  • 61. Data: 2012-01-02 20:38:05
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > chyba nie rozrozniasz klasy systemow operacyjnych - Milenium to taki
    > unowoczesniony 98SE na sile. Windows 2000 to pierwsza generacja
    > unowoczesnionej wersji NT

    No właśnie odróżniam. Win2000 to pierwsza generacja NT5 - w porównaniu do
    NT4 to ogromna i powolna kobyła. I tak samo jest z Vistą jako NT6.0

    > patrz co napisalem wyzej (ost,zdanie)

    Napisałeś, że nie sprawdzałeś, a się mundrzysz.

    > a o jakich programach mowisz?
    > 1GB RAM dla XP w 90% wystarczy do poprawnej pracy, 1.5GB dla Win7 w
    > 90% nie wystarczy ;)

    Wystarczy.

    > Jak chcesz obecnie cos powazniejszego zrobic na Win7 to bez 8GB RAM
    > nie podchodz.

    Omatko, to czy ja powinienem swoje komputery zezłomować, bo mają tylko 4GB?
    Jakoś wszystko działa, nowe gry nawet.
    8GB? Kto ci sprzedał takie bajki?

    > mowa byla o systemach swiezo po instalacji

    No i po co ci taki, jak już sam antywirus go zarżnie?

    > na tablecie (GalaxyTab) ma 1GHz, na DesireZ mam 800MHz - recze Ci, ze
    > w 99% przypadkow to wystarczy i nie czuje potrzeby gwaltownej zmiany.
    >
    > Jezeli Tobie to nie wystarczy, to moze pora na optymalizacje systemu.
    > Wiesz jak to zrobic?

    Optymalizację androida? Nie wiem.. wymienić na coś innego?

    > google stawia minimalne wymagania - ale uzytkownicy chca miec
    > smartfona za 500pln, wiec producenci pchaja robocika w byle szmelc -
    > a potem jest narzekanie, ze to takie gowno.

    No to w końcu stawia czy nie stawia? Hujawej bezprawnie te telefony montuje
    czy Google ma tanie niskie wymagania co do jakości swych nośników
    reklamowych?

  • 62. Data: 2012-01-02 20:43:12
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    article&id=21349:microsoft-testuje-ju-poprawk-bdu-us
    zkadzajcego-aplikacj-wiadomoci-w-wp7&catid=51:progra
    my&Itemid=93

    > Ilosc bugow wprost proporcjonalna do popularnosci systemu.

    Że androidach jest tysiąc razy więcej dziur? Całkiem prawdopodobne.
    Ale ta korelacja jest przypadkowa. Dziurawość androida nie wynika z
    popularności tylko po prostu z kiepskiej jakości tej produkcji.

  • 63. Data: 2012-01-02 20:48:23
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Ja tez nie rozumiem, moze nam to wyjasnisz. Mialem Desire - ogolna
    > wydajnosc byla w pelni zadowalajaca

    Slide show przy przewijaniu listy aplikacji nie denerwował?

    > wymagasz jakiejs kosmicznej wydajnosci.

    Nie, normalnej.

    > Dlatego trzeba troche pomyslunku zanim kupi sie smartfona na
    > Androidzie. To jak z PCtami i Macami. Wytknales beznadziejna
    > wydajnosc budzetowemu PCtowi z marketu. Zestawiles go z Makie, ktory
    > slicznie dziala po wyjeciu z pudelka, tyle ze kosztuje 3 razy wiecej.

    Cały ten android służy produkcji tanich podróbek produktów Apple. Galaxy Tab
    najlepszym przykładem.

  • 64. Data: 2012-01-02 20:59:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > trochę się boję ale zaryzykuję. Nie nadawały się bo....?

    Bo po owocach ich poznacie. Klienci ich nie chcieli, producenci nie brali
    poważnie.

    A to co zawsze napędzało sprzedaż komputerów, a potem urządzeń
    komputeropodobnych, to rynek aplikacji. Tylko że to słowo od czasów steama i
    itunes nabrało nowego znacznia, teraz rynek to online dystrybucja fart-apps.

  • 65. Data: 2012-01-02 21:17:27
    Od: kuba <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-02 21:48, Skrypëk pisze:

    > Cały ten android służy produkcji tanich podróbek produktów Apple. Galaxy
    > Tab najlepszym przykładem.

    Tak z ciekawości, jesteś jakimś wyznawcą kościoła Apple?

  • 66. Data: 2012-01-02 21:57:24
    Od: AL <t...@t...pl>

    > Slide show przy przewijaniu listy aplikacji nie denerwował?

    > Nie, normalnej.

    > Cały ten android służy produkcji tanich podróbek produktów Apple. Galaxy
    > Tab najlepszym przykładem.

    w czym galaxytab nasladuje applea?
    ksztaltem obudowy?

  • 67. Data: 2012-01-02 22:03:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-02 21:48, Skrypëk wrote:

    > Slide show przy przewijaniu listy aplikacji nie denerwował?

    Nie doswiadczalem tego, dzialal jak nalezy.

    > Nie, normalnej.

    No i wlasnie ta normalna bez wodotryskow oferowal zarowno Desire jak i Defy.

    > Cały ten android służy produkcji tanich podróbek produktów Apple. Galaxy
    > Tab najlepszym przykładem.

    Ktory system mobilny wg Ciebie jest tym swietym graalem?
    Do tej pory przerobilem juz kilka roznych systemow i najlepiej wypada
    wlasnie Android oferujac najwieksza elastycznosc wlasnie miedzy innymi
    dzieki promowanym przez Ciebie fart-appsom. Jesli defaultowy launcher
    nie podoba mi sie wymienie na dowolny inny spelniajacy oczekiwania,
    system przypominania, czytnik ksiazek, nawigacja, ekran blokowania,
    odtwarzacz mp3 itd.
    Otrzymuje system, ktory w pelni moge dopasowac do swoich potrzeb.

  • 68. Data: 2012-01-02 22:07:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 2 Jan 2012 12:35:48 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > To ty sobie zainstaluj. Vistę, "siódemkę" i potem "ósemkę". I może wtedy się
    > ockniesz, że porządne systemy w kolejnych wersjach są coraz wydajniejsze a
    > nie coraz wolniejsze.

    To zwłaszcza było widać przy przejściu XP->Vista :P

    > Ba. I dlatego nie będzie Hujawejów z Windows Phone.

    Huawei to, wbrew pozorom, nie tylko sprzęt najtańszy i najgorszy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 69. Data: 2012-01-02 22:11:45
    Od: AL <t...@t...pl>

    W dniu 2012-01-02 21:38, Skrypëk pisze:

    > No właśnie odróżniam. Win2000 to pierwsza generacja NT5 - w porównaniu
    > do NT4 to ogromna i powolna kobyła. I tak samo jest z Vistą jako NT6.0

    ale Windows 2000 przetrwal pare lat i byl dobrym nastepca NT - zwlaszcza
    od SP2

    Millenium nie spopularyzowal sie wcale - ludzie dalej woleli starszy
    98SE - podobnie jak woleli XP od Visty (stad zawsze mogles zrobic
    downgrade do XP kupujac komp z preinstalowana Vista - i wymusili ten
    stan rzeczy na M$ wlasnie uzytkownicy - glownie biznesowi. Ale skoro
    byles zwyklym zjadaczem - to M$ wcisnal Ci ta Viste).

    > Napisałeś, że nie sprawdzałeś, a się mundrzysz.

    nie sprawdzalem czego?

    > Wystarczy.

    no chyba Tobie jak uzywasz notatnika
    bo juz jak uzyjesz przegladarki a wnij pare zakladek z apletami
    flesjowymi to juz wesolo nie bedzie.
    A to dopiero przeglarka - a gdzie reszta?

    > Omatko, to czy ja powinienem swoje komputery zezłomować, bo mają tylko
    > 4GB? Jakoś wszystko działa, nowe gry nawet.
    > 8GB? Kto ci sprzedał takie bajki?

    widac jak malo wiesz (zreszta skoro WinME porownujesz do Win2000)

    W codziennej pracy mam 32GB i to nie jest duzo (czasami uzywam stacji z
    96GB i wiecej). 8GB to juz normalnosc w laptopie do pracy.
    Syn - aby zagrac w dobre wspolczesne gierki wymaga juz by jego komputer
    mial 8GB - a ma dopiero 11lat.
    Wszystko zalezy co robisz i na jakim poziomie - jesli zadawalasz sie
    snajperem - to owszem - 4GB wydaje Ci sie, ze to duzo.

    > No i po co ci taki, jak już sam antywirus go zarżnie?

    bo trzeba wiedziec, ktorego antywirusa uzywac i jak go skonfigurowac

    > Optymalizację androida? Nie wiem.. wymienić na coś innego?

    poglebiasz sie w swej nieswiadomosci i niewiedzy ...

    > No to w końcu stawia czy nie stawia? Hujawej bezprawnie te telefony
    > montuje czy Google ma tanie niskie wymagania co do jakości swych
    > nośników reklamowych?

    nie pracuje w Google by Ci dokladnie na to pytanie odpowiedziec, ale
    wymagania sprzetowe stawia (by uzyskac np. dostep do marketu).
    Co do reszty - producenci produkuja to co chce rynek. A ze kazdy chce
    miec mocnego wypasionego smartfona za 1pln w promocji, placac po
    30pln/mc rachunki - to co sie dziwisz i masz pretensje.
    Powiedz jakiego telefonu a androidem uzywales i dlaczego wybrales
    wlasnie jego (bo na razie nie odslaniasz wlasnych kart)

  • 70. Data: 2012-01-02 22:15:05
    Od: AL <t...@t...pl>

    W dniu 2012-01-02 04:10, Skrypëk pisze:

    > Ale na co? Android to z założenia niedorobiony burdel. Fani go kochają
    > właśnie za jego dziadostwo.

    to powiedz w koncu dlaczego go tak nie lubisz - bo narzekac, to takie
    polskie....