  • 81. Data: 2012-10-04 17:06:57
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ho ho ho... z moich informacji wynika że jeśli idzie o wiele ułatwień dla
    > klienta to my jesteśmy w avangardzie (jako polska i europa)

    A te informacje to bierzesz z propagandowki swojego banku?

    Ja nie potrzebuje dzialajacego telefonu aby odebrac sms w czasie robienia
    przelewu, a jak pisza tutaj jest to wymagane w Polsce: niewygoda...
    Ja moge zrobic przelew z dowolnego urzadzenia z internetem, wystarcz haslo
    do konta: wygoda.

    > tja wtedy wystarczy tylko czekac w kolejce do okienka z listami.

    Jakiego okienka z listami??? Skrzynek pocztowych juz tam u Was nie macie?
    I tu kolejna wygoda w USA: nie trzeba nawet szukac poczty czy skrzynek
    pocztowych w miescie: listonosz zbiera zaadresowane listy z naklejonym
    znaczkiem do wyslania z tej samej skrzynki do ktorej dostarcza listy
    odebrane...

  • 82. Data: 2012-10-04 17:48:18
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 17:06:57 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > A te informacje to bierzesz z propagandowki swojego banku?

    Na pewno nie z twojego.

    > Ja nie potrzebuje dzialajacego telefonu aby odebrac sms w czasie robienia
    >
    > przelewu, a jak pisza tutaj jest to wymagane w Polsce: niewygoda...

    Niewygodne jest także jedzenie, mycie się, ddychanie, itd. Jak to rozwiązano w USA?

    > Ja moge zrobic przelew z dowolnego urzadzenia z internetem, wystarcz haslo
    >
    > do konta: wygoda.

    To u was jeszcze nie wynaleźli tokenów?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 83. Data: 2012-10-04 18:14:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Oct 2012 08:48:18 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

    > To u was jeszcze nie wynaleźli tokenów?

    token nie jest ani bezpieczny ani specjalnie jakoś wygodny. Są lepsze
    rozwiązania

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 84. Data: 2012-10-04 18:20:41
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu czwartek, 4 pazdziernika 2012 17:06:57 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

    > Na pewno nie z twojego.

    :)) no wiem, bo moj bank nie musi niewygodnych dla klienta i utrudniajacych
    mu zycie rozwiązan majacych na celu wylacznie ochrone pieniedzy bedacych
    wlasnoscia banku przymycac pod etykieta "avangardy"...

    > Niewygodne jest tak|e jedzenie, mycie si, ddychanie, itd. Jak to rozwizano w USA?

    Dlugo nad tym absurdalnym argumentem myslales?
    Naprawde nie widzisz ze te smsy sa Tobie niepotrzebne i sluza tylko
    bankowi, a ty pokornie sie na ta dodatkowa niewygode godzisz bo sobie dales
    wmowic ze to jakas awangarda?

    > To u was jeszcze nie wynalezli tokenów?

    Najwyrazniej jestesmy daleko w tyle za polska awangarda :))

  • 85. Data: 2012-10-04 18:25:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

> [...]
    > beda wydumane, dla drugiego z zycia wziete. Fakt faktem, ze
    > zmiana rozmiaru karty sim jest utrudnieniem. Do niedawna takim
    > utrudnieniem byl micro sim, teraz do kolekcji dochodzi nano sim a patrzac
    > na zapedy innych producentow niebawem rowniez zaczna stosowac ten
    > standard. Osobiscie takie zmiejszanie sima bardzo mi sie nie podoba.
    > Czesto w samolocie zmienia sie przed ladowaniem karty lub zaraz po
    > wyladowaniu i znacznie latwiej upuscic i zgubic takie nanocos niz
    > tradycyjnego sima, do tego ewentualnie dochodzi gdzies paletajacy sie

    Czy mogę zadać pytanie po co ta karta w ogóle w telefonie jest ?

  • 86. Data: 2012-10-04 18:28:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > Ale Twoje osobiste doświadczenia dotyczą Polski. Kontrprzykładem mogą być
    > amerykańskie banki z mojego doświadczenia gdzie do przelewów nie jest
    > wymagane posiadanie telefonu bo SMSów nie wysyłają.

    A moja babcia w skarpetce trzymała

  • 87. Data: 2012-10-04 18:39:24
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > A moja babcia w skarpetce trzymała

    O! I też nie potrzebowała telefonu z SMSami aby przełożyc kase z jednej
    skaprety do drugiej :)

  • 88. Data: 2012-10-04 18:39:25
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Czy mogę zadać pytanie po co ta karta w ogóle w telefonie jest ?

    Karta ta m. in. identyfikuje użytkownika posiadającego usługę u operatora
    telefonii komórkowej GSM...

    Inaczej musiałbyś do swej identyfikacji używać numerów seryjnych swojego
    telefonu i nie miałbyś wygody przełaczania się szybkiego między różnymi
    operatorami.

  • 89. Data: 2012-10-04 18:44:36
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    Przecież w polskich, we wcześniej zdefiniowanych przelewach też nie wysyłają
    SMSów. Robię przelew i po sprawie. Tak samo szybko jak u Was w Ameryce.

  • 90. Data: 2012-10-04 18:55:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > Naprawde nie widzisz ze te smsy sa Tobie niepotrzebne i sluza tylko
    > bankowi, a ty pokornie sie na ta dodatkowa niewygode godzisz bo sobie

    hm....

    dla mnie to jest wygodne bo mam gwarancję że nikt nie zrobi przelewu z
    mojego konta nawet jeśli jakimś sposobem wykradnie login i hasło do konta.
    Jest wygodniejsze od autoryzacji za pomocą podpisu cyfrowego czy tokenów.

    Rozumiem że w twoim banku po zalogowaniu sie osoba zalogowana może zrobić
    dowolny przelew z konta bez żadnej dodatkowej autoryzacji? Super bank, juz
    wiem skąd te informację rosyjskich hakerach którzy czyszczą ludziom w USA
    konta.