten co
    jedzie za mna na sasiednim pasie wjedzie mi w tyłek to jego wina.
    Ale mimo to staram sie unikac takich sytuacji.
    Przykładów moznaby podac duzo wiecej.
    Jadac dwupasmowa droga obok tira staram sie jak najkrócej przebywac w
    jego martwej strefie. Co z tego ze mam pierwszenstwo jak on mnie nie
    zobaczy i zmieni pas...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż