    From: Tom <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: mikrobank zdjęć z wyszukiwarką
    Date: Thu, 15 Oct 2009 06:20:10 -0700 (PDT)

    uuu... ale wywiazala sie dyskusja, padło kilka slów kluczowych i muszę
    je dokladnie przeanalizować gdyż jak słusznie zauważyliście moja
    wiedza w tej dziedzinie nie jest dogłębna :).
    Baza dotyczy dosc niszowej dziedziny i skierowana do okreslonej grupy
    ludzi, którzy chca znaleźć szybko wysokiej jakości zdjęcie (przy
    pomocy wyszukiwarki) niekoniecznie chodzac po katalogach (w tej
    dziedzinie sa wylacznie takie katalogi).
    Ile bedzie zdjec to sie okaze ale juz mam kilku chetnych do
    udostepnienia rowniez swoich prac wiec rzucilem 500 k.
    Nie chcę również rozważać rozwiązania nierozwojowego ale dużych
    inwestycji rowniez nie chce poczyniać, opcja z prostą baza
    przechowujaca slowa kluczowe czy metadane oraz linki do zdjec
    upakowanych gdzies po serwerach wydaje sie rozsądna.

    Jak jest z bezpieczenstwem danych, kosztami na cloud storage, jakie sa
    ceny jakie serwery polecacie w przypadku takich rozwiazan?
    Zależy mi przede wszystkim na dobrym mechanizmie wyszukującym i
    spięciu tego do kupy.. kwestię ilości i wielkości fotek może pomińmy
    ważne aby baza danych poradziła sobie z 100k + rekordów?

    Jak dalej to poprowadzić jakie są wasze doświadczenia.
    Chciałbym aby baza stanęła do końca roku..
    Pzdr
    Piotr