    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: miles per gallon
    Date: Tue, 8 Oct 2024 01:23:54 -0500

    On 2024-10-07 09:07, PiteR wrote:
    > in <news:qpkv66d8d2fp.1se6abhxuyncm$.dlg@40tude.net>

    > też chodzi o ich zjebany łeb pokazywać
    > consumption w dystansie a nie w objętości.

    Wlasnie dobrze pokazuja. mpg jest praktyczniejsze.

    > Coś jak zjebane tępe łby podają odległość w czasie.

    Nie rozumiesz to psioczysz. Jakbys rozumial to bys nie psioczyl.

    > "Wynajmę mieszkanie 10 minutek od stacji metra 15 minutek do galerii
    > handlowej". Wtedy sie pytam migiem 29 czy w balkoniku?

    Popularna metoda transportu.

    U mnie sklep jest 5 minut drogi. Interesuje cie czy pojade autem czy
    piechota? Nie, bo flaszka na stole bedzie za 10 minut,

    Amerykanie to dosyc praktyczny narod. A i jezyk maja czesto bardziej
    angielski niz anglicy.

    Mpg jest praktyczniejsze. Jak zatankowalem akuratnie 20 galonow i wiem
    ze auto ma 25mpg to mi starczy na 20*25mil. Stad latwo wymyslicz czy sie
    dojedzie na jednym tankowaniu i ewentualnie za jaki czas trzeba dolac.

    Logistyka sie robi prostsza.

    Podobne info podaje komputr w daszbordzie ale kiedys nie bylo i dlatego
    mpg bylo praktyczniejsze.

    --
    Lukasz