eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymeeeega problem z wyborem auta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 11. Data: 2013-07-20 11:10:22
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze:
    > On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
    >> W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
    >>> W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
    >>>> do wyboru diesel:
    >>>> BMW F10 z motorem 535d
    >>>> BMW 6 4.0d
    >>>> A6 3.0 BiTDI
    >>>> A8 4.2 TDI
    >>>>
    >>>> albo benzyna:
    >>>> - M5 E60
    >>>> - S8
    >>>> - 911
    >>>>
    >>>> albo po prostu M550d
    >>>>
    >>>> nie mogę się zdecydować
    >>> Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
    >>> choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
    >>> dobrych chęci.
    >>> Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie się
    >>> z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
    >>> jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
    >>> i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
    >>> autobahnach?
    >>>
    >>>
    >> Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
    >> Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
    >> porażka.
    >
    >
    > Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?
    >
    > -małej efektywności
    > -czy małej efektowności

    porównanie mam tylko do c63amg, bo zanim miało crash
    zrobiłem nim 60000 km.
    CL ma:
    - miękkie hydrauliczne zawieszenie
    - wolną skrzynię biegów
    - za dużą masę
    - turbo-dziurę małą, ale zawsze




  • 12. Data: 2013-07-20 12:28:03
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

    > Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
    > Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
    > porażka.

    Kup sobie to M5, to będziemy mięli nowe filmiki. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 13. Data: 2013-07-20 12:31:04
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

    > CL ma:
    > - miękkie hydrauliczne zawieszenie
    > - wolną skrzynię biegów
    > - za dużą masę
    > - turbo-dziurę małą, ale zawsze

    Jednym słowem złom dla dziada, też bym go nie chciał! W moim Polonezie
    Trucku Royu nie ma takich problemów, zawieszenie jest twarde (dzięki temu
    na pakę wchodzi bez problem 12 świń z dyskoteki), skrzynia biegów jest
    szybka bo ręczna, masa jest różna, ale to zależy od ładunku świń. Turbo-
    dziury oczywiście także nie ma, bo nie ma turbo.

    I oto przykład tryumfu polskiej motoryzacji nad posthitlerowskimi
    fanaberiami!

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 14. Data: 2013-07-20 20:19:59
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-20 10:44, BaX pisze:
    >
    >> BMW F10 z motorem 535d
    >> BMW 6 4.0d
    >> A6 3.0 BiTDI
    >> A8 4.2 TDI
    >>
    >> albo benzyna:
    >> - M5 E60
    >> - S8
    >> - 911
    >>
    >> albo po prostu M550d
    >
    > Zamiata nieźle ta M550d, a już całkiem ludzie zbierają szczęki z podłogi
    > jak się dowiadują, że to prawdziwe "M" i d jednocześnie, jak nie masz
    > plakietki na klapie. /zestawienie liter oznaczenia na klapie wygląda jak
    > fantazja wiejskiego tunera, w 'x6' jest jeszcze smieszniej/
    >
    > Sercem jestem za M5 benzyna ale to co robią obecne diesle BMW potrafi
    > zaszokować największego przeciwnika klekota. Ty masz możliwości, to masz
    > problem, ja niestety po za jazdami testowymi musze się obejść smakiem ;)
    >
    > Pozdro.

    IMO BMW robi najlepsze diesle do osobówek na świecie.


  • 15. Data: 2013-07-21 02:26:45
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 20:34:12 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
    > do wyboru diesel:
    >
    > BMW F10 z motorem 535d
    >
    > BMW 6 4.0d
    >
    > A6 3.0 BiTDI
    >
    > A8 4.2 TDI
    >
    >
    >
    > albo benzyna:
    >
    > - M5 E60
    >
    > - S8
    >
    > - 911
    >
    >
    >
    > albo po prostu M550d
    >
    >
    >
    > nie mogę się zdecydować

    To kup z każdego po sztuce.


  • 16. Data: 2013-07-21 04:37:01
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 7/20/2013 11:10 AM, megrims wrote:
    > W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze:
    >> On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
    >>> W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
    >>>> W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
    >>>>> do wyboru diesel:
    >>>>> BMW F10 z motorem 535d
    >>>>> BMW 6 4.0d
    >>>>> A6 3.0 BiTDI
    >>>>> A8 4.2 TDI
    >>>>>
    >>>>> albo benzyna:
    >>>>> - M5 E60
    >>>>> - S8
    >>>>> - 911
    >>>>>
    >>>>> albo po prostu M550d
    >>>>>
    >>>>> nie mogę się zdecydować
    >>>> Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
    >>>> choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
    >>>> dobrych chęci.
    >>>> Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie
    >>>> się
    >>>> z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
    >>>> jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
    >>>> i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
    >>>> autobahnach?
    >>>>
    >>>>
    >>> Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
    >>> Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
    >>> porażka.
    >>
    >>
    >> Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?
    >>
    >> -małej efektywności
    >> -czy małej efektowności
    >
    > porównanie mam tylko do c63amg, bo zanim miało crash
    > zrobiłem nim 60000 km.
    > CL ma:
    > - miękkie hydrauliczne zawieszenie
    > - wolną skrzynię biegów
    > - za dużą masę
    > - turbo-dziurę małą, ale zawsze

    no to 5GT się tu nie nada bo będzie za podobne do CL'a i francuzów

    czyli chodzi o taką turbo taczkę bez turbo z silnikiem jak do 3 taczek ?
    francuzi mają taką z 4 turbinami, 4x4 i zawieszeniem hydro - będzie bez
    turbo dziury - ale za drogie i rynek wtórny nie istnieje.

    z małych bez turbo znam tylko m3 i na moje oko się nie nadaje,
    małe, lekkie z małym silnikiem i do d*py

    hmmm coś pomiędzy m3 a CL - no to... M5d jednak...
    ale nie jeździłem, nie wiem - za to emulacja dźwięku silnika
    w kabinie - bezcenna ;)

    tylko nie wiem czemu, ale mam wrażenie że te miękkie zawieszenia są
    bardzo efektywne, i jednak auta jadą odrobinkę szybciej - tylko tego
    nie czuć.

    a co do masy - nie ma tam regulacji zaiweszenia ? jak w citorenach
    kule sobie komp wpina czy coś ?

    "katedra na kołach" się zaczyna robić dopiero od jakiś 1.8+ tony,
    nie da się w sofcie poprawić turbo-dziurę jak ma 2 wiatraczki ?

    a na skrzynie to rady nie ma....

    ok późno - lecę spać !
    a z350 nie polecam dodawać do listy, będzie jazda jak lepszym hyundaiem


  • 17. Data: 2013-07-21 08:36:54
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-21 02:26, k...@g...com pisze:
    > W dniu piątek, 19 lipca 2013 20:34:12 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
    >> do wyboru diesel:
    >>
    >> BMW F10 z motorem 535d
    >>
    >> BMW 6 4.0d
    >>
    >> A6 3.0 BiTDI
    >>
    >> A8 4.2 TDI
    >>
    >>
    >>
    >> albo benzyna:
    >>
    >> - M5 E60
    >>
    >> - S8
    >>
    >> - 911
    >>
    >>
    >>
    >> albo po prostu M550d
    >>
    >>
    >>
    >> nie mogę się zdecydować
    >
    > To kup z każdego po sztuce.

    kocham cie


  • 18. Data: 2013-07-21 12:43:19
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 lipca 2013 08:36:54 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
    > W dniu 2013-07-21 02:26, k...@g...com pisze:
    >
    > > W dniu piątek, 19 lipca 2013 20:34:12 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
    >
    > >> do wyboru diesel:
    >
    > >>
    >
    > >> BMW F10 z motorem 535d
    >
    > >>
    >
    > >> BMW 6 4.0d
    >
    > >>
    >
    > >> A6 3.0 BiTDI
    >
    > >>
    >
    > >> A8 4.2 TDI
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >> albo benzyna:
    >
    > >>
    >
    > >> - M5 E60
    >
    > >>
    >
    > >> - S8
    >
    > >>
    >
    > >> - 911
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >> albo po prostu M550d
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >> nie mogę się zdecydować
    >
    > >
    >
    > > To kup z każdego po sztuce.
    >
    >
    >
    > kocham cie

    To jak sobie kupisz po sztuce i któryś Ci nie będzie pasował to mi go daj.


  • 19. Data: 2013-07-21 14:20:35
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)
    >> kocham cie
    >
    > To jak sobie kupisz po sztuce i któryś Ci nie będzie pasował to mi go daj.


    nawet 2


  • 20. Data: 2013-07-21 15:12:55
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 7/20/2013 10:44 AM, BaX wrote:
    >
    >> BMW F10 z motorem 535d
    >> BMW 6 4.0d
    >> A6 3.0 BiTDI
    >> A8 4.2 TDI
    >>
    >> albo benzyna:
    >> - M5 E60
    >> - S8
    >> - 911
    >>
    >> albo po prostu M550d
    >
    > Zamiata nieźle ta M550d, a już całkiem ludzie zbierają szczęki z podłogi
    > jak się dowiadują, że to prawdziwe "M" i d jednocześnie, jak nie masz
    > plakietki na klapie. /zestawienie liter oznaczenia na klapie wygląda jak
    > fantazja wiejskiego tunera, w 'x6' jest jeszcze smieszniej/
    >
    > Sercem jestem za M5 benzyna ale to co robią obecne diesle BMW potrafi
    > zaszokować największego przeciwnika klekota. Ty masz możliwości, to masz
    > problem, ja niestety po za jazdami testowymi musze się obejść smakiem ;)
    >
    > Pozdro.


    W ogóle jak jeżdżą te "nowe" bardzo mocne BMW ;)
    wchodzi to w zakręty lepiej niż te z przed 8..15lat ?

    Czy da się na "pełnej piździe" (czyli 300..400koni+ na koła)
    iść w zakręcie i trakcja płynnie puszcza gaz ?

    czy jest wciąż wrażenie że zaraz tył wywali ? a trakcja muli
    poniżej granicy przyczepności (aczkolwiek płynnie) i daje gaz
    kiedy pewna ze auto się trzyma - mimo to kierowca ma wrażenie
    że mu tył wywali bokiem przy dowolnej prędkości na zakręcie na
    "pełnej piździe".

    i jak na śniegu, dalej 400koni żadnych szans nie ma z 200 FWD ?

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: