  • Data: 2020-05-13 18:23:17
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-13 o 16:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
    na_ekspresowce_doprowadza_do_wypadku

    > Jak sie nie umie jezdzic, to trzeba prawym pasem :-)
    Mógł mu się wpakować przed sam nos, trudno ocenić z daleka, ale za takie
    zagrania powinien od razu stracić prawko.

    > Duzo takich spotykacie ?
    Raczej nie, zdarzał mi sie taki co zajechał, ale go wziąłem na
    przeczekanie, idiotów nie brakuje więc po co sie pakować w kłopoty.

    > Bo ja ciagle nie dojrzalem do kamery, ale moze trzeba jednak kupic :-)
    Ja mam, ale odkąd kupiłem to mam spokój :)

    --
    Janusz