  • 31. Data: 2012-08-06 22:01:58
    Temat: Re: mercedes - co za gówno
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-08-06 21:35:35 niejaki megrims napisał:

    > Mam podobne wrażenie

    ee tam - zabobony - przejechałem z kamera ok 12 ty km w ciągu roku po .de i
    .pl i nie miałem ani jednej tzw "sytuacji"
    może to jednak jest kwestia stylu jazdy?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 32. Data: 2012-08-06 22:04:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** r...@k...pl pisze tak:

    > Co takiego robił tamten kierownik? Wyjeżdżał skąd i chciał znowu
    > wjechać?

    Hugo wie co on chciał zrobić. Wygląda jakby był nieźle nawalony.
    Może się wystraszył bo niepopatrzył w lusterko a może nadgorliwie
    chciał zjechać.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 33. Data: 2012-08-06 22:09:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** p0li pisze tak:

    > przejechałem z kamera ok 12 ty km w ciągu roku

    Czyli juz się przyzwyczaiłeś. Nie myślisz o kamerze prawda?
    i nie masz ciągotek nagrania filmu życia ;)

    Audio nagrywasz także czy masz odkliknięte?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 34. Data: 2012-08-06 22:13:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 22:04, PiteR pisze:

    > Hugo wie co on chciał zrobić. Wygląda jakby był nieźle nawalony.
    > Może się wystraszył bo niepopatrzył w lusterko a może nadgorliwie
    > chciał zjechać.

    No popatrz, a megrims w gaz, w gaz, w gaz, patrzy, patrzy, patrzy,
    widzi, widzi, gaz, gaz, gaz....... nagle hamuje....
    Kto tutaj wyglądał, jakby był nieźle nawalony?

  • 35. Data: 2012-08-06 22:21:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > No popatrz, a megrims w gaz, w gaz, w gaz, patrzy, patrzy, patrzy,
    > widzi, widzi, gaz, gaz, gaz....... nagle hamuje....
    > Kto tutaj wyglądał, jakby był nieźle nawalony?

    jedzie jak ci Ruscy z filmików...

  • 36. Data: 2012-08-06 22:22:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 22:01, p0li pisze:

    > ee tam - zabobony - przejechałem z kamera ok 12 ty km w ciągu roku po .de i
    > .pl i nie miałem ani jednej tzw "sytuacji"
    > może to jednak jest kwestia stylu jazdy?

    Coś w ten deseń. Mam rejestrator i czasem kamerę do rejestracji uroków
    "przyrody". Jakoś to niczego nie zmieniło w moim stylu jazdy/podejściu.
    Ba, o rejestratorze to od dawna zapomniałem (on po prostu jest) i tyle.
    Czasem sobie przypomnę o jakichś "śmiesznych" zachowaniach, ale
    naprawdę nie po to go założyłem, by się lansować na youtube.

  • 37. Data: 2012-08-06 22:37:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 22:21, Marek Dyjor pisze:
    (...)
    > jedzie jak ci Ruscy z filmików...

    Napisałbym, że skoro lubi ..., ale ciąg dalszy, w którym
    zawsze okazuje się niewinnym ... Znaczy to pewnie też jakaś forma
    realizacji ;)

  • 38. Data: 2012-08-07 00:55:33
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-08-06 22:09:48 niejaki PiteR napisał:
    > Audio nagrywasz także czy masz odkliknięte?

    odkliknięte - w sumie i tak było słychać tylko radio

    --
    P0zdrawiam
    p0li