  • 121. Data: 2020-05-14 19:23:59
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-05-2020 o 16:00, Budzik pisze:

    > Hamował? Hamował. Przepis mowi
    > jasno ze mu nie wolno było tego tak zrobic.

    Który?

    > Naprawde postaw sie w roli kierowcy ciezarówki któremu nagle przed maska
    > ktos wyczynia takie numery.

    Było myśleć przed wyprzedzaniem w ten sposób....
    Im częściej będą mieli takie rozterki, tym chętniejsi będą do
    zastanowienia się czy warto...

    > Aha, czyli twoim zdaniem ten przepis

    A który to jest "ten"?
    Bo nadal go nie wskazałeś.

    > Miłego dnia, kolego...

    I nawzajem.

  • 122. Data: 2020-05-14 19:25:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-05-2020 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To troche jak dziwka.

    Jeśli dyskusja o zachowaniach innych niż kapelusznicze, musi u Ciebie
    zawsze kończyć się epitetami, to już Twój wybór.

    Tylko potem się nie dziw jak Ci ktoś to przypomni, oraz dlaczego jesteś
    tak odbierany.

  • 123. Data: 2020-05-14 20:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > Ciebie zawsze kończyć się epitetami, to już Twój wybór.
    >
    > Tylko potem się nie dziw jak Ci ktoś to przypomni, oraz dlaczego

    Pisze ktos kto 3 posty wczesniej zarzucał bezrozumnosc...

    Ale nie obrazaj sie, nie napisałem ze jestes dziwka. Nie wiem dlaczego
    tak to odebrałes i dlaczego miałbys, nie rozumiejac kontekstu, odebrac to
    w ten sposób.
    Wyjasnie: w ten lapidarny sposób chciałem ci tylko pokazac jak mozna
    ładnie manipulowac wypowiedziami ucinajac je w połowie, jak wczesniej sam
    to robiłes.
    Nie wiem co to za sposób dyskutowania. Irytujace.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 124. Data: 2020-05-14 20:49:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-05-2020 o 20:00, Budzik pisze:

    > Wyjasnie: w ten lapidarny sposób chciałem ci tylko pokazac jak mozna
    > ładnie manipulowac wypowiedziami ucinajac je w połowie,

    I pokazałeś?
    Dodając własne epitety?
    LOL !!!

    > jak wczesniej sam
    > to robiłes.

    Ucinam je w miejscu na które odpowiadam.
    Nie zamierzam dyskutować z każdym przejawem czyjejś grafomanii - chcesz
    sobie poczytaćm co nieistotnego sam pisałeś, to się cofnij post wyżej.
    Cytuje się tylko to co ważne (dla odpowiadającego oczywiście).

  • 125. Data: 2020-05-14 21:36:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzeba przyznać że Budzik znasz się na manipulowaniu jak mało kto. Twoje tłumaczenie,
    ponieważ jesteś w tej dziedzinie ekspertem, przyjmuje bez zastrzeżeń.

  • 126. Data: 2020-05-14 22:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > chcesz sobie poczytaćm co nieistotnego sam pisałeś, to się cofnij
    > post wyżej. Cytuje się tylko to co ważne (dla odpowiadającego

    Ale ty je ucinasz w połowie, zmieniasz sens, i odpowiadasz na to co ci po
    wycieciu pozostało.

    Zupełnie tak jak z dziwka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 127. Data: 2020-05-15 07:17:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-05-2020 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale ty je ucinasz w połowie,

    Skoro reszta to grafomania nie zasługująca na odpowiedź, to tak.

  • 128. Data: 2020-05-15 13:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Skoro reszta

    To wydaj reszte i nastepny klient.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 129. Data: 2020-05-24 22:39:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niestety, głównym zadaniem przy ślimaczym poruszaniu się w korku jest zajmowanie się
    zapierdalaczami z za krótkimi co chcą Ci się
    koniecznie wcisnąć przed maskę.
    Gaz hamulec gaz hamulec gaz hamulec.
    Orgazm cienkiego kapelusza Cavallina z za krótkim.

    -----
    > Oni tylko jada agresywniej, przeszkadzajac tym co jada płynnie.
    > Jade płynnie 80 na godzine, co chwile widze takich scigaczy co to lewy pas prawy,
    jest 3 metry przerwy, wciska sie.

  • 130. Data: 2020-05-25 20:30:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo od tamtej pory grzecznie jeździsz ;-)

    -----