  • 71. Data: 2012-10-04 13:17:43
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    news:k4ipb4$74u$1@dont-email.me...

    > Zdrowy rozsądek nakazuje takie rozumowanie:
    > Mniejsza karta = mniejsze gniazdo na kartę => więcej miejsca na inne
    > części.
    > Ty twierdzisz coś innego niż zdrowy rozsądek, dlatego prosze o
    > wyjaśnienie.

    To ty mi udowodnij azbestowy pedale, czego nie miałby twój ajfon, gdyby
    musiała się tam zmieścić normalna karta sim.

    > Acha, czyli poziom reprezentujesz spod budki z piwem...
    > Widzę oczami wyobraźni Twoje dresy w białe pasy i wygoloną czachę.

    Źle widzisz, wiem że taki jest twój ideał i kolega z dużym węgorzem tak
    właśnie wygląda,
    ale niestety przyjmij do wiadomości że nie jestem w twoim typie i gustuje
    w muszelkach, nie węgorzach.

  • 72. Data: 2012-10-04 13:36:47
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > A moze by tak opatentowac od pikoSIMa do... erm... joktoSIMa? :-)

    To wtedy wrócą do standardowego rozmiaru sima, chwaląc że to zaleta: bo w
    dzisiejszym świecie miniaturyzacji tak łatwo zgubić pikosima i oni
    wyznaczą nowy trend:
    teraz standardowy rozmiar sima emejzing! A pszemol będzie się biczował
    węgorzem jak to apul świetną firmą jest.

  • 73. Data: 2012-10-04 14:14:28
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Ile razy można tłumaczyć rzeczy oczywiste? Jeśli wezmę nożyczki i obetnę
    > swój grzebień z dwóch stron, to stworzę nanoGrzebień okrzyknięty "najnowszą
    technologią"?
    > Czy Ty jesteś normalny? Dalej nie widzisz różnicy pomiędzy zwykłą
    > miniaturyzacją przy pomocy nożyczek a technologią? Zrobili nowy rozmiar
    > ok. Ale litości, jaki to cud technologiczny? Żaden.

    Nikt nie pisze tu o zadnym cudzie tylko o nowym co zastepuje stare. Nie
    podoba ci sie slowo technologia? W porzadku - niewlasciwe slowo. Nowy
    format - zgoda?

  • 74. Data: 2012-10-04 14:39:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Twoim Amerykanom daleko jeszcze do Japoni gdzie wychodząc ze sklepu
    > automatycznie jest pobierana opłata z wykożystaniem telefonu :) dla
    > Japończyka produkty Appla to stary złom .. :)

    Mieszkałem niedawno tydzień w Hong Kongu - używałem tego elektronicznego
    portfela w postaci plastikowej karty RFID o nazwie Octopus. Można było tego
    użyć w małym sklepiku na rogu ulicy, w metrze, na promie z wyspy na ląd,
    w lodziarni, w kasie do muzeum.
    Zgadzam się, fajnie byłoby gdyby taki elektroniczny portfel był
    zintegrowany z telefonem ale bez przesady - nie musi być! To wszystko
    fajnie działa nawet gdy jest w postaci osobnej karty.
    Zresztą oprócz telefonu i tak nosisz zwykle normalny portfel bo używania
    papierowych pieniędzy czy tradycyjnych kart kredytowych, czy prawa jazdy
    wciąż jeszcze nie unikniesz. To, że jedna z tych kart będzie w telefonie
    niewiele
    tu zmienia. Nawiasem mówiąc taka karta RFID jest autonomiczna i to czy
    jest w telefonie czy nie nie zmienia żadnych jego wewnętrznych ukladów.
    Widziałem wideo na youtube jak ktoś sobie wkładał samemu taką kartę
    RFID do iPhone 4 po wcześniejszym spiłowaniu jej ciutkę aby się zmieściła.

  • 75. Data: 2012-10-04 14:43:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Oct 2012 12:40:45 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > W zasadzie jak robili to mogli od razu zrobić tak jak teraz. Czyli wywalić
    > niepotrzebny plastik, a samego chipa zostawić.
    > Notabene, czytnik sim Nano i Micro w iPhone ma identyczny rozmiar, wiec ta
    > cała "rewolucja" niczego nie zmieniła.

    Jak to nic nie zmieniła.. znów można powiązać sima z taryfą wyłącznie dla
    kreatywnych baristów.
    Because micro SIM is too mainstream.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 76. Data: 2012-10-04 15:29:46
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał:

    > Notabene, czytnik sim Nano i Micro w iPhone ma identyczny rozmiar, wiec ta
    > cała "rewolucja" niczego nie zmieniła.

    Zgadnij ile jeszcze razy trzeba będzie tę "nowoczesną technologię" tłumaczyć
    iDiocie

  • 77. Data: 2012-10-04 16:05:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Jasne :-) Bo taki biznesmen robi transakcje tak jak Ty w mBanku
    > :-)))))))))

    konto Biznes w Millenium, do autoryzacji tez trzeba mieć konkretny telefon.

    a to jest raczej konto dla nawet bardzo dużych firm :)

  • 78. Data: 2012-10-04 16:06:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > Ale Twoje osobiste doświadczenia dotyczą Polski. Kontrprzykładem mogą
    > być amerykańskie banki z mojego doświadczenia gdzie do przelewów nie
    > jest wymagane posiadanie telefonu bo SMSów nie wysyłają.

    no wiemy oni tam dalej płacą czekami bo boją sie że jak podadzą nr konta to
    ktoś im zabierze kasę z konta. ;-)

  • 79. Data: 2012-10-04 16:44:19
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > no wiemy oni tam dalej płacą czekami bo boją sie że jak podadzą nr konta
    > to ktoś im zabierze kasę z konta. ;-)

    Dostep do pieniedzy w amerykanskich bankach jest wlasnie duzo wygodniejszy
    niz w Polsce. W USA bank bierze na siebie wieksze ryzyko aby nie zniechecac
    uzytkownika niepotrzebnie wygorowanymi zaporami, ktore prawdziwego
    zlodzieja i tak nie zatrzymaja... W Polsce bank ma w nosie wygode
    uzytkownika: licza sie dla banku tylko ich pieniadze.

    Co do czekow, to chyba zgodzisz sie ze wygodniej jest za kablowke, czynsz
    czy prad zaplacic wysylajac czek w kopercie niż stać w tym celu w kolejce
    na poczcie? Oczywiscie powszechnosc elektronicznych przelewow duzo zmienia
    dla mlodych generacji z komputerami za pan brat ale wciaz duzo jest ludzi
    ktorych technika taka straszy i nie chca banku laczyc z internetem :)

  • 80. Data: 2012-10-04 16:48:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > ktore prawdziwego zlodzieja i tak nie zatrzymaja... W Polsce bank ma
    > w nosie wygode uzytkownika: licza sie dla banku tylko ich pieniadze.

    ho ho ho... z moich informacji wynika że jeśli idzie o wiele ułatwień dla
    klienta to my jesteśmy w avangardzie (jako polska i europa)

> [...]
    > przelewow duzo zmienia dla mlodych generacji z komputerami za pan
    > brat ale wciaz duzo jest ludzi ktorych technika taka straszy i nie

    tja wtedy wystarczy tylko czekac w kolejce do okienka z listami.