  • 21. Data: 2012-05-04 17:44:02
    Temat: Re: megane 1.5 dci 105km i rozrzad..
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie.

    > 2.0dCi - właściwie nie masz się o co martwić
    Te w Nissanach także?
    Na kilkadziesiąt X-Trail-i w ostatniej firmie, większość konsumuje olej mocno
    ponad normę a dwa miały wymienione silniki na gwarancji...
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 22. Data: 2012-05-04 19:12:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 4 May 2012 14:40:36 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Zaraz zaraz...w tych silnikach sa zamki na panewkach z tego co sie
    >orientuje...1.5 takowych nie posiada ale 1.9?

    Też są panewki bezzamkowe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2012-05-04 21:27:48
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > Też są panewki bezzamkowe.

    Darek, nie to zebym sie upieral, ale moje dane pochodza z luznych rozmow
    z chlopakami Reno-Max...wg nich 1.9 to doinwestowany silnik i nie
    potrzebuje zmian oliwy co 10k jak 1.5...

    Moze ksiegowi i tutaj zajrzeli...

    --
    Dman-666
    Przygarnij maline ;-):http://www.tinyurl.pl?CTIBxSOw

  • 24. Data: 2012-05-04 21:30:08
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Witam serdecznie.

    > Te w Nissanach także?
    > Na kilkadziesi?t X-Trail-i w ostatniej firmie, większo?ć konsumuje olej mocno
    > ponad normę a dwa miały wymienione silniki na gwarancji...

    To tem sam motor IMO...Fani Reno sobie chwala (bezawaryjnosc)...
    Mialem okazje jechac tym motorem w Lagunie i zbiera sie toto
    ponadnormatywnie jak na dizelinas...

  • 25. Data: 2012-05-04 21:59:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 4 May 2012 21:27:48 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Darek, nie to zebym sie upieral, ale moje dane pochodza z luznych rozmow
    >z chlopakami Reno-Max...wg nich 1.9 to doinwestowany silnik i nie
    >potrzebuje zmian oliwy co 10k jak 1.5...

    http://www.espacepl.org/forum/topics23/5284.htm - tam jest zacytowana
    wypowiedź kolegi o nicku marky. Jest on pracownikiem jednego z
    warszawskich serwisów Renault.
    Jeden z tych uszkodzonych silników widziałem rozebrany. Masakra.
    Naprawa ponad 3,5 tys. zł. Naprawiany w Auto Mazowsze. Po złożeniu i
    przejechaniu około 2000 km padła jeszcze turbina :)
    W Auto Mazowsze i Moto Partner II zalecają wymianę oleju co 10 tys. km
    w tych silnikach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-05-05 07:58:33
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

> [...]

    > Naprawa ponad 3,5 tys. zł. Naprawiany w Auto Mazowsze. Po złożeniu i
    > przejechaniu około 2000 km padła jeszcze turbina :)

    Turbina w dzisiejszych czsach o czesc eksploatacyjna ;-)

    Swoja droga...dla espace'a zostaje tylko silnik benzynowy z Turbina :/

  • 27. Data: 2012-05-05 17:17:35
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..
    > To tem sam motor IMO...Fani Reno sobie chwala (bezawaryjnosc)...
    > Mialem okazje jechac tym motorem w Lagunie i zbiera sie toto
    > ponadnormatywnie jak na dizelinas...
    Zbiera się wyjątkowo dobrze a wersja 173KM jeszcze lepiej.
    Ale klekot jak w traktorze. Prawie jak TDI. Zrobiłem nim 150kkm. w trzy lata
    od nowości.
    Z tej czwórki to może jest on najbardziej udany ale tak w ogóle to udany jak
    wszystkie produkty francuskiej motoryzacji ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 28. Data: 2012-05-06 14:39:37
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Z tej czwórki to może jest on najbardziej udany ale tak w ogóle to udany jak
    > wszystkie produkty francuskiej motoryzacji ;-)

    IMO to nissan odpowiada za knucie...Nikt w Reno niewpadlby na to, zeby
    rozrzad zrobic na lancuchu ;-)