  • 11. Data: 2011-06-23 10:28:38
    Temat: Re: mini przetwornica 5V
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Mniej więcej w wieku lat 7 człowiek dowiaduje się, że mogą być też durne
    > pytania. Choćby takie: "chcesz w mordę?", lub bardziej elektryczne: "czy
    > jak podłączę nogi do minusa a głową do plusa, to pojadę?".

    To w trakcji tramwajowej jest dodatnie napięcie?

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2011-06-23 10:46:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > To w trakcji tramwajowej jest dodatnie napięcie?

    A co to jest dodatnie napięcie?

    Jest różnica potencjałów, znak zależy od tego co przyjmiesz za punkt
    odniesienia.

  • 13. Data: 2011-06-23 10:55:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin Wasilewski napisał:

    > A co to jest dodatnie napięcie?

    Dobre pytanie.

    > Jest różnica potencjałów, znak zależy od tego co przyjmiesz za punkt
    > odniesienia.

    W poprzednim pytaniu już ten punkt przyjęto i określono -- szyny
    (ewentualnie nogi).

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2011-06-23 14:51:42
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Spodziewałeś się wdzięczności? Zapomnij :(

    to że nie napisałem, to nie znaczy, że nie dziękuję... dzięki jest domyślne,
    no przecież.

  • 15. Data: 2011-06-23 15:16:26
    Od: Pan Zenek <w...@s...eu>

    > to że nie napisałem, to nie znaczy, że nie dziękuję... dzięki jest
    > domyślne, no przecież.

    Tak samo, jak mówienie "Dzień dobry".
    Powaliłeś mnie tym tekstem.
    No przecież.

    Wesoły Sanitariusz

  • 16. Data: 2011-06-23 16:21:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Roman! Jako, że lubisz wyzwania to proszę:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=
    Co Ty Na To?

  • 17. Data: 2011-06-23 23:04:29
    Od: "Karol Z." <k...@g...pl>

    On 06/22/2011 03:34 PM, identifikator: 20040501 wrote:
    > istnieją gdzieś dostępne na studencką kieszeń miniaturowe przetwornice
    > generujące 5V z 12V około 1,5A? można prosić o jakieś namiary - na
    > allegro nir ma...

    Kolega chce kupić czy zrobić...?
    Odnośnie pierwszego to Alledrogo, drugiego to najlepiej Elektroda. Ja od
    siebie dodam że można wojować chyba z LM494, a poza tym... abonament na
    jakąś szukajkę Ci wygasł? Mi Gugiel zwrócił milion paręnaście wyników...

  • 18. Data: 2011-06-23 23:17:28
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > istnieją gdzieś dostępne na studencką kieszeń miniaturowe przetwornice
    > generujące 5V z 12V około 1,5A? można prosić o jakieś namiary - na
    > allegro nir ma...

    jsel.pl

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 19. Data: 2011-06-24 08:44:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Karol,

    Friday, June 24, 2011, 1:04:29 AM, you wrote:

    > Kolega chce kupić czy zrobić...?
    > Odnośnie pierwszego to Alledrogo, drugiego to najlepiej Elektroda. Ja od
    > siebie dodam że można wojować chyba z LM494,

    W kwestii formalnej - LM494 jest tylko mało znaną kopią TL494.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-06-28 19:28:05
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > Waldku - ten osobnik tego nie zdoła zrobić a zasra potem mój były
    > dział na Elektrodzie durnymi pytaniami "a dlaczego nie działa?" czy "a
    > dlaczego skwierczy?". Potem będzie kolejny flame, jak to niedobrzy
    > admini posty usuwają :(

    Myślę, że nawet nie zdąży zadać takich pytań, bo najpierw się dowie, że jest
    idiotą i musi wezwać fachowca, a później go osaczą i zbanują, a wątek zamkną
    :)