  • 21. Data: 2005-01-09 20:51:51
    Temat: Re: minusy dns poza nask?
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witold Romaniak wrote:
    > Pytanie przy okazji: czy mozna wrocic od registrara do NASK?
    Mozliwa jest rejestracja domen w samym NASK, wiec i pewnie przeniesienie
    "do nich" "ich wlasnych domen" powinno takze byc mozliwe.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 22. Data: 2005-01-09 23:04:31
    Od: "Azaroth" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    > Pytanie przy okazji: czy mozna wrocic od registrara do NASK?
    Ile kosztuje transfer domeny?
    Transfer domeny z NASK do wybranego Usługobiorcy jest bezpłatny. W przypadku
    Transferu domeny do NASK, opłata wynosi 80 PLN/netto. Opłaty u Partnera są
    traktowane indywidualnie przez każdego z nich, więc należy zapoznać się z jego
    ofertą. [powrót]
    W jaki sposób mogę przenieść obsługę domeny do NASK?
    Aby przenieść obsługę domeny do NASK, należy:
    1. Wypełnić formularz transferu do NASK i przesłać go do NASK pod numer fax.:
    (22) 523 13 01. W pole "authinfo" należy wpisać hasło udostępnione Abonentowi
    przez obsługującego go Usługobiorcę.
    2. Wnieść opłatę za przeniesienie obsługi nazwy domeny do NASK w wysokości 80
    zł netto (97,60 zł brutto). Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni na
    numer konta:
    Bank Handlowy 36 10301508 0000 0008 0194 7018
    Konieczny jest dopisek: "opłata za przeniesienie obsługi
    domeny "nazwadomeny.pl" na NASK."
    Azaroth

  • 23. Data: 2005-01-09 23:11:25
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam!
    > Wlasnie dlatego NASK zdecydowal sie aby domeny rejestrowali posrednicy,
    > ktorzy maja systemy do elektronicznego dokonywania zmian.
    Ale np domainmaker dlatego stosuje podania o wydanie authinfo by niebyc
    obarczany pozniej o jakies problemy z domena. Wedlug ich podania tresc jest
    nastepujaca:
    Zwracam sie do operatora domeny o wydanie authinfo i z pełną odpowiedzialnością
    przejmuje zarządzanie nad wymienioną wyżej domeną, na co składają się
    następujące czynności:
    - zmiana abinenta domeny,
    - usunięcie domeny,
    - zmiana delegacji domeny.
    Po podpisaniu tego dokumentu i wydaniu kodów do domeny nie będę obarczał
    odpowiedzialnością aktualnego rejestratora domen za problemy z funkcjonowaniem
    domeny wynikające z dokonania zmian autoryzacyjnych poprzez użycie authinfo.
    Aktualny rejestrator zobowiązuje się do przekazania authinfo w ciągu 7
    kolejnych dni od daty dostraczenia powyższego podania.

    Pozatym netart - nazwa.pl aby uzyskać kod authinfo należy wysłać fax z podaniem
    o kod authinfo i kod wysyłają pocztą.

    Pozdrawiam
    Azaroth

  • 24. Data: 2005-01-09 23:43:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

    > Pozatym netart - nazwa.pl aby uzyskać kod authinfo należy wysłać fax z podaniem
    > o kod authinfo i kod wysyłają pocztą.

    To ja u nielubianego tu rejestratora SAM ustalam sobie authinfo przez WWW

    M.

  • 25. Data: 2005-01-09 23:59:35
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > To ja u nielubianego tu rejestratora SAM ustalam sobie authinfo przez
    > WWW

    A jak w home.pl w ogole nie widze czegos takiego jak authinfo. Do czego to
    sluzy?

    WR

  • 26. Data: 2005-01-10 00:19:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Witold Romaniak napisał:

    > A jak w home.pl w ogole nie widze czegos takiego jak authinfo. Do czego to
    > sluzy?

    http://home.pl/support/744

    M.

  • 27. Data: 2005-01-10 01:06:54
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    > http://home.pl/support/744

    No to wiem juz do czego sluzy, co nie zmienia faktu, ze home.pl tego nie
    pokazuje. Trzeba dzwonic i sie dowiadywac?

    WR

  • 28. Data: 2005-01-10 08:47:56
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    Azaroth napisał(a):
    > Ze mają ten sam adres nie oznacza ze to jest ta sama firma.
    Wlasnie ze ta sama idz osobiscie i sie przekonaj (a wielu juz bylo)
    > Każdy oferuje swoją cene za domeny np net-line za pl bierze 150 zł za rok
    > netto.
    bzdura
    > Każdy ma swoje procedury. Do nasku jak przenosisz od nich domene też musisz
    > wypłnić formularz i wysłać faxem.
    bzdura
    > Pozdarwiam
    > Azaroth

    Przemo

  • 29. Data: 2005-01-10 08:55:50
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    Adam Wysocki napisał(a):

    > Mnie interesuje. Ze śmieciarzami nie wchodzę w żadne układy.

    Juz wszedłes

  • 30. Data: 2005-01-10 09:06:37
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):
    > Nie sądzę. (Listy wysyłane przez nich do własnych użytkowników nie są
    > spamem, tylko ceną konta.)
    tak z pewnoscia
    > Wielu ludzi interesuje i ze spamerami interesów nie robią.
    przynajmniej mnie nie okradaja