  • 11. Data: 2009-06-25 05:53:40
    Temat: Re: mikroprzelacznik do myszki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Wiesz - myszy Logitech i Microsoft to górna półka, w życiu nie
    > widziałem żeby taka padła (a jedna mysz Microsoftu zmartwychwstała
    > mi po zalaniu śliwowicą - zdechła, przepłukałem zewnętrznie, nie
    > wstała - wywaliłem do gratów, po roku wyciągnąłem - i żyje...).

    Tak długo musiała trzeźwieć?

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2009-06-25 13:46:03
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    > Tak długo musiała trzeźwieć?

    90% tego czasu to "odwyk" ;)

    Włodek

  • 13. Data: 2009-06-25 16:16:37
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    ""Dariusz K. Ładziak"" <l...@w...pdi.net> wrote in message
    > Wiesz - myszy Logitech i Microsoft to górna półka, w życiu nie widziałem
    > żeby taka padła

    obawiam sie ze to juz nie te czasy, ja mam juz mikrostyki w drugiej
    mx620 do wymiany, tez padly po pol roku, tak samo jak w pierwszej

    ogolnie mycha idealna, baterie trzymaja ponad pol roku, wygodna,
    duza, nie za ciezka, ale mikrostyki pod prawym i lewym przyciskiem
    ma do d... (poprzednik czyli mx610 wytrzymala mi niemal 3 lata
    a w tych nowych sypia sie strasznie)

  • 14. Data: 2009-06-26 19:34:18
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Dariusz K. Ładziak wrote:

    > Wiesz - myszy Logitech i Microsoft to górna półka, w życiu nie widziałem
    > żeby taka padła (a jedna mysz Microsoftu zmartwychwstała mi po zalaniu
    > śliwowicą - zdechła,

    Nie zdechla, tylko kaca giganta miala. A ze mysz mala, to duzo czasu na
    trzezwienie potrzebuje.

    > przepłukałem zewnętrznie, nie wstała - wywaliłem do
    > gratów, po roku wyciągnąłem - i żyje...). Natomiast jak kiedyś
    > próbowałem w pracy używać myszy A4 to po niecałych trzech miesiącach
    > styki zaczęły podawać wielokrotne impulsy.

    Ostatnio musialem myszke Della zmienic. Nie zepsula sie, tylko pady
    'poslizgowe' sie odkleily. Za cholere nie moglem nic o takiej grubosci
    znalezc.
    Myszka - 4 lata, uzywana dosc intensywnie.

    --
    Jerry1111