  • 21. Data: 2012-08-06 16:51:04
    Temat: Re: mercedes - co za gówno
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > Tak zakończyła się moja wizyta w Łodzi poprzednim mercedesem.

    W ogóle to co zamierzałeś zrobić gdyby nadal jechał prosto ;)

    Co prawda halsował po środkowym pasie ale wygląda to jakby i tak już
    nie było miejsca i czasu żeby go wyminąć po prawej.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 22. Data: 2012-08-06 16:54:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek Dyjor pisze tak:

    > tak BTW to przypomniał miy mi sie kompilacje wypadków z Rosji...
    >
    > wielu z nich wynikało generalnie z wybitnej głupoty obydwu
    > uczestników wypadku..

    Ostatnio jeżdzę z rejestratorem dla testów (bardziej mi chodzi o coś
    ala google street view) i odczuwam to jako kuszenie złego ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 23. Data: 2012-08-06 17:03:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PiteR wrote:

    > W ogóle to co zamierzałeś zrobić gdyby nadal jechał prosto ;)
    >
    > Co prawda halsował po środkowym pasie ale wygląda to jakby i tak już
    > nie było miejsca i czasu żeby go wyminąć po prawej.

    a co miał myśleć, cisnął gaz i już... nie wygląda żeby jechał zgodnie z
    ograniczeniami prędkości.

  • 24. Data: 2012-08-06 17:48:43
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-08-06 09:30, megrims pisze:
    > Dla przypomnienia: http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck
    >
    > Tak zakończyła się moja wizyta w Łodzi poprzednim mercedesem.

    Jak się wyjeżdża z małego miasta do dużego to trzeba włączyć myślenie i
    zmienić nawyki a nie instalować kamerę. :P

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 25. Data: 2012-08-06 18:07:46
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dla przypomnienia: http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck
    >
    > Tak zakończyła się moja wizyta w Łodzi poprzednim mercedesem.

    a to kopcenie tego bialego pacjenta z filmu obok sie udalo w koncu wyjasnic?
    i to ten pacjent aktualnie choinkuje?
    ps
    lexus

  • 26. Data: 2012-08-06 18:16:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 06 Aug 2012 09:30:39 +0200, w <jvnrqv$js6$1@usenet.news.interia.pl>,
    megrims <m...@i...pl> napisał(-a):

    > Dla przypomnienia: http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck
    > Tak zakończyła się moja wizyta w Łodzi poprzednim mercedesem.

    Co takiego robił tamten kierownik? Wyjeżdżał skąd i chciał znowu wjechać?

  • 27. Data: 2012-08-06 18:44:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek Dyjor pisze tak:

    > a co miał myśleć, cisnął gaz i już... nie wygląda żeby jechał
    > zgodnie z ograniczeniami prędkości.

    Tu nie chodzi o ocenę zachowania. Pod słońce i z punktu widzenia kamery
    wydaje się, że jechali tym samym środkowym pasem i że szybki wpadł na
    ślimaka i co najmniej zarysowanie lewego boku było nie do uniknięcia.

    Z drugiej strony jednak jak się jedzie autobusem na stojaka koło
    kierowcy to wydaje się że prawe koło jedzie po rowie a lewe skasuje
    tych z naprzeciwka.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 28. Data: 2012-08-06 18:51:11
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin PiteR

    > Co prawda halsował po środkowym pasie ale wygląda to jakby i tak już nie
    > było miejsca i czasu żeby go wyminąć po prawej.

    Wyglądało, że gość jedzie na lewy.

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2012-08-06 21:12:17
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-06 18:07, marian co imie ukrywa pisze:

    > a to kopcenie tego bialego pacjenta z filmu obok sie udalo w koncu wyjasnic?
    > i to ten pacjent aktualnie choinkuje?
    > ps
    > lexus

    pacjent ciężko chory. Po tygodniu stania na zimno zawsze
    tak kopci.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 30. Data: 2012-08-06 21:35:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-06 16:54, PiteR pisze:

    > Ostatnio jeżdzę z rejestratorem dla testów (bardziej mi chodzi o coś
    > ala google street view) i odczuwam to jako kuszenie złego ;)

    Mam podobne wrażenie i od tamtego czasu nie używam tej kamery.
    Film nie był wycinany. Włączyłem dokładnie w momencie, kiedy
    zaczyna się film.
    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....