  • 11. Data: 2012-02-22 12:26:39
    Temat: Re: minimalny os na peceta
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> napisał(a):

    > ( ) :

    > Jest. Jedną ma AMD, jedną NVidia, jedną Intel, jedną VIA itp.
    > I raczej się nie podzielą.
    >
    > Zamiast kombinować, napisz to co chcesz napisać pod SDL,
    > odpadną Ci problemy z systemem operacyjnym i sterownikami.

    to nie jest kombinowanie tylko zwykle orientowanie sie w
    sytuacji - czemu sie nie 'podziela' ? intel publikuje 'manuale'
    z dokladnymi opisami instrukcji prockow itd (a nawet
    wysyla za darmo papierowe wersje do chcacych je
    otrzymac, przynajmniej wysylal) - cos takiego mz powinno
    dotyczyc tez gpu i reszty sprzetow

  • 12. Data: 2012-02-22 12:26:56
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 13. Data: 2012-02-22 12:38:01
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Klik-klik-klik... To donosi :

> [...]
    > wysyla za darmo papierowe wersje do chcacych je
    > otrzymac, przynajmniej wysylal) - cos takiego mz powinno

    Mhm. I tak by musiał zrobić kazdy jeden producent akceleratorów.
    Sporo informacji możesz wyciągnąć ze źródeł starowników linuxowych,
    ale zapomnij że otrzymasz wszystkie informacje (tajemnica firmowa itp)

    Sławek
    --
    ________ ...zasugerowałam niewspółbieżne z powszechnie obowiązującymi
    _/ __/ __/ normami obyczajowymi prowadzenie się ich matek. :) -- saddie

  • 14. Data: 2012-02-22 19:31:14
    Od: Daniel Janus <n...@g...com>

> [...]
    > wysyla za darmo papierowe wersje do chcacych je
    > otrzymac, przynajmniej wysylal) - cos takiego mz powinno

    http://intellinuxgraphics.org/documentation.html

    Cztery opasłe tomiszcza. Miłej lektury.

    --D.

  • 15. Data: 2012-02-24 15:13:08
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    f...@g...skasuj-to.pl wrote:

> [...]
    > czy dx bo te mu sie nie podobają - nie ma jakiesj specyfikacji
    > hardwaru takiej by mozna to faktycznie zrobic?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Not_invented_here

    Niebezpieczny syndrom...

    --
    gof

  • 16. Data: 2012-02-24 15:13:53
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    f...@g...skasuj-to.pl wrote:

    > czemu sie nie 'podziela' ?

    W starciu z korporacyjnym betonem często odpowiedź brzmi po prostu "bo nie".

    --
    gof