  • 61. Data: 2020-05-13 14:21:45
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:r9ghgo$atp$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 13-05-2020 o 12:07, K pisze:

    >Nazywaj sobie jak chcesz, takie zachowania buraków w ciężarówkach, na
    >całym świecie są i muszą być oceniane tak samo.

    Tylko wiesz - wyprzedzanie sie dwoch ciezarowek jest uciazliwe, ale
    nie niebezpieczne.

    Heblowanie przed ciezarowka juz jest niebezpieczne - tylko ze akurat
    tojotka z filmu nie heblowala.

    J.

  • 62. Data: 2020-05-13 14:31:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-05-2020 o 14:21, J.F. pisze:

    > Tylko wiesz - wyprzedzanie sie dwoch ciezarowek jest uciazliwe, ale nie
    > niebezpieczne.

    Przed chwilą słyszeliśmy że spowalniający ruchu odpowiada za tych z
    tyłu, co się zagapią i że spowalnianie jest niebezpieczne.....

    > Heblowanie przed ciezarowka juz jest niebezpieczne

    I tego się nie powinno robić.

    > - tylko ze akurat
    > tojotka z filmu nie heblowala.

    Tak - wzorowa lekcja (wleczenia się) dla tirowców.
    Prawie - bo dał się wyprzedzić.

  • 63. Data: 2020-05-13 14:53:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 11:38, J.F. pisze:
    A tego szeryfa to za jajka powiesić to mało

    https://joemonster.org/filmy/104263/Ostre_hamowanie_
    na_ekspresowce_doprowadza_do_wypadku

    "Kierowałem czarnym fordem focusem. Jadąc drogą ekspresową wyprzedzałem
    dwa samochody. Pan za mną zniecierpliwiony tym zaczął migać mi długimi.
    Po zjechaniu na prawy pas, biała skoda wyprzedziła mnie i ostro
    zahamowała co doprowadziło do tego co widać na filmie".
    --
    Janusz

  • 64. Data: 2020-05-13 15:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie robię tego tak żeby musiał hamować - to Wy tak robicie.
    > Wystarczy zdjęcie nogi z gazu/wyłączenie tempomatu.

    Kto to są "wy"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 65. Data: 2020-05-13 15:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Wręcz przeciwnie - uważam że drugi tir nie miał prawa się
    > zatrzymywać.

    Ja mowie o nadreakcji kierowcy toyoty.
    Co do nadreakcji kierowcy tira - tak równiez była przesadzona.

    > Nie - on tylko delikatnie zwrócił uwagę kierowcy pierwszego tira, że
    > zachowuje się niewłaściwie na drodze.
    > Reszta to była typowa reakcja chamideł na zwrócenie uwagi, tj. próba
    > rękoczynów - powtarzalna zarówno w przejściu, jak i w reakcjach
    > buraków za kierownicą tirów.
    >
    > Niezależnie czy zrobisz to przez cb, czy przez pokazanie
    > delikwentowi jak to smakuje.

    Paru takich delikatnie zwracajacych uwage i nigdzie nie dojedziesz.
    Dorosnij!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 66. Data: 2020-05-13 15:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale za heble mandat sie nalezy, moze nawet i PJ zabrac, albo w d*
    > wjechac,
    > a zwolnic zawsze mozna :-)

    mandaty sraty... Jak wjedziesz takiemu debilowi w dupe ciezarówką to go
    zabijesz.
    Ja ci tylko mowie ze patrzysz na swiat z perspektywy kierowcy osobówki.
    Wydaje ci sie ze jak ktos ci wjezdza pod ryj i hamuje to tez hamujesz.
    W ciezarówce trzeba na to spojrzec troche inaczej.
    I oczywiście nie oczekuje takich przemyslen od barana z toyotki...
    Ale ty sprawiasz wrazenie ze umiesz pisac i czytac!

    > I o to chodzi, zebys zwolnil, pojedziesz pare minut 70, to moze sie
    > czegos na przyszlosc nauczysz :-)

    W jakims sensie?
    Utozsamiasz mnie z kierowca 40 tonowej ciezarowki?

    Jakie 70? Jak by mi gośc hamował do 70 to bym zwolnił do 40. Niech jedzie
    w pizdu i swoje frustracje wyładowuje gdzies indziej, i tak w koncu trafi
    na kogos kto mu da w morde.
    Chociaz z filmiku jasno widac ze to jakis tchórz co to mundry w aucie a
    jak miał wysiasc to posiusiał sie i spierdolił.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 67. Data: 2020-05-13 15:14:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --No ba, mozna by zaczac od wpisania do kodeksu, ze wyprzedzany musi
    zwolnic, jesli wyprzedzanie trwa zbyt dlugo.

    buhahaha

    1.
    Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem upewnić się w szczególności,
    czy:
    1)
    ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzania bez utrudnienia
    komukolwiek ruchu

    tak chodzi o wpxxx sie pod auto jadace 140 km/h

    kwestia powolnego wyprzedzania tez zostala uregulowana ale jestem pewien ze masz
    lepsza autorska koncepcje :-)

    https://www.bussgeldkatalog.org/elefantenrennen/

    Welche Vorgaben gibt es für ein Überholmanöver bei Lkw?

    Die Verkehrsregeln schreiben vor, dass nur überholt werden darf, wenn ein Fahrzeug
    deutlich schneller ist. Der Unterschied sollte dabei mindestens 10 km/h betragen.
    Zudem ist die Dauer des Überholvorganges auf 45 Sekunden beschränkt.

    mozna wyprzedzac tylko jesli roznica predkosci wynosi min 10 km/h.
    czas wykonywania manewru 45 sekund

    Zieht ein Elefantenrennen Sanktionen nach sich?
    Für ein ordnungswidriges Überholmanöver sieht der Bußgeldkatalog ein Bußgeld in Höhe
    von 80 Euro sowie einen Punkt in Flensburg vor.

    kara: 80 eur i 1 punkt

  • 68. Data: 2020-05-13 15:26:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-05-2020 o 15:00, Budzik pisze:

    > Paru takich delikatnie zwracajacych uwage i nigdzie nie dojedziesz.

    Jak na razie to problem z dojazdem jest przez debili wyprzedzających się
    lewym pasem kilometrami.
    A jeśli wyłączenie tempomatu oznacza "nigdzie nie dojedziesz" i skutkuje
    wypadkami, to może powinni tego zabronić w ciężarówkach?

  • 69. Data: 2020-05-13 15:27:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > W jakims sensie?
    > Utozsamiasz mnie z kierowca 40 tonowej ciezarowki?

    Bronisz tych debili, więc czemu nie?

  • 70. Data: 2020-05-13 15:28:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Kto to są "wy"?

    Kierowcy ciężarówek wszelkiej maści.
    Nikt inny takiego czegoś nie będzie bronić.
    No może jeszcze jak mu kapelusz zbyt mocno łeb uciśnie.