    From: "iso" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: mikrobank zdjęć z wyszukiwarką
    Date: Fri, 16 Oct 2009 12:16:59 +0200

    "crazy bejbi" napisał:

    > Stawiałbym to na zwykłym hostingu (np. home, skoro masz tam konto), ale
    > jak się sprawa rozkręci to trzeba się będzie przenieść na jakiś serwer
    > dedykowany pewnie.
    [...]
    > Oczywiście sam kwestia "bazy" to już sprawa wtórna - zależna od tego, kto
    > to będzie ostatecznie robił.
    > Można im zasugerować, że docelowo będzie przeniesione w home (chyba, ze
    > kupisz z czasem serwer dedykowany w home ... :)

    Złapałem się za głowę jak to przeczytałem.

    Wywnioskować z tego można, że jak dostanie aplikację z bazą np. Oracla,
    Sybase
    lub MSSQL to nie będzie problemów na zwykłym hostingu w home.

    W życiu nie polecałbym nikomu kupowanie hostingu zanim nie będzie
    znał konkretnych wymagań aplikacji, której wykonanie zamierza zlecić.

    Hosting dopasowuje się do aplikacji a nie odwrotnie!
    Nie chodzi tu o wydajność a o dostępne usługi na danym hostingu.

    W przypadku tej aplikacji to hosting można zaczynać od virtualki,
    którą można dowolnie skonfigurować i dodać dodatkowe oprogramowanie
    jak np. ImageMagick do skalowania zdjęć.
    Na zwykłym hostingu czarno bym to widział, chyba, że ktoś chciałby dwa
    razy płacić za aplikację. Raz zrobioną biorąc pod uwagę ograniczenia konta
    a drugi raz bez tych ograniczeń.

    Ale tak jak pisałem na początku o hostingu to będzie mógł pomyśleć
    później. Nie ucieknie :D

    pozdrawiam,
    wr,
    www.isonet.pl