  • 31. Data: 2005-01-10 12:33:18
    Temat: Re: minusy dns poza nask?
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    "przemcia()"@poczta.fm wrote:

    > onet.pl tez spamerzy

    Możesz rozwinąć?

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 32. Data: 2005-01-10 15:06:48
    Od: a...@p...onet.pl

    > Wlasnie ze ta sama idz osobiscie i sie przekonaj (a wielu juz bylo)
    Zobacz sobie na stronie nasku agnat i domainmaker sa osobnymipartnerami nasku.
    Domainmaker nie sprzedaje sam domen tylko przez partnerow.
    Ostatnio akcjonariuszem zostal ogicom z poznania.
    > bzdura
    Gdzie ty widzisz bzdure.
    Wejdz na strone net-line i zobaczysz domena pl 150 zł netto
    Komrel http://domeny.komrel.net/ cennik na stronie domena pl 200 zł netto
    Atcom http://www.atcomnet.pl/dr.php domena pl 180 zł netto
    Info-Media 189 zł netto.
    > bzdura
    Jak transferujesz z nasku domene to musisz wypełnic formularz i wysłac go faxem:
    W jaki sposób mogę przenieść obsługę domeny do wybranego Partnera?
    Aby przenieść obsługę domeny należy wypełnić elektroniczny formularz
    Pełnomocnictwa do wyłącznego reprezentowania Abonenta przed NASK znajdujące się
    na: http://www.dns.pl/cgi-bin/transfer.pl
    W jakim czasie od doręczenia Pełnomocnictwa realizowany jest Transfer?
    Dokumenty są rozpatrywane w ciągu 7 dni od momentu jednoczesnego wpłynięcia do
    NASK prawidłowo wypełnionego i podpisanego Pełnomocnictwa w dwóch wersjach:
    elektronicznej i wydrukowanej. Informacja o wyniku weryfikacji jest przesyłana
    na adres e-mail podany w dokumencie. Weryfikacja pozytywna kończy się
    przekazaniem wskazanemu w dokumencie Partnerowi uprawnień do przejęcia obsługi
    domeny. Od tej chwili fizyczne dokonanie transferu leży już po stronie Partnera.
    Transfer od partnera do Nasku tez tzreba wysłąć formularz faxem:
    W jaki sposób mogę przenieść obsługę domeny do NASK?
    Aby przenieść obsługę domeny do NASK, należy:
    1. Wypełnić formularz transferu do NASK i przesłać go do NASK pod numer fax.:
    (22) 523 13 01. W pole "authinfo" należy wpisać hasło udostępnione Abonentowi
    przez obsługującego go Usługobiorcę.
    2. Wnieść opłatę za przeniesienie obsługi nazwy domeny do NASK w wysokości 80 zł
    netto (97,60 zł brutto). Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni na numer
    konta:
    Bank Handlowy 36 10301508 0000 0008 0194 7018
    Konieczny jest dopisek: "opłata za przeniesienie obsługi domeny "nazwadomeny.pl"
    na NASK."
    Pozdarwiam
    Azaroth

  • 33. Data: 2005-01-10 15:47:11
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    a...@p...onet.pl napisał(a):
    > Zobacz sobie na stronie nasku agnat i domainmaker sa osobnymipartnerami nasku.
    > Domainmaker nie sprzedaje sam domen tylko przez partnerow.
    > Ostatnio akcjonariuszem zostal ogicom z poznania.
    Co nie zmienia faktu, ze sa ta sama instytucja zarejestrowana na
    malzonkow/wspolmalzonkow/kolegow
    > Gdzie ty widzisz bzdure.
    a widze
    > Wejdz na strone net-line i zobaczysz domena pl 150 zł netto
    > Komrel http://domeny.komrel.net/ cennik na stronie domena pl 200 zł netto
    Za 200 netto to mam w nasku bez przenoszenia do posrednikaz NASK, a
    przeciez chodzi o nizsze ceny
    > Atcom http://www.atcomnet.pl/dr.php domena pl 180 zł netto
    > Info-Media 189 zł netto.
    zadna rewelacja

    p Domena Cena za rejestrację Promocja do
    1 .pl 69.0 zł netto za rok 31.12.2005
    2 .com.pl 55.0 zł netto za rok 31.12.2005
    3 funkcjonalne 55.0 zł netto za rok 31.12.2005
    1 regionalne 18.0 zł netto za rok 31.12.2005
    2 .az.pl 29.0 zł netto za rok 31.12.2005
    3 .info 15.0 zł netto za rok 30.12.2005

    Cena za przedłużenia polskich domen spada od ilości!
    Lp Domena Cena za przedłużenie Cena za transfer Informacje

    1-50 domen polskich (aktualna całkowita ilość domen w panelu)
    1 .pl 89.0 zł netto za rok - Pokaż
    2 funkcjonalne .pl 69.0 zł netto za rok - Pokaż
    3 regionalne .pl 25.0 zł netto za rok - Pokaż

    Więcej niż 50 domen polskich (aktualna całkowita ilość domen w panelu)
    1 .pl 79.0 zł netto za rok - Pokaż
    2 funkcjonalne .pl 64.0 zł netto za rok - Pokaż
    3 regionalne .pl 24.0 zł netto za rok - Pokaż

    prosze bardzo - przy 100 domenach wykupionych przez ciebie w atcomnet.pl
    czy domeny.komrel.net jestes w plecy niemal 10tys (to tylko przyklad)

    Zwracam honor, jednak wysylanie faxu i czekanie na zatwierdzenie wydania
    kodu AuthInfo jest troche dziwną metodą. Miałem na myśli kwestię
    przenoszenia domen pomiędzy pośrednikami.

    Pozdrawiam

    Przemyslaw

  • 34. Data: 2005-01-10 16:19:39
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    "przemcia()"@poczta.fm:

    > malo kogo interesuje jak firma pozyskuje klienta - najwazniejsze aby
    > dawala wysokiej jakosci uslugi

    Rozumiem, że gdy mafia przyjdzie do Ciebie z propozycją nie
    do odrzucenia "zostaniemy twoimi haraczobior^Wochroniarzami",
    to będzie Cię interesowała przede wszystkim skuteczność
    zapewnianej przez nich ochrony?

    --
    Leszek.

    -- l...@p...pl 2:480/33.7 -- REAL programmers use INTEGERS --
    -- speaking just for myself...

  • 35. Data: 2005-01-10 16:33:37
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    Lech Szychowski napisał(a):

    > Rozumiem, że gdy mafia przyjdzie do Ciebie z propozycją nie
    > do odrzucenia "zostaniemy twoimi haraczobior^Wochroniarzami",
    > to będzie Cię interesowała przede wszystkim skuteczność
    > zapewnianej przez nich ochrony?

    Nie mow ze wolisz byc ochraniany przez firme x ktora ma 1 samochod i
    zatrudnia 4 emerytow, ktorzy wystrasza sie wlasnego pierdniecia.
    przyklad i tak nie do konca pasuje do sytuacji, no i odbiega od tematu

    przemyslaw

  • 36. Data: 2005-01-11 08:51:23
    Od: "Gragi" <D...@S...TO.ME>

    Użytkownik <"przemcia()"@poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Co nie zmienia faktu, ze sa ta sama instytucja zarejestrowana na
    > malzonkow/wspolmalzonkow/kolegow

    Ciekawe tylko dlaczego Agnat jest jednoczesnie akredytowanym partnerem NASK
    i kupuje domeny w DomainMakerze?
    Czy w umowie z NASK nie ma zapisow o wylacznosci? Czemu sluzy taki proceder?
    Znowu jakis przekret w stylu internask?

  • 37. Data: 2005-01-11 09:59:05
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    "przemcia()"@poczta.fm:

    > Nie mow ze wolisz byc ochraniany przez firme x ktora ma 1 samochod
    > i zatrudnia 4 emerytow, ktorzy wystrasza sie wlasnego pierdniecia.

    Tak, wolałbym być "ochraniany przez firmę X, która ma 1 samochód
    i zatrudnia 4 emerytów, którzy wystraszą się własnego pie*dnięcia"
    niż być "ochranianym przez mafię". Z bardzo prozaicznego powodu:
    w tym pierwszym przypadku dużo łatwiej byłoby mi rozwiązać umowę.

    > przyklad i tak nie do konca pasuje do sytuacji, no i odbiega od tematu

    W takim razie FUT.

  • 38. Data: 2005-01-11 11:34:38
    Od: "Azaroth" <a...@p...onet.pl>

    > i kupuje domeny w DomainMakerze?
    > Czy w umowie z NASK nie ma zapisow o wylacznosci? Czemu sluzy taki proceder?
    > Znowu jakis przekret w stylu internask?
    Info prasowe ze strony domainmaker wycinek:
    Po trwających od dłuższego czasu analizach oraz przygotowaniach, zgodnie z
    polityką dynamicznego rozwoju firmy, dokonana została operacja podniesienia
    kapitału zakładowego spółki DomainMaker Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy
    poprzez objęcie nowych udziałów w spółce przez takie firmy jak: poznański
    Ogicom Sp. z o.o. (51%), wrocławki Internet Works Sp. z o.o. (15%), bydgoski
    Agnat Sp. z o.o. (9%).
    W przedwigilijny czwartek, na mocy porozumień oraz umów z klientami finalnymi,
    dokonany został transfer większości domen z systemów informatycznych wyżej
    wymienionych akredytowanych Partnerów NASK do systemu informatycznego
    DomainMaker.

    Azaroth

  • 39. Data: 2005-01-11 14:56:52
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    "przemcia()"@poczta.fm wrote:

    > Juz wszedłes

    Nie, nie wszedłem.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
    Feel free to mail me, and I'll feel free to ignore you. (C) Torvalds

  • 40. Data: 2005-01-12 08:13:20
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy sa jakies minusy trzymania domen .pl u registrara zamiast w NASK?
    > Powiedzmy, ze mam jak najlepsze zdanie o registrarze.

    Osobiście polecam NASK - dla mnie jedyna wiarygodna firma.
    Cenowo nie jest tak źle w stosunku do konkurencji. Zresztą większość ofert
    innych firm dotyczy 1-szego roku utrzymania - po tym czasie płacisz albo
    nieznacznie mniej niz w NASK, albo nieznacznie drożej.

    Osobiście domenę dla jakiegoś ważnego przedsięwzięcia brałbym w NASK (i tak
    robię), jak robię jakiś homepage to mi wszystko jedno.