  • 51. Data: 2012-10-03 14:37:49
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Paź, 14:33, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Jasne :-) Bo taki biznesmen robi transakcje tak jak Ty w mBanku :-)))))))))

    Moze tez miec konto w rajfim czy aliorze, lub kupowac przez internet
    placac KK Citi, wzglednie chciec zalogowac sie na strone operatora,
    zeby wlaczyc jakas usluge - ze podam pierwsze przyklady, ktore wpadly
    mi z marszu do glowy, z osobistych doswiadczen.

  • 52. Data: 2012-10-03 14:38:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > Nie masz czasem w SGS3 micro sim?

    Nie mam SGS3 .. ale o ile wiem to jest micro sim tak samo jak w HTC ONE X

  • 53. Data: 2012-10-03 14:41:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

> [...]
    > beda wydumane, dla drugiego z zycia wziete. Fakt faktem, ze
    > zmiana rozmiaru karty sim jest utrudnieniem. Do niedawna takim
    > utrudnieniem byl micro sim, teraz do kolekcji dochodzi nano sim a patrzac
    > na zapedy innych producentow niebawem rowniez zaczna stosowac ten
    > standard. Osobiscie takie zmiejszanie sima bardzo mi sie nie podoba.
    > Czesto w samolocie zmienia sie przed ladowaniem karty lub zaraz po
    > wyladowaniu i znacznie latwiej upuscic i zgubic takie nanocos niz
    > tradycyjnego sima, do tego ewentualnie dochodzi gdzies paletajacy sie

    Mi kiedyś dziecko przyniosło tel do łazienki jak się kąpałem i wrzuciło do
    wanny :)
    Tel rozebrany na części się suszył a w tuym czasie do szuflady po drugi i
    dalej bez problemu jestem dostępny ale dla inych to pewnie nie argument :)

  • 54. Data: 2012-10-03 18:15:22
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
> [...]
    > dalej bez problemu jestem dostępny ale dla inych to pewnie nie argument :)

    Może mają nieco mądrzejsze dzieci ? ;)

  • 55. Data: 2012-10-03 18:15:23
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > atm nabazgrał(a):

    > Nie mam SGS3 .. ale o ile wiem to jest micro sim tak samo jak w HTC ONE X

    Czyli wracamy do mojego oryginalnego pytania: ile czasu zajęło konkurencji
    krytykującej Apple za microSIM aby samemu zaczęli wkładać microSIMy do
    swoich słuchawek? To samo będzie z nanoSIMem... Nie ma o co płakać.
    Użytkownicy produktów Appla przyzwyczajeni są do balansowania na ostrzu
    najnowszej technologii :) Jak komuś to przeszkadza to nie kupuje nowości :)

  • 56. Data: 2012-10-03 18:15:25
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zeby wlaczyc jakas usluge - ze podam pierwsze przyklady, ktore wpadly
    > mi z marszu do glowy, z osobistych doswiadczen.

    Ale Twoje osobiste doświadczenia dotyczą Polski. Kontrprzykładem mogą być
    amerykańskie banki z mojego doświadczenia gdzie do przelewów nie jest
    wymagane posiadanie telefonu bo SMSów nie wysyłają.

  • 57. Data: 2012-10-03 18:25:13
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyladowaniu i znacznie latwiej upuscic i zgubic takie nanocos niz
    > tradycyjnego sima, do tego ewentualnie dochodzi gdzies paletajacy sie

    Nie mówiąc o tym, że nie jest to żaden postęp. To wciąż ta sama
    technicznie karta, tylko coraz bardziej nie wiadomo po co okrajana.
    Istnieje granica miniaturyzacji, a to uzyskane miejsce nie jest w żaden
    sposób wykorzystywane i nie pszemolić mi tu, że można upchać więcej
    sprzętu w obudowie, bo to g.... prawda! Podobnie jest z SD, coraz to kurna
    mniejsze, pincety trzeba jak ktoś ma grube palce.

  • 58. Data: 2012-10-03 18:37:44
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Użytkownicy produktów Appla przyzwyczajeni są do balansowania na ostrzu
    > najnowszej technologii :)

    Okrojenie SIM o kolejne mm nazywasz "najnowszą technologią"? No to nie ma się co
    dziwić, że iP`y są emejzin.

  • 59. Data: 2012-10-03 19:57:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Okrojenie SIM o kolejne mm nazywasz "najnowszą technologią"?
    > No to nie ma się co dziwić, że iP`y są emejzin.

    Nie, wręcz przeciwnie - przecież to najstarszy, oryginalny format, prawda?

    Najnowsze nie musi znaczyć najlepsze ani przebojowe...
    A jeśli Tobie się zlewają te pojęcia to już nie mój problem.

  • 60. Data: 2012-10-03 20:01:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pencil" <p...@p...pl> wrote in message
    > uzyskane miejsce nie jest w żaden sposób wykorzystywane
    > i nie pszemolić mi tu, że można upchać więcej sprzętu
    > w obudowie, bo to g.... prawda!

    Poprzesz swoje rewolucyjne tezy jakimiś obrazkami,
    rysunkami czy ot tak sobie tylko gaworzysz?