  • 21. Data: 2011-06-28 19:29:55
    Temat: Re: mini przetwornica 5V
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:itsumj$4t8$1@news.onet.pl...

    > strasznieś mondry... ale w moim wątku wyżej jakoś nic nie napisałeś...

    Bo on już nabrał nawyków elektrodowych :)

  • 22. Data: 2011-06-28 19:42:08
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Myślę, że nawet nie zdąży zadać takich pytań, bo najpierw się dowie, że
    > jest idiotą i musi wezwać fachowca, a później go osaczą i zbanują, a wątek
    > zamkną

    święte słowa... ja bym jeszcze podyskutował o technikach stosowanych na
    studiach wyższych... bo to stąd wynoszą swoje popisy...

  • 23. Data: 2011-06-28 19:44:43
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > Spodziewałeś się wdzięczności? Zapomnij :(

    Może jeszcze powinien Wam tyłek wylizać?
    Panowie, chłopak zapytał o gotowe urządzenie, które chciałby kupić, a Wy mu
    doradzacie, zeby sobie zrobił.
    To nie są żadne rady, ani tym bardziej odpowiedzi na temat.

  • 24. Data: 2011-06-28 19:50:40
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Alexy wrote:

> [...]
    > mu doradzacie, zeby sobie zrobił.
    > To nie są żadne rady, ani tym bardziej odpowiedzi na temat.

    Gdzie napisał, że chce gotowe urządzenie? Chciał przetworniczkę, a to co ja
    mu podałem, to 4 elementy do zlutowania. Gotowe urządzenia, to np
    samochodowe zasilacze do komórek, wystarczy kupić. A jak nie pasowało, to
    można powiedzieć, że nie pasuje a nie płakać, że wszyscy go nie kochają i
    nikt mu nie pomoże.

    Waldek

  • 25. Data: 2011-06-28 19:54:17
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iudaqg$i2a$1@news.onet.pl...

    > święte słowa... ja bym jeszcze podyskutował o technikach stosowanych na
    > studiach wyższych... bo to stąd wynoszą swoje popisy...

    He he he...... Myślisz, że ci wielcy specjaliści skończyli studia?
    Po ich poziomie wypowiedzi oraz sposobie odnoszenia się do ludzi to wątpię
    :)

  • 26. Data: 2011-06-28 21:26:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Alexy,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:28:05 PM, you wrote:

    > Myślę, że nawet nie zdąży zadać takich pytań, bo najpierw się dowie, że jest
    > idiotą i musi wezwać fachowca, a później go osaczą i zbanują, a wątek zamkną
    > :)

    In już jest tak dobrze znany na Elektrodzie, że jest to bardzo
    prawdopodobne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-06-28 21:36:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:50:40 PM, you wrote:

    [...]

    > Gdzie napisał, że chce gotowe urządzenie? Chciał przetworniczkę, a to co ja
    > mu podałem, to 4 elementy do zlutowania. Gotowe urządzenia, to np
    > samochodowe zasilacze do komórek, wystarczy kupić.

    U Chińczyka za niecałe $2, przesyłka za darmo:
    http://www.dealextreme.com/p/car-cigarette-powered-1
    000ma-usb-adapter-charger-black-dc-12v-40470

    > A jak nie pasowało, to można powiedzieć, że nie pasuje a nie płakać,
    > że wszyscy go nie kochają i nikt mu nie pomoże.

    Żeby płakał, to jeszcze możnaby zrozumieć. Ale pyskuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-06-29 20:19:07
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 28-06-2011 21:50, Waldemar Krzok wrote:

    > Gdzie napisał, że chce gotowe urządzenie? Chciał przetworniczkę, a to co ja
    > mu podałem, to 4 elementy do zlutowania. Gotowe urządzenia, to np
    I to sie bardzo chwali. Rzadka postawa tutaj.

    > samochodowe zasilacze do komórek, wystarczy kupić.
    Sa czesto gotowe MODULY (nie wiem czy akutat w przypadku przetwornic)
    gdzie nic nie trzeba extra lutowac. I mam wrazenie ze o to chodzilo w
    pytaniu.

    "

    Chyba ktos inny przegial. nie sadzisz ?

    Pozdr