  • 111. Data: 2012-01-03 16:04:30
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-03 16:24, Skrypëk pisze:

    > Bo tablet z androidem, więc dla bezżyciowych nerdów a nie dla ludzi.
    > Zapewne dlatego.

    ty masz rzeczywiscie jakies leki przed tym androidem.

    Czytaj mi z ust: czy powiedzialem w poprzedniej wypowiedzi 'tablet z
    androidem' ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 112. Data: 2012-01-03 16:10:57
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-03 16:21, Skrypëk pisze:

    > Powinien obejrzeć sobie na ten przykład ajfona, blackberry, N8, N9 i
    > jakąś Lumię. I wybrać to, które mu się najbardziej spodoba. A nie
    > słuchać domorosłych system builderów, którzy spuszczają się nad
    > przerabianiem niedorobionego androida.

    > Jak ludziom pragnącym wygodnego telefonu z pocztą i przeglądarką
    > internetu oraz zdjęć mówisz "nie potrzebujecie smartfonów, wracajcie do
    > nokii classic, jak nie rozumiecie możliwości przeróbek androida" to też
    > to robisz z musu? I co w tym jest dobrego?

    ty to masz totalnie przekopane pod czerepem

    No to uzywaj sobie iphona,lumie,nokie czy terminal blackberry i co tam
    jeszcze chcesz i przestan marudzic na tego biednego robocika.

    Czesc osob wybiera telefon swiadomie, czesc nie wie czego chce i kupuje
    najgorszy szmelc (jak Ty sam) - a potem ma pretensje do swiata.
    Tak powiem to publicznie: android jest systemem z niedorobkami - ale
    IMHO i tak z najwiekszym potencjalem i dlatego JA go uzywam, co nie
    znaczy, ze Ty tez to musisz robic.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 113. Data: 2012-01-03 16:14:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-03 16:12, Skrypëk pisze:

    > A co? W półmroku odróżnia się je po wadze?
    >
    > Szajsunga mialem w ręcach dzień później.
    > Pierwsza myśl na jego widok: łojezu, ipad.

    iPada2 uzywalem w biurze i prywatnie.

    W domu mam starego GalaxyTaba.
    Przez pol miesiaca uzywalem najnowszego GalaxyTba 10.1" - nie odnosze
    takiego wrazenia jak to opisujesz.
    Te dwa urzadzenia juz nawet inaczej w rece sie trzyma - a co dopiero z
    ich uzywaniem.

    Powiedz wprost, ze widziales te urzadzenia na zdjeciach lub w gazetce z
    marketu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 114. Data: 2012-01-03 16:45:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]
    > ich uzywaniem.
    >
    > Powiedz wprost, ze widziales te urzadzenia na zdjeciach lub w gazetce

    Jedno widziałem u szwagra na kolacji, drugie widziałem dzień później u
    znajomego w biurze.

  • 115. Data: 2012-01-03 16:46:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > ty masz rzeczywiscie jakies leki przed tym androidem.
    >
    > Czytaj mi z ust: czy powiedzialem w poprzedniej wypowiedzi 'tablet z
    > androidem' ?

    A są jakieś inne? W tabletach nie obowiązuje zasada "Tylko android!!!" jak w
    smartfonach?

  • 116. Data: 2012-01-03 17:03:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AL

> [...]
    > powiem to publicznie: android jest systemem z niedorobkami - ale IMHO i
    > tak z najwiekszym potencjalem i dlatego JA go uzywam, co nie znaczy, ze

    Większość kupuje to co jest modne (szczególnie, gdy jest tanie). Obecnie
    jest modny akurat Android. I tani.

  • 117. Data: 2012-01-03 17:18:35
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > co mowi juz samo za siebie

    Co mówi? Pleciesz coś o wodotryskach a potem udajesz że to nie ty.

    > nie wiem - spytaj M$

    MS twojego fotoszopa zrobił?

    > pierwszy z brzegu (z pewnych wzgledow w biurze jest wciaz stosowany -
    > bazodanowo) to stary poczciwy StarOffice w polaczeniu z ODBC - pod
    > Vista nie ruszy (nawet w trybie zgodnosci - wywala sie)
    > Pod Winda7 pracuje bez zajakniecia (wiec dalej jest z powodzeniem
    > uzywany).

    ODBC a szczególnie w x64 to dosyć specyficzny problem.
    Ale i tak ci nie wierzę.

    > ksiazek pewnie czytam tez wiecej od Ciebie
    > (na smartfonie ;)

    Co widać po twojej znajomości ortografii.

    > tak powie tylko ten co uzywa wylacznie IE (bo nie zna niczego innego
    > - w praktyce)

    No kiedy w praktyce inne przeglądarki są toporne i zasobożerne. No może
    Chrome jest jeszcze przyzwoite. Czy dorobiło się już wsparcia dla GPU?

    > czemu nie powiesz wprost, ze mam racje -
    > tylko ripostujesz kolejnym porownaniem?

    Bo zmieniasz temat?

    > W ten sposob niedlugo dojrziemy do mechanicznych maszyn liczacych.

    No dlatego ja próbuję porównywać z sensem.

    > Kazdy ma inne potrzeby i wymagania.

    No przecież ci nie zabraniam posiadania 5GB albo 27GB nieużywanej pamięci w
    komputerze.
    Tylko że to fetysz a nie realna potrzeba.

    > nie XP jest rozwinieciem i ma to czego w 98 brakowalo.

    Rozwinięciem czego niby? XP z 98 nie ma nic wspólnego.

    > Vista nie dala nic nowego czego w XP brakowalo

    To sobie wsadź XP na komputer z SSD i 32GB Ramu, jak żeś taki mądry :>

    > bo jak bys sie orientowal w temacie (a nie tylko powtarzal co
    > zaslyszales), XP jak najbardziej jest rowniez 64bitowe (tylko nie
    > szukaj polskiej wersji jezykowej).

    A no jest taka edycja kolekcjonerska, na której nic nie działa.
    Ktoś gdzieś sprzedaje komputery z taką, czy tylko na MSDN można ją dostać do
    zabawy?

    > nie uzywama CADA, CORELA ani FOTOSHOPA
    > zdziwiony?

    Czym? Że istnieje na świecie jakaś specjalistyczna aplikacja, która nikogo
    nie obchodzi?
    Nie, nie jestem zdziwiony.

    > patrz wyzej

    > dokladnie 1.7GB (z groszami) ciaglej przestrzeni RAM.

    No i co ci daje te 8GB w grach wtedy?

    > Windows 32bit mozesz zmusic do alokacji 3GB uzywajac przelacznika /3G
    > w pliku boot.ini

    I które gry z tego potrafią skorzystać? I na co to pozostałe 5GB?

    > nie rozumiesz idei personalizacji urzadzenia

    Budowanie systemu to nie jest personalizacja.

    > to kup sobie w koncu tego iPhona :)
    > albo nie kupuj zadnego smartfona, bo Cie przerasta.

    O to jednak iPhone to smartfon mimo zamkniętości swej?

    > zgadza sie - byc moze ten system (jak i linux, do ktorego ziejesz
    > dziwna antypatia) Cie po prostu przerasta.
    > Nie jestes widocznie osoba 'docelowa' (uzywajac slow marketoidow)

    Nie przerasta tylko nie pasjonuje rzeźbienie w gównie. Trudnego w tym nic
    nie ma, to po prostu jest daremne.

    > Wikipedia lub google - polecam.

    I co na tej wikipedii napisano? Że to wstyd być konsumentem kupującym dobre
    gotowe rozwiązania zamiast składaków?

    > ja nikogo bym nie naklanial do systemu, jesli ten ktos tego nie
    > potrzebuje.

    Ty chyba nie rozumiesz co sam piszesz.
    Ludzie stwierdzają, że telefony z androidem są cienkie, a ty im odpowiadasz
    że do wygodnego dzwonienia i mailowania to mają sobie kupi nokię klasyczną,
    bo przecież smartfon służy do ciągłej przebudowy a nie ludzkiego
    korzystania.

    > nie - wnioskuje tylko, ze masz jakis szmelc z androidem - to wszystko.

    Nie. Ty jak zwykle próbujesz mi wmówić, że skoro nie podchodzi mi android,
    to nie potrzebuję w ogóle smartfona.

  • 118. Data: 2012-01-03 17:30:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > ty to masz totalnie przekopane pod czerepem

    Ja? Na pewno?

    > No to uzywaj sobie iphona,lumie,nokie czy terminal blackberry i co tam
    > jeszcze chcesz i przestan marudzic na tego biednego robocika.

    Ojejku, obraziłem uczucia biednego robocika? Czy może twoje religijne?
    Z jakiej racji to rozwiązania ma być wyjęte spod krytki? Jak dziecko
    specjalnej troski?
    Każdy ma prawo mówić, że te całe androidy wcale nie są wygodnymi telefonami.
    A ty się możesz nadal ośmieszać ripostując "bo ty nie rozumisz idei! nie
    potrzebujesz smartfona!"

    > Czesc osob wybiera telefon swiadomie, czesc nie wie czego chce

    I dlatego pyta innych o opinię. W wszyscy dookoła: tylko android! tylko
    android!

    > a potem ma pretensje do swiata.

    Bo świat źle doradził. Bo kłamał, że android najlepszy i żadnych innych nie
    warto.
    Zamiast powiedzieć prawdę, że najlepszy do dłubania a nie do zwykłego
    korzystania.

    > Tak powiem to publicznie: android jest systemem z niedorobkami - ale
    > IMHO i tak z najwiekszym potencjalem i dlatego JA go uzywam, co nie
    > znaczy, ze Ty tez to musisz robic.

    Ale jeśli mam w dupie, ze coś potencjalnie być może za dwa lata zacznie
    działać w zastosowaniach o których mi się jeszcze nie śniło, i chcę by po
    prostu dziś działało dobrze w znanych zastosowaniach, to wolno mi uzywać
    smartfonów czy mam spierdalać?

  • 119. Data: 2012-01-03 18:06:17
    Od: atm <...@v...pl>

    > A to, że gdyby nie to, że jeden jest circa 4:3 a drugi 16:19, to poza
    > logiem byłyby nie do odróżnienia. Ergo wygląda jak bezczelny podszyw
    > niczym buty abibas na bazarze.
    >
    > A że android zrzyna z iosa to druga sprawa.

    Teraz to zaczyna dzialac w druga strone, widzales jak iOS "pozyczyl"
    sobie info bar z Androida?

  • 120. Data: 2012-01-03 18:07:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-03 19:06, atm wrote:

    > Teraz to zaczyna dzialac w druga strone, widzales jak iOS "pozyczyl"
    > sobie info bar z Androida?

    Tu masz nieco wiecej:
    http://betanews.com/2011/06/07/5-things-apple-borrow
    ed-from-android-for-ios-5/