  • 101. Data: 2012-10-04 19:54:51
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > Po co hasło ?! Dla klientów przelewy bez hasła są wygodniejsze. Nie macie
    > tego ? A to pech..

    Jak nie chcesz wpisywac hasla to możesz go przecież sam zapisać w pamięci
    komputera/webbrowsera - pomocy banku do tego nie potrzebujesz chyba?

  • 102. Data: 2012-10-04 20:51:29
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 18:14:31 UTC+2 użytkownik Waldek Godel napisał:

    > token nie jest ani bezpieczny ani specjalnie jakoś wygodny.

    A co w nich niebezpiecznego i niewygodnego?

    > Są lepsze
    >
    > rozwiązania

    Jakie?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 103. Data: 2012-10-04 20:55:46
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 18:20:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > :)) no wiem, bo moj bank nie musi niewygodnych dla klienta i utrudniajacych
    >
    > mu zycie rozwiązan majacych na celu wylacznie ochrone pieniedzy bedacych
    >
    > wlasnoscia banku przymycac pod etykieta "avangardy"...

    Patrząc na przełomowe mapy Apple, to wierzę ci.

    USA?

    > Dlugo nad tym absurdalnym argumentem myslales?

    Tyle ile trwa twój sparring na węgorze, przeciętnie.

    > Naprawde nie widzisz ze te smsy sa Tobie niepotrzebne i sluza tylko
    >
    > bankowi, a ty pokornie sie na ta dodatkowa niewygode godzisz bo sobie dales
    >
    > wmowic ze to jakas awangarda?

    Jakie smsy? Gdzie ja napisałem że dostaje jakieś smsy? Na co niby się godzę? Nie
    rozumiesz już komu i na co odpowiadasz?

    > Najwyrazniej jestesmy daleko w tyle za polska awangarda :))

    I nie tylko w tej materii.

  • 104. Data: 2012-10-04 20:59:37
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 19:46:42 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Kiedy odkryjesz kody jednorazowe ?

    Jak timkuk je wynajdzie.

  • 105. Data: 2012-10-04 21:20:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Oct 2012 11:51:29 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

    > A co w nich niebezpiecznego i niewygodnego?

    Zostały złamane.

    > Jakie?

    np. moduł autoryzujący w chipie karty do konta, zwłaszcza, że jest w stanie
    generować różne hasła, np. inne do podpisania przelewu a inne do
    identyfikacji wlaściciela w oddziale banku

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 106. Data: 2012-10-04 21:33:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > Jak nie chcesz wpisywac hasla to możesz go przecież sam zapisać w
    > pamięci komputera/webbrowsera - pomocy banku do tego nie potrzebujesz
    > chyba?

    to co pisze Pszemol jest porażające :)

    ciężko mi uwierzyć że do banków w USA można sie zalogować jak do facebooka
    czy allegro :)

  • 107. Data: 2012-10-04 21:34:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > No jak hackerom dajesz poznac swoj login i haslo to nie widzę
    > problemu... Widac bardzo chojny jestes :)

    no tak, stałeś się już Amerykaninem pełną gębą ;-) przynajmniej w warstwie
    intelektualnej.

  • 108. Data: 2012-10-04 21:35:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2012 01:42:38 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Szkoda jeszcze, ze nie zacząłeś słowami "Jestem na Księżycu..." :) Bardziej
    > nie mogłeś już wydumać tego swojego przykładu? :)

    A czemu nie ? Jestem w Chinach, jestem w Himalajach, jestem na
    Antarktydzie, jestem na rejsie dookola swiata, jestem na lotniskowcu...

    Wk* mnie to uzaleznienie od internetu, jeszcze troche a komputera nie
    uruchomisz bez lacznosci, a tu mamy jeszcze uzaleznienie od kuriera i od
    zasiegu GSM :-)

    J.

  • 109. Data: 2012-10-04 21:49:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > A czemu nie ? Jestem w Chinach, jestem w Himalajach, jestem na
    > Antarktydzie, jestem na rejsie dookola swiata, jestem na
    > lotniskowcu...

    większość amerykanów nie rusza sie z okolic swoejgo domu dalej niż kilka
    kilkanaście kilometrów.

  • 110. Data: 2012-10-04 23:00:54
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > większość amerykanów nie rusza sie z okolic swoejgo domu dalej niż kilka
    > kilkanaście kilometrów.

    Jasne, bo Polacy z Łostówki w nowosądeckim to prawdziwe obieżyświaty!