-
11. Data: 2013-07-20 11:10:22
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze:
> On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
>> W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
>>> W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
>>>> do wyboru diesel:
>>>> BMW F10 z motorem 535d
>>>> BMW 6 4.0d
>>>> A6 3.0 BiTDI
>>>> A8 4.2 TDI
>>>>
>>>> albo benzyna:
>>>> - M5 E60
>>>> - S8
>>>> - 911
>>>>
>>>> albo po prostu M550d
>>>>
>>>> nie mogę się zdecydować
>>> Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
>>> choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
>>> dobrych chęci.
>>> Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie się
>>> z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
>>> jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
>>> i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
>>> autobahnach?
>>>
>>>
>> Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
>> Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
>> porażka.
>
>
> Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?
>
> -małej efektywności
> -czy małej efektowności
porównanie mam tylko do c63amg, bo zanim miało crash
zrobiłem nim 60000 km.
CL ma:
- miękkie hydrauliczne zawieszenie
- wolną skrzynię biegów
- za dużą masę
- turbo-dziurę małą, ale zawsze
-
12. Data: 2013-07-20 12:28:03
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: tá´Ź
megrims wrote:
> Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
> Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
> porażka.
Kup sobie to M5, to będziemy mięli nowe filmiki. :)
--
ss??q s? ??u??ou??
-
13. Data: 2013-07-20 12:31:04
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: tá´Ź
megrims wrote:
> CL ma:
> - miękkie hydrauliczne zawieszenie
> - wolną skrzynię biegów
> - za dużą masę
> - turbo-dziurę małą, ale zawsze
Jednym słowem złom dla dziada, też bym go nie chciał! W moim Polonezie
Trucku Royu nie ma takich problemów, zawieszenie jest twarde (dzięki temu
na pakę wchodzi bez problem 12 świń z dyskoteki), skrzynia biegów jest
szybka bo ręczna, masa jest różna, ale to zależy od ładunku świń. Turbo-
dziury oczywiście także nie ma, bo nie ma turbo.
I oto przykład tryumfu polskiej motoryzacji nad posthitlerowskimi
fanaberiami!
--
ss??q s? ??u??ou??
-
14. Data: 2013-07-20 20:19:59
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-07-20 10:44, BaX pisze:
>
>> BMW F10 z motorem 535d
>> BMW 6 4.0d
>> A6 3.0 BiTDI
>> A8 4.2 TDI
>>
>> albo benzyna:
>> - M5 E60
>> - S8
>> - 911
>>
>> albo po prostu M550d
>
> Zamiata nieźle ta M550d, a już całkiem ludzie zbierają szczęki z podłogi
> jak się dowiadują, że to prawdziwe "M" i d jednocześnie, jak nie masz
> plakietki na klapie. /zestawienie liter oznaczenia na klapie wygląda jak
> fantazja wiejskiego tunera, w 'x6' jest jeszcze smieszniej/
>
> Sercem jestem za M5 benzyna ale to co robią obecne diesle BMW potrafi
> zaszokować największego przeciwnika klekota. Ty masz możliwości, to masz
> problem, ja niestety po za jazdami testowymi musze się obejść smakiem ;)
>
> Pozdro.
IMO BMW robi najlepsze diesle do osobówek na świecie.
-
15. Data: 2013-07-21 02:26:45
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: k...@g...com
W dniu piątek, 19 lipca 2013 20:34:12 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
> do wyboru diesel:
>
> BMW F10 z motorem 535d
>
> BMW 6 4.0d
>
> A6 3.0 BiTDI
>
> A8 4.2 TDI
>
>
>
> albo benzyna:
>
> - M5 E60
>
> - S8
>
> - 911
>
>
>
> albo po prostu M550d
>
>
>
> nie mogę się zdecydować
To kup z każdego po sztuce.
-
16. Data: 2013-07-21 04:37:01
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: _Michał <m...@g...pl>
On 7/20/2013 11:10 AM, megrims wrote:
> W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze:
>> On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
>>> W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
>>>> W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
>>>>> do wyboru diesel:
>>>>> BMW F10 z motorem 535d
>>>>> BMW 6 4.0d
>>>>> A6 3.0 BiTDI
>>>>> A8 4.2 TDI
>>>>>
>>>>> albo benzyna:
>>>>> - M5 E60
>>>>> - S8
>>>>> - 911
>>>>>
>>>>> albo po prostu M550d
>>>>>
>>>>> nie mogę się zdecydować
>>>> Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
>>>> choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
>>>> dobrych chęci.
>>>> Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie
>>>> się
>>>> z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
>>>> jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
>>>> i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
>>>> autobahnach?
>>>>
>>>>
>>> Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
>>> Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
>>> porażka.
>>
>>
>> Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?
>>
>> -małej efektywności
>> -czy małej efektowności
>
> porównanie mam tylko do c63amg, bo zanim miało crash
> zrobiłem nim 60000 km.
> CL ma:
> - miękkie hydrauliczne zawieszenie
> - wolną skrzynię biegów
> - za dużą masę
> - turbo-dziurę małą, ale zawsze
no to 5GT się tu nie nada bo będzie za podobne do CL'a i francuzów
czyli chodzi o taką turbo taczkę bez turbo z silnikiem jak do 3 taczek ?
francuzi mają taką z 4 turbinami, 4x4 i zawieszeniem hydro - będzie bez
turbo dziury - ale za drogie i rynek wtórny nie istnieje.
z małych bez turbo znam tylko m3 i na moje oko się nie nadaje,
małe, lekkie z małym silnikiem i do d*py
hmmm coś pomiędzy m3 a CL - no to... M5d jednak...
ale nie jeździłem, nie wiem - za to emulacja dźwięku silnika
w kabinie - bezcenna ;)
tylko nie wiem czemu, ale mam wrażenie że te miękkie zawieszenia są
bardzo efektywne, i jednak auta jadą odrobinkę szybciej - tylko tego
nie czuć.
a co do masy - nie ma tam regulacji zaiweszenia ? jak w citorenach
kule sobie komp wpina czy coś ?
"katedra na kołach" się zaczyna robić dopiero od jakiś 1.8+ tony,
nie da się w sofcie poprawić turbo-dziurę jak ma 2 wiatraczki ?
a na skrzynie to rady nie ma....
ok późno - lecę spać !
a z350 nie polecam dodawać do listy, będzie jazda jak lepszym hyundaiem
-
17. Data: 2013-07-21 08:36:54
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-07-21 02:26, k...@g...com pisze:
> W dniu piątek, 19 lipca 2013 20:34:12 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
>> do wyboru diesel:
>>
>> BMW F10 z motorem 535d
>>
>> BMW 6 4.0d
>>
>> A6 3.0 BiTDI
>>
>> A8 4.2 TDI
>>
>>
>>
>> albo benzyna:
>>
>> - M5 E60
>>
>> - S8
>>
>> - 911
>>
>>
>>
>> albo po prostu M550d
>>
>>
>>
>> nie mogę się zdecydować
>
> To kup z każdego po sztuce.
kocham cie
-
18. Data: 2013-07-21 12:43:19
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 08:36:54 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
> W dniu 2013-07-21 02:26, k...@g...com pisze:
>
> > W dniu piątek, 19 lipca 2013 20:34:12 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
>
> >> do wyboru diesel:
>
> >>
>
> >> BMW F10 z motorem 535d
>
> >>
>
> >> BMW 6 4.0d
>
> >>
>
> >> A6 3.0 BiTDI
>
> >>
>
> >> A8 4.2 TDI
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> albo benzyna:
>
> >>
>
> >> - M5 E60
>
> >>
>
> >> - S8
>
> >>
>
> >> - 911
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> albo po prostu M550d
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> nie mogę się zdecydować
>
> >
>
> > To kup z każdego po sztuce.
>
>
>
> kocham cie
To jak sobie kupisz po sztuce i któryś Ci nie będzie pasował to mi go daj.
-
19. Data: 2013-07-21 14:20:35
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: megrims <m...@i...pl>
(ciach)
>> kocham cie
>
> To jak sobie kupisz po sztuce i któryś Ci nie będzie pasował to mi go daj.
nawet 2
-
20. Data: 2013-07-21 15:12:55
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: _Michał <m...@g...pl>
On 7/20/2013 10:44 AM, BaX wrote:
>
>> BMW F10 z motorem 535d
>> BMW 6 4.0d
>> A6 3.0 BiTDI
>> A8 4.2 TDI
>>
>> albo benzyna:
>> - M5 E60
>> - S8
>> - 911
>>
>> albo po prostu M550d
>
> Zamiata nieźle ta M550d, a już całkiem ludzie zbierają szczęki z podłogi
> jak się dowiadują, że to prawdziwe "M" i d jednocześnie, jak nie masz
> plakietki na klapie. /zestawienie liter oznaczenia na klapie wygląda jak
> fantazja wiejskiego tunera, w 'x6' jest jeszcze smieszniej/
>
> Sercem jestem za M5 benzyna ale to co robią obecne diesle BMW potrafi
> zaszokować największego przeciwnika klekota. Ty masz możliwości, to masz
> problem, ja niestety po za jazdami testowymi musze się obejść smakiem ;)
>
> Pozdro.
W ogóle jak jeżdżą te "nowe" bardzo mocne BMW ;)
wchodzi to w zakręty lepiej niż te z przed 8..15lat ?
Czy da się na "pełnej piździe" (czyli 300..400koni+ na koła)
iść w zakręcie i trakcja płynnie puszcza gaz ?
czy jest wciąż wrażenie że zaraz tył wywali ? a trakcja muli
poniżej granicy przyczepności (aczkolwiek płynnie) i daje gaz
kiedy pewna ze auto się trzyma - mimo to kierowca ma wrażenie
że mu tył wywali bokiem przy dowolnej prędkości na zakręcie na
"pełnej piździe".
i jak na śniegu, dalej 400koni żadnych szans nie ma z 200 FWD ?