  • 11. Data: 2009-03-14 20:08:50
    Temat: Re: miernik do gniazdka
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    > A ile jesteś w stanie za to zapłacić?
    > Widziałem listwy zasilające rackowe 19" ze zdalnym sterowaniem przez
    > LAN, AFAIR miały też pomiar poboru mocy w każdym z gniazd. Cena 2000 PLN
    > czy może 3000 PLN, nie pamiętam bo dla mnie i tak za dużo jak na nieco
    > bardziej inteligentny rozgałęziaczo-włącznik.

    50-100zł

  • 12. Data: 2009-03-14 20:50:40
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Wojciech Frybyśu pisze:

    > 50-100zł

    Nie wystarczy.

    Najtańsze rozwiązanie to gotowy skalibrowany miernik mocy (np. LE-01
    kosztujący ok. 150 zł) plus płytka z procesorem z Ethernetem, który
    wyniki pomiaru wepchnie do LANu (np. Ethernut 1.3, kolejne 150 zł). Do
    tego nieco czasu na napisanie programu. I to tylko za monitoring jednego
    gniazdka.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/